فلش کتاب ریاضی حرف آخر – ویژه دانش آموزان سال دهم نظام جدید

دپارتمان ریاضی حرف آخر با مدیریت استاد منتظری فلش کتاب ریاضی حرف آخر را ویژه سال دهم نظام جدید تولید کردند. که یک محصول آموزشی بی نظیر و متفاوت با تدریس و ارائه بسیار متفاوت برای دانش آموزان سال دهم که قصد دارند ریاضی را به طور اصولی یاد بگیرند و نمره عالی در درس ریاضی کسب کنند. شیوه تدریس در این محصول بسیار مفهومی و شیرین است و دانش آموزانی که به دلایل مختلفی با ریاضی مشکل دارند میتوانند با فلش کتاب ریاضی حرف آخر با علم ریاضی آشتی کنند و از همین الان از مدعیان کسب درصد بالا در درس ریاضی کنکور باشند.

 

فلش کتاب ریاضی حرف آخر

فلش کتاب ریاضی حرف آخر آموزش منحصربفرد و متفاوت از دپارتمان ریاضی حرف آخر است که به گفته استاد منتظری سکوی پرتابی برای دانش آموزان سال دهم در درس ریاضی است و دوستانی که کنکور 1400 را پیش رو دارند میتوانند از الان پایه اصولی و درست ریاضی خود را بنا کنند. هدف از ارائه این محصول آموزشی رفع مشکلات ریاضی دانش آموزان سال دهم و کسب نمره عالی در درس ریاضی است. روش های تدریس در این پکیج جدید و به روز است و با سایر پکیج های دیگر ریاضی تفاوت چشم گیری دارد. فلش کتاب ریاضی حرف آخر در فلش تعبیه شده است و به صورت دی وی دی نمی باشد. از این جهت هم سهولت دسترسی و استفاده را بسیار ساده کرده است. بنابراین همه شرایط لازم برای برتر شدن شما در درس ریاضی مهیا شده است کافیست خودتان اراده کنید  و پیش قدم شوید.

 

امتحانات نهایی حرف آخر

موسسه حرف آخر همچنین برای دانش آموزان سال دوازدهم دوره نظام جدید پکیج های امتحان نهایی حرف آخر را تدریس کرده است تا داوطلبان نظام جدید کنکور 98 فارغ از استرس امتحان نهایی بتوانند رتبه خوبی در کنکور کسب کنند و در امتحانات نهایی نیز برحسب حساسیت های آن نمره بالای کسب کنند. فیزیک امتحان نهایی حرف آخر، پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر و سایر پکیج های امتحان نهایی نمونه ای از این پکیج هاست.

 

تهیه و سفارش فلش کتاب ریاضی حرف آخر

دانش آموزان سال دهم برای سفارش این محصول از دفتر مرکزی حرف آخر در تهران میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

فلش کتاب ریاضی حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *