بهترین کمک کنکور – بهترین پکیج های کنکوری

بهترین پکیج برای پشت کنکوری های نظام جدید

در روزهای پر التهاب کنکوری دانش آموزان و داوطلبان کنکوری دنبال بهترین کمک کنکور در بازار کنکور سرگردان هستند. چون به یمن تب و تاب آزمون سراسری موسسات و انتشارات زیادی ایجاد شده که این امر باعث سردر گمی داوطلبان و دانش آموزان شده است. این مقاله را به معرفی بهترین کمک کنکور کشور اختصاص داده ایم و اینکه یک کمک کنکور باید چه ویژگی های داشته باشد صحبت خواهیم کرد.

 

بهترین کمک کنکور

عدم وجود عدالت آموزشی و زیر ساخت های آموزشی در کشور باعث شده که خیلی از داوطلبان و دانش آموزان به آموزش کافی و صحیح دسترسی نداشته باشند. آمار قبولی کنکور 98 ادعای فوق را تایید میکند. 46 درصد پذیرفته شدگان کنکور 98 از استان تهران بوده و در بین رتبه برترهای کنکور نیز جای دانش آموزان مدارس دولتی خالی است. عدم توزیع یکسان آموزش و خدماتی آموزشی در کشور باعث شده که اکثریت داوطلبان کنکور در رسیدن به هدف و آروزی خود ناکام بمانند. از سوی دیگر به دلیل اهمیت آزمون سراسری و رقابت برای کسب رتبه برتر باعث شده که موسسات و انتشارات زیادی در کشور ایجاد شود. دانش آموزان و داوطلبان مناطق محروم کشور برای پر کردن خلا آموزشی خود به ناچار هر منبعی را انتخاب میکنند. این امر باعث شده که جدا از هزینه های مادی هنگفت، آینده و زندگی داوطلبان نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

 

 

ایراد اساسی انتشارات کنکوری

برای اینکه بهترین کمک کنکور را انتخاب کنیم لازم است ابتدا ایراد بیشتر انتشارات کنکوری بدانیم. 90 درصد کمک کنکور ها به صورت کتاب است. هزینه بسیار کم و ناچیز این کمک کنکورها باعث شده داوطلبان مناطق محروم کشور به این سمت حرکت کنند و برای موفقیت منابع سطح پایین انتخاب کنند. تاکید این قبیل موسسات هنوز حفظ کردن مطالب و روش های سنتی است. بررسی سوالات کنکوری بیانگر این واقعیت است که روش های سنتی جوابگوی کنکور مفهومی نیست و کیفیت پایین آموزش کمک کنکوری های موجود در بازار کنکور باعث سردر گمی و عدم موفقیت داوطلبان شده است. تاکید روی حفظ کردن مطالب در کوتاه مدت باعث فراموشی و ایجاد استرس و اضطراب میشود و زمان زیادی از وقت طلایی داوطلب را تلف میکند.

 

ویژگی بهترین کمک کنکور

با توجه به تغییر و تحول در سوالات آزمون سراسری چند سال اخیر، یک کمک کنکور قوی باید به صورت مفهومی و شهودی مطالب را ارائه کند یعنی دانش آموز نیازی به حفظ کردن مطالب نداشته باشد. آموزش مفهومی باعث میشود که زمان یادگیری کوتاه و نیاز به مرور و تکرات مکررات کاهش یابد. مولف کتب کمک کنکور باید در دروس محاسباتی راهکارهای ساده را ارائه کند تا استفاده از فرمولهای کاهش یابد. موسسه حرف آخر تمامی مباحث کنکوری را به صورت مفهومی و تصویری تدریس کرده که نیازی به حفظ کردن مطالب و فرمولهای متعدد محاسباتی نیست.

 

ویژگی های کلی کمک کنکور حرف آخر

تدریس کامل درسنامه
آموزش مفهومی و شهودی
آموزش تصویری با روش پویانمایی
ارائه نکات تست زنی
راهکارهای محاسباتی
حل تست های تالیفی و سراسری
حجم کم و مناسب تدریس

 

ارتباط با ما

جهت مشاوره رایگان حرف آخر و دریافت اطلاعات جامع میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری و تخصصی
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • برنامه ریزی
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *