منابع کنکور تجربی 98

منابع کنکور تجربی 98 به دو دسته نظام قدیم و نظام جدید تقسیم میشود. داوطلبان نظام قدیم و پشت کنکوری برای کنکور 98 میتوانند از منابع قبلی خود استفاده کنند و دانش آموزان و داوطلبان نظام جدید نیز برحسب منابع جدید خود در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

منبع کنکوری یکی از مهمترین و اصلی ترین پارامترهای موفقیت در کنکور است که داوطلبان در صورت عدم دسترسی به آن بی شک نتیجه مطلوب را نخواهند گرفت.

چون منبع مناسب و عالی برای کنکور باعث افزایش سرعت یادگیری، افزایش راندمان درسی، بهینه ساری در زمان و کسب درصد بالا در کنکور میشود.

منابع کنکور تجربی 98

همانگونه که اشاره کردیم کنکور 98 دو آزمون برگزار میشود و بالطبع دو دسته شرکت کننده خواهیم داشت. به همین منظور دو دسته منابع کنکور هم خواهیم داشت.

منابع کنکور تجربی 98 برای دوره نظام قدیم

منابع کنکور تجربی 98 برای دوره نظام جدید

موسسه کنکوری حرف آخر برای هر دو دوره نظام قدیم و نظام جدید تمام دروس عمومی و تخصصی را تدریس کرده است که به معرفی و تشریحی آنها خواهیم پرداخت.

منابع کنکور تجربی 98 برای دوره نظام قدیم

ریاضی استاد منتظری

ریاضی جامع حرف آخر استاد منتظری برای رشته تجربی به صورت الگو محور تدریس شده است که با این شیوه تدریس نیازی به حفظ کردن فرمولها نیست.

 

منابع کنکور تجربی 98

شیمی حرف آخر دکتر شیروانی

شیمی حرف آخر برای دوره نظام قدیم در سه بخش مفاهیم شیمی دوم حرف آخر، مفاهیم شیمی سوم و چهارم حرف آخر و مسایل شیمی حرف آخر تدریس شده است. روش آموزش کاملا مفهومی و شهودی است که در بخش مسایل شیمی از سه الگوی علمی و کاربردی استفاده کرده است. که با این سه الگو میتوانید در 25 ساعت کل مسایل شیمی را یادبگیرید و 50 درصد شیمی را فقط با بخش مسایل شیمی کسب کنید.

 

منابع کنکور تجربی 98

فیزیک حرف آخر استاد کامیار

فیزیک حرف آخر با تدریس استاد کامیار با روشهای مفهومی و الگو محور تدریس شده است که شامل فیزیک اول و دوم حرف آخر، خازن و الکتریسته ساکن حرف آخر، مدار و مغناطیس حرف آخر، سینماتیک حرف آخر، دینامیک حرف آخر، نوسان و موج حرف آخر و فیزیک پیش دوم حرف آخر است.

 

منابع کنکور تجربی 98

زیست حرف آخر

زیست حرف آخر برای داوطلبان کنکور نظام قدیم توسط استاد شعبانی و شاکری تدریس شده است. برای تدریس مفهومی و شهودی زیست شناسی بخاطر اهمیت زیست در کنکور از روش پویانمایی استفاده شده است. تمام جزئیات زیست شناسی با تصاویر سه بعدی تدریس شده است که داوطلبان میتوانند تمام بافت جانوری، گیاهی و انسانی را به صورت تصویری ببینند. خط به خط کتاب با روش پویانمایی به صورت کامل تشریح و تحلیل شده است. و شامل زیست سال دوم حرف آخر، زیست سال سوم حرف آخر، زیست پیش یک حرف آخر، زیست پیش دو حرف آخر و زیست گیاهی حرف آخر است.

 

منابع کنکور تجربی 98

عربی حرف آخر  استاد واعظی

عربی حرف آخر به صورت جامع و ترکیبی عربی را پوشش میدهد و استاد واعظی در 25 ساعت کل عربی  را با نقشه راه و الگو تدریس کرده است که در نوع خودش بی نظیر و فوق العاده است.

منابع کنکور تجربی 98

دین و زندگی حرف آخر استاد یوسفیان پور

به جرات میتوان گفت که دین و زندگی استاد یوسفیان پور بهترین و عالی ترین منبع کنکوری دین و زندگی است. دانش آموزانی که پکیج استاد یوسفیان پور را تهیه کردند در کنکور سراسری 95،96 و 97 بالای 75 درصد دین و زندگی را کسب کردند. که شامل دین  و زندگی دوم حرف آخر، دین و زندگی سوم حرف آخر و دین و زندگی چهارم حرف آخر است.

ادبیات حرف آخر استاد محسن منتظری

ادبیات حرف آخر شامل 5 بخش قرابت معنایی، آرایه ادبی، زبان فارسی، تاریخ ادبیات و لغات و واژگان است که 5 بخش به صورت فول انیمیشن و تصویری با نقشه راه تدریس شده است.

 

منابع کنکور تجربی 98

زبان حرف آخر استاد محمودی

زبان حرف آخر در دو بخش لغات و گرامر تدریس شده است که با روش کد گذاری و در قالب داستان و انیمیشن تدریس شده و جز بهترین منابع کنکوری برای در زبان است.

منابع کنکور تجربی 98 برای دوره نظام قدیم

ریاضی نظام جدید حرف آخر

ریاضی دوره نظام جدید حرف آخر توسط استاد منتظری با صورت کاملا مفهومی و الگو محور تدریس شده و شامل ریاضی دهم و یازدهم حرف آخر و ریاضی دوازدهم حرف آخر است.

شیمی نظام جدید حرف آخر

شیمی نظام جدید حرف آخر شامل مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مسایل شیمی دهم و یازدهم حرف آخر، مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر و مسایل شیمی دوازدهم که تمام که تمام شیمی دوره نظام جدید را به طور کامل و به صورت تشریحی و کنکوری پوشش میدهد.

زیست نظام جدید حرف آخر

زیست نظام جدید حرف آخر نیز به صورت کاملا تصویری و با روش پویانمایی تدریس شده است و شامل زیست دهم حرف آخر، زیست یازدهم حرف آخر، زیست دوازدهم حرف آخر، زیست گیاهی حرف آخر و ژنتیک است.

فیزیک نظام جدید حرف آخر

فیزیک نظام جدید نیز شامل فیزیک دهم حرف آخر، فیزیک یازدهم حرف آخر و فیزیک دوازدهم حرف آخر است. تمام مباحث فیزیک دوره نظام جدید با راهکارهای ساده توسط استاد کامیار تدریس شده است.

عربی نظام جدید حرف آخر

عربی جامع نظام جدید حرف آخر به صورت جامع هر سه سال را پوشش میدهد.

دین و زندگی دوره نظام جدید

شامل دین و زندگی دهم، دین و زندگی یازدهم و دین و زندگی دوازدهم است. با 14 الگو طلایی استاد یوسفیان پور تدریس شده است.

زبان نظام جدید حرف آخر

زبان نظام جدید حرف آخر نیز شامل زبان دهم و یازدهم حرف آخر و زبان دوازدهم حرف آخر است.

ادبیات نظام جدید حرف آخر

شامل قرابت معنایی، زبان فارسی، آرایه ادبی، تاریخ ادبیات و لغات است.

ویژگی های پکیج کنکوری حرف آخر

  1. تطبیق 100 درصد با کنکور
  2. ارائه راهکارهای ساده
  3. آموزش مفهومی و شهودی
  4. آموزش تصویری با روش پویانمایی
  5. زمان مناسب تدریس
  6. حل تست های کنکوری

 

منابع کنکور تجربی 98

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *