همایش های حرف آخر

همایش های رایگان حرف آخر

همایش های حرف آخر هر ساله در ماه های منتهی به کنکور، توسط اساتید مجرب حرف آخر در شهرهای مختلف کشور برگزار میشود. در این همایش های نکات مهم و مفید کنکوری و همچنین راهکارهای تست زنی ارائه میشود. آموزش مفهومی و راهکارهای تست زنی در کلیه پکیج های حرف آخر ارائه شده است. اما در همایش ها با توجه به محدودیت زمانی در ماههای پایانی کنکور، اساتید به صورت خلاصه و جمعبندی کلیه نکات مهم را ارائه خواهند داد.

همایش های حرف آخر

هر ساله خانواده ها و دانش آموزان مجبورند برای همایش مختلف کنکوری کلی هزینه کنند و نتیجه مطلوب را نیز کسب نکنند. حرف آخر در راستای رسالت ( عدالت آموزشی برای همه) امسال اقدام به برگزار همایش های رایگان آنلاین کرده است تا همه دانش آموزان در سراسر کشور بتوانند به محتوای بی نظیر آموزشی حرف آخر دسترسی داشته باشند و با دست پر در جلسه آزمون سراسری حاضر شوند.

هایش های حرف آخر دارای چند نکته مفید و اساسی است. اساتید حرف آخر سالهاست که در زمینه تدریس و تولید محتوای کنکوری فعالیت میکنند. در این زمینه تجربه کافی دارند. دانش آموزان  میتوانند از تجربه و توانایی اساتید استفاده کنند. بی شک خیلی از نکات مهم و کنکوری که میتواند در ماه های پایانی مفید واقع شود در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

به دلیل فرسایشی بودن بازه آزمون سراسری، گروهی از داوطلبان دچار عدم انگیزه میشوند. این همایش ها میتواند باعث استارت جدید و تلاش مجدد برای کسب رتبه و هدف داوطلبان کنکوری شود. چون اساتید سوا از ارائه مباحث کنکوری و درسی، در زمینه انگیزشی مباحث زیادی را ارائه میکنند.

یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان، مرور و فراموشی مطالب است. این مهم باعث ایجاد استرس و اضطراب در دانش آموزان میشود. همایش های حرف آخر کمک میکند که یک مرور و جمعبندی حرفه ای را تجربه کنید. تسلط شما در حداقل زمان روی مباحث افزایش پیدا میکند و از حیث زمانی در ماههای منهی به کنکور، میتوانید زمان طلایی خود را سیو کنید. 

برای ثبت نام رایگان در همایش های حرف آخر میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

همایش های آنلاین حرف آخر

فناوری های آموزشی این امکان را فراهم ساخته تا بتوانیم در دورترین نقاط کشور در کنار هم باشیم و از محتوای آموزشی بی نظیر حرف آخر استفاده کنید. به همین منظور میزبان شما داوطلبان گرامی در وب سایت Harfeakhar.tv میباشیم. اولین همایش مربوط به درس شیمی با تدریس استاد سلوکی است. همایش شیمی حرف آخر استارت سایر دروس دیگر خواهد بود و سعی بر این است تا تمامی دغدغه های کنکوری ها را پوشش دهیم و هیچ سوالی را بی پاسخ نگذاریم. 

پاسخ به سوالات داوطلبان

شرکت در همایش رایگان است؟ بله شرکت در همایش حرف آخر رایگان است

همایش سایر دروس کی برگزار میشود؟ اولین همایش مربوط به درس شیمی است و همایش سایر دروس اختصاصی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

همایش ها در چند روز برگزار میشود؟ با توجه به حجم مطالب در 3 الی 4 روز برگزار میشود.

ارتباط با ما

برای کسب اطلاعات از برگزاری همایش های حرف آخر، مشاوره و تهیه پکیج های کنکوری حرف آخر از دفتر مرکزی انتشارات حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 در تماس باشید. مشاورین ارشد ما بی صبرانه منتظر تماس شما داوطلبان عزیز هستند.

  • مشاروه کنکوری و انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *