علوم پایه راهنمایی حرف آخر

علوم پایه راهنمایی حرف آخر

علوم پایه راهنمایی حرف آخر توسط اساتید بی نظیر موسسه کنکوری حرف آخر تدریس شد. علوم پایه راهنمایی مجموعه ای از زیست شناسی، زمین شناسی، فیزیک و شیمی است که اساتید به نام حرف آخر با روش های نوین و جدید و به صورت کاملا مفهومی و شهودی تدریس کرده اند. برخلاف سایر موسسات و مدارس راهنمایی سطح کشور که فقط یک دبیر درس علوم در را تدریس میکند، در موسسه حرف آخر علوم پایه راهنمایی توسط 5 استاد تدریس میشود. استاد شعبانی مدرس زیست، استاد کامیار مدرس فیزیک، دکتر شیروانی مدرس شیمی و استاد منتظری مدرس زمین شناسی تدریس شده است.

 

علوم پایه راهنمایی حرف آخر

همانگونه که اشاره شد علوم پایه راهنمایی شامل 4 مبحث زیست شناسی، فیزیک، شیمی و زمین شناسی است. این 4 درس جزء دروس مهم محسوب میشوند و در مقطع دبیرستان خیلی از دانش آموزان در این مباحث مشکل دارند.بر این اساس نمیتوانند درصد بالای در آزمون سراسری کسب کنند.یادگیری اصولی و مفهومی علوم پایه راهنمایی زمینه ای برای یادگیری بهتر و عالی دروس مهم دوران دبیرستان است.

همانگونه که گفته شد، 5 استاد بی نظیر کشور، علوم پایه راهنمایی را تدریس کرده اند. به کار گیری روش های نوین و تکینک های پویا نمایی برای هر مبحث درک مفهومی و شهودی مطالب را مهیا کرده است.

 

 

تکنیک یادگیری علوم حرف آخر

برخلاف روش های رایج در مدارس که مبتنی بر حفظ کردن مطالب است، اصول یادگیری حرف آخر مبتنی برای درک مفهومی و شهودی است و نیازی به حفظ کردن مطالب نیست. تکنیک های جدید علوم پایه هفتم، هشتم و نهم حرف آخر کمک میکند تا دانش آموز دوره راهنمایی اصول درک مفهومی را از این مقطع شروع و یاد بگیرند. زیست، فیزیک و شیمی دروس رتبه آور و مهم آزمون سراسری محسوب میشوند پیش زمینه ذهنی و یادگیری خوب از مقطع راهنمایی سکوی پرتابی برای رتبه برتر شدن در آزمون سراسری است.

 

علوم حرف آخر 

بهره گیری از روش های جدید آموزشی در تدریس علوم حرف آخر زمینه موفقیت در سالهای آتی تحصیلی خواهد بود.یادگیری اصولی باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی خواهد شد.علوم حرف آخر زمینه ای برای برتر شدن دروس مهم کنکوری سالهای آینده است.

 

سفارش محصولات پایه راهنمایی حرف آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات پایه راهنمایی حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره درسی

سفارش محصولات

برنامه ریزی

پشتیبانی

 

علوم هفتم حرف اخر

علوم هشتم حرف اخر

علوم نهم حرف اخر

 

5 نظر در “علوم پایه راهنمایی حرف آخر

  1. فخرالدین گفت:

    علوم کلاس هشتم رو چجوری تهیه کنم؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      با سلام
      با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید

  2. مهدی گفت:

    چگونه این بسته را بخرم

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های سایت تماس حاصل فرماید

  3. مهدی گفت:

    نمیشه این بسته را اینترنتی بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *