رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور – چگونه در کنکور موفق شویم

رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور

رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور چیست؟ چه کاری انجام میدهند که باعث میشود بتوانند رتبه برتر را کسب کنند. همه داوطلبان کنکور مدام سعی میکنند این راز را کشف کنند و با رتبه برترها در ارتباط باشند تا از راز موفقیت آنها استفاده کنند. خیلی از خانواده ها نیز برای دریافت مشاوره تخصصی و ارتباط با رتبه برترها برای دانش آموزشان هزینه های نگفتی را پرداخت میکنند اما گاها خیلی از این هزینه ها به نتیجه مد نظر منتهی نمیشود. در این مقاله قصد داریم به رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور بپردازیم و تجربه رتبه برترها در کنکور را برای شما داوطلبان کنکوری بازگو کنیم.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور

کنکور فرآیندی پرچالش و استرس زاست. رقابت شدید و عدم اشتغال در خیلی از رشته های دانشگاهی باعث شده که داوطلبان و خانواده ها برای قبولی در رشته های برتر مانند پزشکی، دندانپزشکی و مهندسی دانشگاه برتر علاوه بر هزینه های مادی، راه حلهای متعدد و منابع مختلفی را برای کسب رتبه برتر انجام دهند. اما عده ای از داوطلبان بدون  انجام برنامه های متعدد با دو آیتم توانسته اند که موفق به کسب رتبه برتر شوند به همین منظور قصد داریم این دو آیتم را که نتیجه مصاحبه با رتبه برترهاست را بیشتر تشریح کنیم.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

آیتم اول: داشتن پشتکار مستمر

آفت بزرگی که دامن گیر بیشتر داوطلبان و دانش آموزان است، عدم وجود پشتکار مداوم میباشد. خیلی از کنکوریها با هیجان بسیار آزمون سراسری را شروع میکنند و به مرور از تایم مطالعه کاسته میشود و بعد از مدت کوتاهی برای چند هفته و ماه برنامه ریزی کنکور را به کلی کنارمی گذارند. این روند در طول دوره کنکور چندین بار تکرار میشود. تداوم این عمل باعث ایجاد استرس، نا امیدی، افسردگی و انتخاب گزینه های متعدد برای دستیابی به موفقیت میشود. همه داوطلبان کنکوری از حیث هوشی در یک سطح هستند و آنچه بین آنها فرق و ممتاز بودن را ایجاد میکند، داشتن پشتکار مداوم میباشد. تلاش مستمر باعث غلبه بر مشکلات درسی و همچنین افزایش اعتماد به نفس میشود. یک رتبه برتر هیچ وقت عرصه را برای شکست خالی نکرده و با سماجت خواسته خود را دنبال کرده که این عامل موفقیت او را رقم زده است.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

آیتم دوم: انتخاب منبع مناسب کنکوری

انتخاب منبع مناسب کنکوری باعث صرفه جویی در زمان طلایی داوطلب، افزایش راندمان، افزایش اعتماد به نفس و رفع مشکلات درسی داوطلبان کنکوری میشود. بررسی سوالات چند ساله اخیر کنکور بیانگر سطح بالای سوالات از حیث مفهومی بودن تست ها است بنابراین داوطلبی که منبع خوب و مناسب برای کنکورش انتخاب کند میتواند در بازه زمانی کوتاه به نتیجه مطلوب برسد و در اسرع وقت دوره آموزش را به اتمام و فاز مرور و جمعبندی همراه با تست را شروع کند.

 

رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور

ویژگی های منبع مناسب کنکوری

  • تدریس کل مباحث
  • آموزش مفهومی و شهودی
  • ارائه راهکارهای ساده کنکوری
  • آموزش های تکنیک های تست زنی
  • حل تست های کنکوری

بنابراین رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور  دو آیتم پشتکار و انتخاب منبع مناسب کنکوری است. این دو عامل در کنار  هم باعث میشود داوطلب کنکوری بدون استرس بتواند موفقیت خود را رقم بزند.

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان برای دریافت مشاوره رایگان و ارتباط با رتبه برترهای موسسه حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • برنامه ریزی
  • پشتیبانی کنکوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *