پکیج 20 آزمون نظام جدید حرف آخر

20 ازمون حرف اخر

برای ماه های منتهی به کنکور 98 پکیج 20 آزمون نظام جدید حرف آخر آماده شد. پکیجی فوق العاده و کاربردی برای تست، مرور و جمعبندی ماه ها و هفته های منتهی به کنکور سراسری. به داوطلبان دوره نظام جدید نوید میدهیم که نگران جمعبندی دروس عمومی و تخصصی نباشید چون پکیج 20 آزمون نظام جدید حرف آخر این مهم را به خوبی ادا کرده است و جای نگرانی و استرس باقی نگذاشته است. جهت آگاهی بیشتر از این پکیج فوق العاده به تشریح کامل آن خواهیم پرداخت.

 

پکیج 20 آزمون نظام جدید حرف آخر

پکیج 20 آزمون نظام جدید حرف آخر، مجموعه دای حرفه ای از سوالات  شبیه ساز کنکور است که برای سه هدف تست، جمعبندی و مرور داوطلبان کنکور نظام جدید طراحی شده است.

 هدف اول: تست زنی

یکی از راهکارهای موفقیت در کنکور افزایش سریع تست زنی و زدن تست های کنکور در زمان اختصاص داده شده است. این مهم برای یک داوطلب زمانی مقدور خواهد شد که تست های زیادی را کار کرده باشد. پکیج 20 آزمون نظام جدید حرف آخر تست های حرفه ای زیادی از دروس عمومی و تخصصی را در برمیگیرد به طور مثال 1000 تست زیست شناسی.  نقطه قوت این مجموعه طراحی تست ها از پایه تا سطح پیشرفته است. تست هر آزمون نسبت به آزمون قبلی دو level بالا تر است و از آزمون 10 به بعد داوطلب با تست های هم سطح کنکور مواجه خواهد شد. بنابراین سیر صعودی کیفیت تست های این مجموعه باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق در داوطلب و همچنین افزایش آمادگی او میشود.

 

هدف دوم: مرور

خیلی از نکات کنکوری فرار هستند و خیلی زود از یاد و حافظه داوطلب فراموش میشود. این امر باعث ایجاد استرس در داوطلب میشود. حرف آخر برای رفع این نگرانی، پاسخنامه کلیه سوالات را به صورت تصویری طراحی کرده است و سوا از حل کردن صورت تست، درسنامه آن را نیز ارائه و تحلیل کرده است. داوطلب با وجود درسنامه هر تست دیگر نگرانی برای مرور نخواهد داشت.

 

هدف سوم: جمعبندی

یکی از شگردهای تسلط بر مباحث کنکوری در هفته های آخر ایان کنکور، جمعبندی نکات مهم کنکور است. پکیج 20 آزمون نظام جدید حرف آخر کلیه نکات مهم و کنکوری را از دروس اختصاصی و عمومی استخراج کرده است و با همین نکات میتوانید جمعبندی کلیه دروس را به نحو احسن انجام بدهید. بنابراین دواطلبان کنکوری با یک پکیج بسیار حرفه ای و عالی مواجه هستند که میتواند سکوی پرتابی برای کسب رتبه برتر باشد و تلاش و زحمت چندین ماهه شما کنکوری های عزیز را با موفقیت بسیار عالی پایان دهد.

 

لینک سفارش 20 آزمون نظام جدید

داوطلبان نظام جدید برای سفارش 20 آزمون نظام جدید میتوانند روی لینک زیر کلیک کنند.

 

مشاوره و تهیه پکیج 20 آزمون نظام جدید حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید برای مشاوره و تهیه این پکیج  از دفتر مرکز حرف آخر در تهران میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *