بهترین منبع متوسطه اول – بهترین منبع دوره راهنمایی

بهترین منبع متوسطه اول

بهترین منبع متوسطه اول با ویژگی های منحصربفرد آموزشی توسط بهترین اساتید کنکوری کشور در حرف آخر تدریس شده است. استفاده از تکنیک های جدید یادگیری، آموزش مفهومی و ویژه، شهودی سازی مطالب و تدریس جامع از ویژگی های بهترین منابع متوسطه اول حرف آخر است.

 

بهترین منبع متوسطه اول

انتخاب بهترین منبع متوسطه اول از اهمیت زیادی برخوردار است. چون بیشتر دروس این مقطع؛ پایه دوره دبیرستان و کنکور است. اشکال بزرگی که به تدریس رسمی وارد است، آموزش مبتنی بر روش های منسوخ شده و حفظ کردن مطالب است. این سبک از آموزش سالهای طولانی است که عواقب بزرگی از جمله ضعف در دروس مهم و محاسباتی، عدم یادگیری مفهومی و منسوخ کردن استعداد و توانایی دانش آموزان را در پی داشته است. منابع متوسطه اول باید چه ویژگی های داشته باشد؟ همراه ما باشید.

 

ویژگی های بهترین منبع  متوسطه اول

آموزش مفهومی

اساسی ترین ویژگی منابع آموزش، آموزش مفهومی است. آموزش مفهومی یعنی درک کنه مباحث بدون نیاز به حفظ کردن مطالب. در همه کشورهای جهان روش های سنتی به کلی منسوخ شده و با تکنولوژی های جدید آموزشی روش های نوینی ابداع شده که به درک مفهومی و شهودی کمک کرده است. زمان استفاده از تخته سیاه و وایت برد به کلی منسوخ شده و استفاده از این روش ها خیانت بزرگی در آموزش و یادگیری محسوب میشود. دانش آموزان بیش از هر زمانی، به آموزش مفهومی نیازمند هستند تا بتوانند بیش از هر زمانی با استعداد و توانایی خود اهداف و آرزویشان را دنبال کنند.

 

شهودی سازی مطالب

برخی از دروس مانند علوم و زبان انگلیسی نیازمند شهودی سازی درآموزش هستند. درس علوم به دلیل وجود مطالبی از قبیل زیست شناسی، فیزیک و شیمی برای یادگیری بهتر باید با روش های جدید این امکان فراهم شود تا دانش آموزان بتوانند پدیده های مهم آموزشی را یاد بگیرند. حفظ کردن مطالب زیست شناسی در علوم، از آنجا که دانش آموزان درک و تصور صحیحی از مطالب ندارند خیلی زود فراموش میشود.  این عامل در دوره متوسطه دوم باعث میشود که دانش آموزان نتوانند درصد بالای در زیست آزمون سراسری کسب کنند.

 

 معرفی بهترین منبع متوسطه اول

حرف آخر بعد از یک دهه فعالیت در زمینه تولید محتوای کنکوری با روش های نوین آموزشی، اقدام به تدریس منابع متوسطه اول کرده است. موفقیت چشمگیر در تولید محتوای کنکوری و تجربه عالی در زمینه تدریس با روش های نوین، زمینه خوبی برای تولید کمک دروس متوسطه اول را را فراهم ساخت که به تشریح کامل آن خواهیم پرداخت.

 

 

ریاضی متوسطه اول

ریاضی متوسطه اول توسط، استاد مهران قاسمی تدریس شده است. حرف آخر اولین موسسه در کشور است که توانسته دروس محاسباتی را با روش های کاملا مفهومی تدریس کند. استاد منتظری مدرس ریاضی با روشهای نوین این امکان را فراهم ساخته، تا دانش آموزان بتوانند بدون حفظ کردن فرمولهای متعدد ریاضی را یاد بگیرند. استاد قاسمی نیز با همین سبک ریاضی راهنمایی را به زیبای تدریس کرده است. درس ریاضی در پیشرفت تحصیلی آموزشی بسیار تاثیر گذار است و از دروس مهم برای قبولی در کنکور محسوب میشود.

ریاضی هفتم حرف آخر

ریاضی هشتم حرف آخر

ریاضی نهم حرف آخر

بهترین منبع متوسطه اول

علوم متوسطه اول

درس علوم بعد از ریاضی در مرتبه دوم اهمیت قرار دارد چون مباحث مهمی مانند زیست شناسی، فیزیک و شیمی را پوشش میدهد. این مباحث جزء دروس سرنوشت ساز آزمون سراسری است که به شدت به آموزش مفهومی نیازمند هستند. حرف آخر با تکنیک پویانمایی این دروس را به خوبی تدریس کرده و از تجربه و اساتید مجرب کنکور کشور بهره گرفته است. مباحث زیست شناسی توسط استاد شعبانی و شاکری، شیمی توسط دکتر شیروانی و فیزیک توسط مهندس کامیار تدریس شده است.

علوم هفتم حرف آخر

علوم هشتم حرف آخر

علوم نهم حرف آخر

 

بهترین منبع متوسطه اول

زبان متوسطه اول

زبان انگلیسی به دلیل عدم آموزش مناسب در فضای رسمی آموزش خیلی مورد بی توجهی قرار گرفته است. این امر باعث شده تا حتی در مراکز عالی آموزشی، دانشجویان، به دلیل عدم توانایی کافی در زبان انگلیسی توانایی لازم برای استفاده از منابع بروز را نداشته باشند. این ضعف از دوره متوسطه اول شروع میشود و تا دانشگاه های کشور ادامه دارد. حرف آخر با روش های تصویری و کدینگ زبان متوسطه را به زیبای و سادگی تدریس کرده است که به نحو احسن مشکل یادگیری از این درس را رفع کرده است.

زبان نگلیسی هفتم حرف آخر

زبان انگلیسی هشتم حرف آخر

زبان انگلیسی نهم حرف آخر

 

مدرسان منابع متوسطه اول حرف آخر

ریاضی : استاد قاسمی

زبان: استاد محمودی

ادبیات: استاد محسن منتظری

پیام های آسمانی: استاد یوسفیانپور

بخش زیست شناسی علوم: استاد شاکری و شعبانی

بخش شیمی علوم: دکتر شیروانی

بخش فیزیک علوم: مهندس کامیار

 

سفارش متوسطه اول حرف آخر

برای خرید و دریافت اطلاعات کافی در مورد پکیج های متوسطه اول حرف آخرمیتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • پشتیبانی آموزشی
  • سفارش پکیج های راهنمایی
  • تماس با مشاورین ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *