شیمی کنکور 1400- شیمی دکتر شیروانی – بهترین شیمی کنکور

شیمی کنکور 1400

شیمی کنکور 1400 حرف آخر بسیار متفاوت از سایر منابع کنکوری موجود در بازار کنکور برای داوطلبان آزمون سراسری 1400 تدریس شده است. درس شیمی شامل دو بخش مفاهیم و مسایل است و به طور تقریبی هر بخش 50 درصد سوالات شیمی آزمون سراسری را پوشش میدهد. بررسی کارنامه و نظر سنجی داوطلبان نشان میدهد که، آنها بیشترین درصد را از بخش مفاهیم کسب میکنند و حتی گروه زیادی از داوطلبان به کلی قید بخش و مسایل و تست های آن را میزنند. در حالی که سوالات این بخش نتیجه رقابت را به کلی میتواند تغییر بدهد. در صورتی که داوطلبی قصد سبقت از رقیبان کنکوری خود را داشته باشد باید به سراغ مباحث و دروسی برود که بیشتر داوطلبان از آن غافل هستند و توانایی کسب درصد بالا در آن را ندارند.

 

شیمی کنکور 1400

مشکل اساسی داوطلبان در ارتباط با عدم یادگیری درس شیمی، عدم دسترسی به آموزش مناسب است. متاسفانه اکثریت داوطلبان در مباحث محاسباتی مانند مسایل شیمی، ریاضی و فیزیک مشکل یادگیری و آموزشی دارند و این مهم به دلیل عدم وجود آموزش اصولی و مناسب است. هنوز در مدارس دانش آموزان برای این بخش از دروس مجبور به حفظ کردن فرمولهای متعدد هستند. این شیوه سنتی از آموزش دیگر جوابگوی زمان محدود هر تست و سوالات مفهومی نیستند.

 

سبک جدید در آموزش شیمی کنکور 1400

دکتر شیروانی بهترین دبیر شیمی کشور، سبک و روش های نوینی را وارد تدریس شیمی کنکور کرده است. سخت ترین بخش شیمی؛ یعنی مباحث مسایل را با چند الگوی ساده و کنکوری تدریس کرده است. برای اولین بار در کشور است که مباحث محاسباتی به طور مفهومی تدریس میشود و داوطلبان نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد ندارند. راهکارهای کوتاه کنکوری کمک میکند، داوطلب بتواند در کمتر از40 ثانیه هر تستی را به راحتی حل کند.

 

شیمی کنکور 1400

پک بندی شیمی حرف آخر

از آنجا که مطالب درس شیمی پیش نیاز هم دیگر محسوب میشوند و پیوستگی یادگیری وجود دارد، کل مباحث مسایل شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت پیوسته تدریس شده است این شیوه پک بندی کمک میکند تا داوطلب بتواند به صورت پیوسته کل بخش مسایل شیمی را یاد بگیرند. مفاهیم شیمی دهم و یازدهم هم به صورت یک پکیج آماده شده و بخش مفاهیم شیمی دوازدهم نیز به صورت مجزا تدریس شده است. این شیوه پک بندی کمک میکند کنکوری ها بر حسب نیاز آموزشی خود پکیج های مد نظر را تهیه و مطالعه کنند.

 

سفارش شیمی کنکور 1400

برای سفارش شیمی 1400 میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید. همچنین دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با وجود مشاورین ارشد و رتبه برتر پاسخگوی سوالات کنکوری و تحصیلی شما هستند.

مشاوره کنکوری

مشاوره تحصیلی

ارتباط با رتبه برترها

ثبت نام طرح نخبگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *