هفت الگوی طلایی زیست – هفت الگوی طلایی زیست حرف آخر

هفت الگوی زیست شناسی

هفت الگوی طلایی زیست شناسی حرف آخر چیست؟ چه کاربردی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری دارد؟ چرا اساتید زیست شناسی حرف آخر، اصرار بر تهیه این مجموعه دارند؟  این سوالات همواره از سوی شما داوطلبان عزیز مطرح بوده است و به هیمن دلیل قصد داریم به تشریح و تبیین آن بپردازیم. تا شما را با این  مجموعه بسیار کاربردی و بی نظیر آشنا کنیم.

 

هفت الگوی طلایی زیست

همه شما داوطلبان کنکوری رشته تجربی براهمیت و تاثیر زیست شناسی واقف هستید و ما نمیخواهیم در این مورد بحثی داشته باشیم. اساتید بی نظیر زیست شناسی حرف آخر با تلاش شبانه روزی به کمک شما کنکوری های عزیز آمدن تا شما بتوانید درصد بسیار بالا در زیست کنکور سراسری کسب کنید. و یک قدم بسیار بزرگ به موفقیت و قبولی در رشته پزشکی نزدیک شوید. چون زیست شناسی یک دنیای ناشناخته اس که هرچی غرق در خواندن آن میشوید باز میبینید که راه زیادی مانده تا بتوانید درصد بالا در آن کسب کنید. مطالب فرار، ریز، مهم ، سوالات ترکیبی و مفهومی، همه و همه کار دانش آموزان رشته تجربی در درس زیست شناسی را سخت کرده است. با اینکه روزی 4 ساعت زیست میخوانید باز نمی توانید درصد خوبی را کسب کنید و نا امید میشود. اما نگران نباشید ما این مشکل را حل کرده ایم. 

 

 

کاربرد هفت الگوی طلایی زیست شناسی حرف آخر

اساتید زیست شناسی حرف آخر، سوالات سراسری سالهای اخیر زیست شناسی را با دقت بالا بررسی کرده اند. در این بررسی ها ثابت شده که هر ساله در تست های زیست شناسی 5 الی 7 تیپ سوال برای گروه تجربی طراحی میشود. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با علم و آگاهی از این تیپ سوالات بسیار سریع و ساده میتوانند پاسخ هر تست را پیدا کنند. برای کسب درصد بالا و موفقیت در آزمون سراسری فقط صرفا مطالعه کافی نیست. در جلسه کنکور، سرعت تست زدن و زدن تست های صحیح سرنوشت این آزمون مهم را روشن میکند. هر تست زمان مشخصی برای پاسخگویی دارد و اتلاف وقت باعث میشود نتوانید به همه تست ها برسید. پس پاسخدهی سریع به تست ها، تکنیکی است که باید به صورت علمی و اصولی یاد بگیرید. اساتید ما در دپارتمان زیست شناسی این امر را به خوبی برای شما فراهم ساختند.

 

گسیختگی مطالب و پراکنده مباحث زیست شناسی مدام باعث نگرانی داوطلب کنکوری بود که چگونه همه این مطالب را در سطح بسیار عالی مطالعه کنند که بتوانند از عهده سوالات ترکیبی بربیایند. حالا هفت الگوی طلایی حرف آخر هم مطالب دا در کنار هم چیده و با الگوهای تصویری به آموزش آن پرداخته است. با این الگوها کسب درصد بالا در زیست دیگر غیر ممکن نیست.

 

ویژگی های هفت الگو طلایی زیست شناسی حرف آخر به صورت خلاصه

  1. تقسم بندی زیست به هفت قسمت جهت تسلط کامل بر مباحث
  2. انسجام و ترکیبی کردن مباحث برای تسلط روی تست های ترکیبی
  3. آموزش مفهومی و شهودی مباحث با تکنولوژی های جدید آموزشی
  4. ارائه راهکارهای کوتاه برای تست ها
  5. ارائه نکته های مهم و کنکوری مباحث

پکیج های زیست شناسی حرف آخر

بخش مهمی از موفقیت در کنکو را اساتید ما، در پکیج های آموزشی ارائه کرده اند. مطالعه یا یادگیری، جمعبندی و تست، سه مرحله یا فاکتور مهم کسب رتبه هستند. مدرسان زیست شناسی حرف آخر با بهره گیری از روش های نوین آموزشی، زمینه کسب درصد بالا در زیست را فاهم کرده اند. در هر سطح و پایه ای که باشید به راحتی با پکیج های آموزشی حرف آخر میتوانید به هدف خود برسید. تدریس جامع و مفهومی درسنامه، حل تست و راهکارهای تست زنی در اختیار شما داوطلبان قرار خواهد گرفت. کافیست که زمان و خواستن خودتان کنار پکیج های حرف آخر باشد. زیست دوره نظام جدید حرف آخر شامل زیست دهم حرف آخر، زیست یازدهم حرف آخر، زیست دوازدهم حرف آخر، زیست گیاهی حرف آخر و ژنتیک حرف آخر است.

مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر

داوطلبان کنکوری و دانش آموزان دوره نظام جدید میتوانند برای مشاوره رایگان و برنامه ریزی تخصصی توسط دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  1. مشاوره تخصصی و کنکوری
  2. مشاوره انگیزشی
  3. برنامه ریزی
  4. جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  5. ارتباط با دانش آموزان رتبه برتر حرف آخر
  6. پشتیانی

 

 

6 نظر در “هفت الگوی طلایی زیست – هفت الگوی طلایی زیست حرف آخر

  1. رضا گفت:

    برای نظام جدید هم کاربرد داره؟

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      بله هفت الگوی زیست شناسی نظام جدید هم تدریس شده است که مختص دوره نظام جدید است

  2. حمیدرضا گفت:

    مثلا کسی که تنبل هستش یا همان زیادنمیتونه بهدرس نگاه کنه با این هفت الگو چند درصد در کنکور میزند؟

    1. فواد شهسواری گفت:

      این پکیج تکنیک های تست زنی را آموزش میده..

  3. کیمیا گفت:

    این هفت الگو در پکیج صفر تا صد همون 1000 ساعته تون نیست ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      هفت الگوی طلایی مجموعه تکینک های تست زنی در زیست شناسی میباشد که دانش اموزان میتوانند به صورت مجزا یا همراه پکیج دیگر رایگان دریافتش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *