نقشه راه حرف آخر

شاید در هفته ها و روزهای گذشته به کرات اصطلاح نقشه راه حرف آخر را از برنامه های تلویزیونی حرف آخر شنیده باشید. قطع یقین برای همه شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور جای سوال است که نقشه راه حرف آخر چیست؟؟ و چه کاربردی دارد؟ چه کمکی میتواند به کنکور شما بکند؟؟ دراین مقاله میخواهیم به تشریح نقشه راه حرف آخر بپردازیم تا کمکی به سوالات ذهنی شما کرده باشیم.

معرفی نقشه راه حرف آخر

خیلی از دانش آموزان با وجود تلاش شبانه روزی نمی توانند رتبه مورد نظر خود را در کنکور سراسری کسب کند و متاسفانه کل امید و آرزوهایشان با وجود تلاش زیاد به واقعیت نمیرسد. کمتر پیش آمده که دانش آموزان و داوطلبان کنکور بشینند و ضعف های خود را بشناسند و برطرف کنند. چون کسانی که برای بار دوم، سوم و … کنکور تجربه میکنند بی شک همون راه اشتباه روز اول را تکرار میکنند که نتیجه آن با نتیجه اول تفاوتی ندارد.

قبولی در کنکور و کسب رتبه برتر مرهون راهکارها و راه حلهای متفاوتی است که امروز دو بعد آن یعنی نقشه راه و منابع را خدمت شما توضیح میدهیم.

منظور ما از نقشه راه در حرف آخر چیست؟؟

دانش آموزان و داوطلبان کنکور به صورت روتین کتابهای درسی را میخوانند بدون اینکه به پیش نیاز، و ترکیبی بودن آن فکر کنند. موسسه حرف آخر جهت انسجام فکر دانش آموزان کنکوری نقشه راه تمام دروس را در قالب منابع کنکوری ارائه داده است. این نقشه راه نشان میدهد که برای استارت از کجا باید شروع کنید و به کجا ختم گردد. یا اینکه مباحث نیاز به چه پیش نیازی دارند. چون سوالات کنکوری کاملا مفهومی و ترکیبی شده است.

 

نقشه راه حرف آخر

مزیت نقشه راه حرف آخر

نقشه راه حرف آخر در واقع یک نوع برنامه ریزی تصویری است که کمک میکند قدم به قدم فرآیند کنکور یک دانش آموز مشخص شود. حتی بیشتر از یک برنامه ریزی به داوطلبان کنکور کمک میکند. چون برنامه ریزی به صورت کلی است. اما نقشه راه حرف آخر تمام جزئیات را بیان میکند که کمک میکند دانش آموز کنکوری به بطن جزئیات خواندن کنکوری ورود کند.

نقشه راه حرف آخر

نقشه راه در منابع حرف آخر

قبل از شروع هر درس ابتدا نقشه راه در منابع معرفی میشود تا مسیر راه برای استارت و شروع دانش آموزان مشخص شود. یعنی دانش آموزان با یک برنامه ریزی تصویری خواهند فهمید از کجا باید شروع کنند، و پشت بند هر مبحث چکار باید بکنند و از کدام قسمت باید ادامه بدهند. نکته دیگری که لازم است به آن اشاره شود این است که نقشه راه درصد اختاپوسی یا همپوشانی مباحث را مشخص کرده است. این امر اهمیت مباحث را مشخص میکند و از سوی نکات تکمیلی هر مبحث را نشان میدهد.

گسیختگی در خواندن مطالب باعث هدر رفتن انرژی و انگیزه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میشود و نتیجه بسیار جالب و دلخواهی حاصل نمیشود. بنابراین با نقشه راه منابع حرف آخر میتوانید در یک بازه زمانی کم به درصدهای بالا در کنکور برسید.

محصولات کنکوری حرف آخر براساس نقشه راه حرف آخر

همانگونه که اشاره کردیم تمامی پکیج های کنکوری حرف آخر براساس نقشه راه تدریس شده است که در واقع نقشه راه یا برنامه ریزی تصویری هر درس ابتدا توسط اساتید ارائه و تشریح میشود تا چارچوب کلی تدریس در ذهن دانش آموزان و دواطلبان کنکوری شکل گیرد و براساس همان نقشه راه تدریس ارائه میشود.

در حال حاضر برای دانش آموزان سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم محصولات آموزشی و کنکوری براساس نقشه راه تدریس شده است که شامل پکیج های زیر می باشد.

زیست شناسی دوره نظام جدید

تمام زیست شناسی حرف آخر فول انیمیشن و با تصاویر سه بعدی به صورت مفهومی و شهودی تدریس شده است.

  1. زیست دهم حرف آخر
  2. زیست یازدهم حرف آخر
  3. زیست دوازدهم حرف آخر

ریاضی دوره نظام جدید حرف آخر

با تدریس استاد منتظری که الگو محور و با نقشه راه تدریس شده است و از طرفی ریاضی حرف آخر تطبیق 100 درصدی با کنکور سراسری دارد.

  1. ریاضی جامع تجربی حرف آخر
  2. ریاضی دوازدهم حرف آخر

نقشه راه حرف آخر

شیمی دوره نظام جدید حرف آخر

شیمی حرف آخر توسط دکتر شیروانی تدریس شده است که به صورت الگو محور و با نقشه راه به صورت کاملا مفهومی تدریس شده است و مسایل شیمی را به سه الگوی کلی تدریس کرده اند.

  1. مفاهیم شیمی دهم حرف آخر
  2. مسایل شیمی حرف آخر
  3. مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر

فیزیک دوره نظام جدید حرف آخر

فیزیک حرف آخر نیز با تدریس استاد کامیار برای دانش آموزان دوره نظام جدید آماده شده است که شامل

  1. فیزیک دهم حرف آخر
  2. فیزیک یازدهم حرف آخر
  3. فیزیک دوازدهم حرف آخر

نقشه راه حرف آخر

مشاوره رایگان حرف آخر

دانش آموزان دوره نظام جدید برای مشاوره رایگان و تهیه محصولات حرف آخر می توانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  1. مشاوره کنکوری
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره تخصصی- انگیزشی
  4. برنامه ریزی درسی- کنکوری
  5. پشتیبانی
  6. ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *