جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر – پروژه 6040 کنکور 98

در مجموعه جمعبندی های حرف اخر برای کنکور 98، جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر توسط دکتر شیروانی مدرس بی نظیر شیمی کشور تدریس و تهیه شده است. با وجود جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر دغدغه آموزش، جمعبندی و مرور درس شیمی برای کنکور 98 برای حل شده است. همه داوطلبان کنکور 98 با جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر میتوانند به هدف خود که کسب درصد بالا در شیمی است برسند.

جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر

یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان کنکور، بحث مرور و جمعبندی مطالب است. به دلیل حجم زیاد منابع کنکوری و فاصله کم تا تاریخ برگزاری آزمون سراسری  خیلی از داوطلبان وقت کافی برای مرور و جمعبندی با کیفیت عالی ندارند. این امر باعث ایجاد  استرس و اضطراب در ماههای منتهی به کنکور میشود. چون علیرغم تلاش شبانه روزی داوطلب در ماههای آخر کنکور عدم جمعبندی حرفه ای و مناسب باعث میشود نتیجه مورد انتظار و مطلوب حاصل نشود. جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر از جمله راهکارهای مناسب برای آموزش، جمعبندی و مرور درس شیمی در ماههای آخر کنکور است. با توجه به تدریس بی نظیر دکتر شیروانی مدرس شیمی حرف اخر به جرات میتوان گفت که جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر بهترین مجموعه برای دوران جمعبندی و مرور است.

ویژگی های پکیج جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر

در این پکیج نکات مهم و کنکوری بخش مفاهیم شیمی به نحوه احسن تدریس شده است. تاکید اصلی روی نکات مهم و بخش مسایل شیمی است. دکتر شیروانی به دلایل فاصله زمانی کم تا کنکور، نکات و مباحث فاقد اهمیت را کنار گذاشتن و فقط و فقط روی بخش های مهم و کنکوری کار کرده اند. بخش های که طبق نظر سنجی از دانش آموزان اکثر داوطلبان درآن مشکل دارند و خیلی کمتر میتوانند تست آن را به خوبی بزنند. از سوی دیگر بش مسایل شیمی که از حیث آموزشی و تست زدن بسیار حائز اهمیت و مشکل بسیاری از داوطلبان هم در این بخش است، دکتر شیروانی روی بخش مسایل شیمی توجه ویژه داشته اند. بنابراین دانش آموزان و داوطلبان کنکور 98 با پکیج جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر میتوانند بدون استرس و اضطراب درصد بالای در این درس در کنکور سراسری کسب کنند.

مزایایی آموزشی و کنکوری جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر

  1. آموزش مفهومی و شهودی درس شیمی
  2. ارائه راهکارهای کنکوری و سریع برای بخش مسایل
  3. زمان مناسب و کم آموزش و تدریس
  4. حل تست های کنکوری و تالیفی

تهیه جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر

داوطلبان کنکور 98 برای تهیه جمعبندی شیمی کنکور 98 از دفتر مرکزی حرف آخر در تهران میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • ارتباط با مشاورین ارشد حرف آخر
  • تهیه پکیج های جمعبندی کنکور 98

 جمعبندی شیمی کنکور 98 حرف اخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *