دانلود رایگان جزوه عربی حرف آخر

موسسه به درخواست خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری دانلود رایگان جزوه عربی حرف آخر را قرار داد. بی شک همه کنکوری ها با پکیج عربی استاد واعظی و سبک تدریس ایشان آشنایی کامل و کافی دارند. در گروه تجربی و ریاضی درس عربی با 25 تست و ضریب 2 دغدغه خیلی از داوطلبان است. چون اکثریت به آموزش مناسب و قوی دسترسی ندارند به همین جهت زمان زیادی را صرف مطالعه میکنند اما نتیجه دلخواه که کسب درصد بالاست؛ هیچوقت محقق نمیشود. محمد واعظی دبیرعربی موسسه حرف آخر با روش مفهومی و منحصربفرد در 27 ساعت کل عربی را در سه لایه،آموزش، راهکارهای تست زنی و حل و تشریح تست های کنکوری ارائه کرده است. نکته بسیار جالب در استفاده از این پکیج این است که داوطلبانی که فاقد هرگونه پیش زمینه لازم برای عربی هستند میتوانند از آن استفاده کنند.

موضوع اساسی که کنکوری های با آن مواجه هستند، عدم دسترسی به آموزش مفهومی و از سوی دیگر گرایش طراحان تست های کنکور به طرح سوالات مفهومی است. این دو موضوع تناقض بزرگی را برای داوطلبان ایجاد کرده است. ضعف ساختار نظام آموزشی در مقطع دبیرستان برای دانش آموزان و خانواده نمایان میشود. وقتی تحصیل از حالات یادگیری اولیه بیرون میاد و کنکور سرنوشت داوطلبان را رقم میزند، اهمیت دسترسی به یادگیری مفهومی و شهودی جایگاه خودش را پیدا میکند. موسسه حرف آخر برای اولین بار درکشور سنت شکنی کرد و روش های سنتی و منسوخ شده را کنار گذاشت. بجای آن با فن آوری های جدید آموزشی از قبیل پویانمایی کسب جدیدی از تدریس را ایجاد کرد. نمونه بارز آن پکیج عربی جامع حرف آخر  که داوطلبان میتوانند با ان درصد بالای 90 را در 27 ساعت کسب کنند.

دانلود رایگان جزوه عربی حرف آخر

محصولات حرف آخر به صورت پکیج های لوح فشرده و کتاب کار ارائه میشود. هر چند که  موسسه در نظر دارد که در آینده ای نزدیک منابع را به صورت VOD در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار دهد. همانگونه که در پاراگراف قبلی اشار شده، اسایتد حرف آخر سه لایه آموزشی هر درسی را تدریس کرده اند. بنابراین آنچه که برای یادگیری و کسب درصد بالا در کنکور نیاز باشد در DVD ها ارائه شده است. اما برخی از دروس مانند زیست شناسی و دروس عمومی از جمله عربی نیازمند یاداشت برداری برخی نکات ریز و مهم میباشند. به همین دلیل به حسب اهمیت موضوع و دیدگاه اساتید هر کدام از دروس دارای کتاب کار برای تمرین بیشتر است. در جزوه عربی استاد واعظی، تست های تمرینی و نکات مهم جهت یادگیری بیشتر ارائه شده است.

سبک تدریس عربی حرف آخر

عربی حرف آخر در 27 ساعت تدریس به صورت مفهومی و شهودی با نقشه راه تدریس شده است.نقشه راه در نظر گرفتن پیش نیاز های آموزشی از پایه تا سطح پیشرفته است. این موضوع باعث میشود تا مطالبی که هم پوشانی دارند در یک جلسه به صورت موازی برای دانش آموزان ارائه میشود. درک کلیه مطالبی که باهم ارتباط آموزشی دارند باعث تسریع یادگیری میشود. استاد محمد واعظی به صورت کاملا مفهومی این مباحث را تدریس کرده است.

چگونه عربی درصد بالای کسب کنیم؟

متاسفانه داوطلبان تاثیر دروس را فقط با ضریب آن در آزمون سراسری می سنجند. از ضعف عمومی رقیبان خود غافل هستند. عدم کسب درصد بالا در برخی دروس، باعث افزایش تاثیر گذاری آن در تراز و نهایتا رتبه میشود. عربی نیز مانند برخی از دروس اختصاصی مورد کم لطفی آموزشی در مدارس قرار میگیرد. دانش آموزان به آموزش خوب و عالی دسترسی ندراند. بنابراین در آزمون سراسری با چالش های زیادی مواجه خواهند شد. کسب درصد بالا در هر درسی نیازمند دریافت آموزش و یادگیری قوی است. متاسفانه هنوز ساختار آموزش در مدارس کشور، کاملا سنتی است. یادگیری مطالب متکی به حفظ کردن مطالب است و از سوی دیگر تست های کنکور کاملا مفهومی طراحی میشود. این شکاف باعث  عدم موفقیت داوطلب در کسب درصد میشود.

کسب آموزش مناسب درقدم نخست و بعد از آن حل تست و تمرین و تکرار متکی بر یادگیری مفهومی کمک میکند بتوانید درصد بالا کسب کنید. نکته بسیار جالب در مورد اشتباه دانش آموزان این است که به رغم عدم یادگیری مطالب، مجددا منابع سطح بسیار پایین را برای آموزش تهیه میکنند. بررسی منابع متعدد در بازار کنکور, عدم ابتکار در تدریس را به خوبی روشن میکند. گاها یک منابع به رغم تجدید چاپ و تکثیر جندین بار، حداقل تغییرات در زمینه تدریس اعمال نشده است. بنابراین سعی کنید برای موفقیت در هر درس منبع قوی تهیه کنید.

دانلود رایگان جزوه عربی استاد واعظی

برای دانلود رایگان جزوه عربی حرف آخر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود رایگاه جزوه عربی حرف آخر

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر  در تماس باشند.

  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *