نحوه درست خواندن زیست – روش مطالعه زیست – چگونه زیست بخوانیم

نحوه درست خواندن زیست

نحوه درست خواندن زیست شناسی برای کنکور سوال همیشگی دانش آموزان و داوطلبان کنکور است. چون درس زیست شناسی از مهمترین و تاثیرگذار ترین دروس گروه آزمایشی تجربی محسوب میشود که دارای مباحث بسیار مهم، ریز و فرار است. خیلی از داوطلبان شاکی هستند که علیرغم تلاش و مطالعه زیاد زیست شناسی، در کنکور درصد بسیار پایینی را کسب کرده اند.در مقاله قصد داریم تجربه رتبه برترهای کنکور تجربی را در اختیار شما داوطلبان قرار دهیم.

 

نحوه درست خواندن زیست

در آزمون سراسری زیست شناسی 50 سوال یا تست را از دفترچه دروس تخصصی گروه  تجربی به خود اختصاص میدهد که بالاترین ضریب را دارد. این امر باعث وسوسه شدن دانش آموزان برای مطالعه زیست میشود. اولین و بزرگترین اشتباه داوطلبان، حفظ کردن و استفاده از روش سنتی و منسوخ شده مطالعه برای درس زیست شناسی هستند. روش فوق به دلیل تاثیر گذاری روی حافظه کوتاه مدت در نیمکره سمت چپ مغز باعث فراموشی زود هنگام و ایجاد یاس و نا امیدی در داوطلب به دلیل عدم احساس پیشرفت در زیست میشود. داوطلب دچار کاهش اعتماد به نفس میشود و وقت بیشتری را برای  مطالعه زیست شناسی اختصاص میدهد اما در بازدهی تاثیر گذار نیست. متاسفانه بسیار از انتشارات و موسسات کنکوری با تدوین و تدریس سنتی همواره راه اشتباه مطالعه را پیش پای دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار میدهند.

 

نحوه درست خواندن زیست

راهکار مناسب چیست؟؟

خوشبختانه در طی چند سال گذشته تکنولوژی آموزشی به مباحث کنکور و تدریس سرایت کرده و باعث تغییر و تحول در سبک تدریس و آموزش شده است. استفاده از تکنولوژی جدید پویانمایی در اموزش باعث ایجاد آزمایشگاه مجازی در منابع معتبر کنکوری شده است. موسسه حرف آخر بعنوان پیشرو در این زمینه کل مباحث زیست شناسی نظام جدید و قدیم را با تکنیک های عالی تصویر به صورت مفهومی و شهودی تدریس کرده است. این سبک از آموزش باعث شده تا داوطلب کنکوری نیازی به حفظ کردن مطالب نداشته باشد. اثر تصویر در حافظ بلند مدت باعث یادگیری سریع و عدم فراموشی مطالب میشود. پکیج های بی نظیر زیست حرف آخر با تدریس عالی زمینه کسب درصد بالا در آزمون سراسری فراهم کرده است.

 

خلاصه نویسی در زیست شناسی

برخلاف سایر دروس اختصاصی، زیست شناسی برای درک بهتر مطالب نیازمند خلاصه نویسی است. این امر باعث اتلاف وقت داوطلبان میشود. ما برای این در کنار پکیج های کنکوری زیست شناسی، جزوات بی نظیر ” الگو  تا رتبه” را طراحی کرده ایم. اساتید زیست حرف آخر مهمترین نکات زیست را تدوین کرده اند تا داوطلبان زمان طلایی خود را به خلاصه نویسی اختصاص ندهند.

نحوه درست خواندن زیست

حل تست های کنکوری و تالیفی

بخش دیگری از نحوه درست خواندن زیست ، حل تست های کنکوری و تالیفی است. اساتید زیست حرف آخر، بعد از تدریس کامل هر مبحث جهت آشنایی داوطلبان با سوالات کنکوری، تست های سراسری و تالیفی سالهای قبل را تجزیه و تحلیل میکنند. بنابراین با توجه به آنچه بیان شد، داوطلبان با پیکج های زیست حرف آخر میتوانند به صورت یکباره آموزش، خلاصه نویسی و حل تست را داشته باشند و بتوانند درصد بالای در آزمون سراسری کسب کنند.

 

پکیج های زیست شناسی حرف آخر

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و تهیه محصولات حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

مشاوره کنکوری و تحصیلی

سفارش پکیج های کنکوری

ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *