حرف آخری باشید – با حرف آخر موفقیت خود را تضمین کنید

الگو روش جدید به جای حفظ کردن مطالب

حرف آخری باشید . موسسه کنکوری حرف آخر این روزها با قدرت هرچه تمام به سوی موفقیت و آرزوهای خودش پیش میرود و خوشبختانه به چشم انداز و برنامه های مد نظرش رسیده است. از بدو تاسیس و شروع به کار حرف آخر اولین هدف و رسالتی که در اساسنامه این موسسه درج شده، ترویج آموزش عالی و ایجاد زمینه دسترسی دانش آموزان مناطق محروم کشور به منابع آموزشی و کنکوری با کیفیت و هزینه کمتر بوده است. با تلاش و پشتکار مثال زدنی مجموعه حرف آخر هر روز به جامعه آماری رتبه برترها و دانش آموزان حرف آخر افزوده میشود.

 

حرف آخری باشید

برتری حرف آخر نسبت به سایر انتشارات کنکوری

اولین ویژگی قوی حرف آخر نسبت به سایر موسسات کنکوری دیگر، استفاده از روش های نوین آموزشی در قالب پویانمایی و الگو محوری است. این روش ها برای اولین بار در کشور توسط حرف آخر وارد آموزش دروس کنکوری شد و برخلاف روش های سنتی و منسوخ شده زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب کنکوری را فراهم کرده است که در این روش نیازی به حفظ کردن مطالب و حفظ کردن فرمولهای دروس محاسباتی نیست. داوطلبان کنکوری به صورت شهودی مطالب را یاد خواهند گرفت. این در حالیست که سایر موسسات بدون هیچگونه ابداع هنوز روش های سنتی را تجدید چاپ و ترویج میکنند که این روش ها دیگر جوابگوی سوالات مفهومی کنکور سراسری نیست. به طور مثال کل زیست شناسی حرف آخر با روش پویانمایی و انیمیشن های سه بعدی تدریس شده است. در یک آزمایشگاه مجازی کل جزئیات زیست شناسی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است

 

حرف آخری باشید

حرف آخری باشید

زمان تدریس بسیار کم

یکی از آیتم های مهم در برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور، استفاده بهینه از زمان است. برخلاف سایر منایع رایج کنکوری در کشور، منابع کنکوری حرف آخر در زمان بسیار کم و متناسب با وقت و انرژی داوطلبان طراحی شده است. به طور مثال عربی حرف آخر در 23 ساعت تدریس با نقشه راه و به صورت مفهومی تدریس شده است.

 

تشریح کامل درسنامه و حل تست

در همه منابع کنکوری حرف آخر کلیه مباحث دروس به طور کامل با روش های نوین آموزشی تدریس شده است. اساتید بی نظیر موسسه کل درسنامه را به صورت کامل حلاجی و تشریح کرده اند و بعد از تشریح کامل درسنامه جهت آشنایی دانش آموزان و داوطلبان با سوالات کنکوری و روش های تست زنی، سوالات تالیفی و سراسری تشریح و تحلیل میشود.

 

چگونه میتوانیم حرف آخری باشیم؟

اگر قصد دارید حرف آخری باشید و بیشتر و از نزدیک تدریس فوق العاده و بی نظیر حرف آخر را ببینید و با یقین و اطمینان کامل موسسه کنکوری خود را انتخاب کنید میتوانید با تهیه پکیج 5 روز با حرف آخر از نزدیک با بهترین موسسه کنکوری کشور آشنا شوید و موفقیت و رتبه برتر شدن خود را رقم بزنید.

ارتباط با ما

جهت دریافت مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات واقع در تهران میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره تخصصی و کنکوری
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • برنامه ریزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *