دانلود رایگان جزوه زبان حرف آخر

دانلود رایگان جزوه زبان حرف آخر میتواند برای خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور در درس زبان مشکل اساسی دارند کمک اساسی و ویژه باشد. همه رتبه برتر های کنکور بر تاثیر شگفت انگیز درس زبان در کسب رتبه برتر اذعان دارند. درصد کسب شده در درس زبان بعنوان درصد پنهانی شهرت دارد و به قول خیلی از رتبه برترها، آسانسور کنکور محسوب میشود و تاثیر قوی در کسب رتبه دارد. بسیاری از داوطلب تمایل زیادی به مطالعه و خواندن درس زبان ندارند و ب درصد پایین و گاها صفر در کنکور برای این درس اکتفا میکنند. برای جلوگیری از این اشتباه بزرگ یک منبع خوب میتواند به آموزش و زدن درصد بالای در زبان کنکور منجر شود پس همراه حرف آخر باقی بمانید.

 

دانلود رایگان جزوه زبان حرف آخر

دانلود رایگان زبان حرف آخر تا حدودی شما را با سبک آموزش زبان مجموعه حرف آخر آشنا میکند. استاد محمودی مدرس زبان حرف آخر کلیه مباحث زبان اعم از بخش لغات، گرامر، درک مطلب و کلوز تست با روش های تصویری و کاملا مفهومی و شهودی تدریس کرده است. چون در س زبان  بسیار فرار است و به همین دلیل است که بسیاری از داوطلبان اشتیاق زیادی برای مطالعه آن ندارند. کلیه لغات در پکیج جامع زبان حرف آخر به صورت تصویری و در قالب داستان با روش کدینگ تدریس شده است که این روش جز روش های نوین و رایج در آموزش زبان میباشد.  سایر بخش های دیگر زبان نیز با همین روش به صورت مفهومی و شهودی تدریس شده است.

 

دانلود رایگان جزوه زبان حرف آخر

پکیج های زبان حرف آخر

خوشبختانه پکیج های مربوط به دوره نظام قدیم و نظام جدید توسط استاد محمودی تدریس شده است. زبان جامع حرف آخر مختص دوره نظام جدید پاییز 97 آپدیت شده و سوالات کنکور 96 و 97 نیز بهش اضافه شده است. گرامر و لغات زبان دهم و یازدهم حرف آخر و زبان دوازدهم حرف آخر نیز پکیج زبان دوره نظام جدید که به نحوه احسن تدریس شده است.

مشاوره و ارتباط با حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 با موسسه حرف آخر در تماس باشند.

  • مشاوره کنکوری
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر

لینک دسترسی به سایر پست های حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *