چطور کنکور 1400 را شروع کنیم – موفقیت در کنکور 1400

چطور کنکور 1400 را شروع کنیم دغدغه خیلی از دانش آموزان و حتی پشت کنکوری هاست. جابجایی کنکور 99 از هفتم تیر ماه به 31 مرداد برای گروهی از داوطلبان باعث سردرگمی و سردرگمی در شروع کنکور 1400 شده است. در هر صورت داوطلبان یکسال با کنکور 1400 فاصله دارند و با توجه به فرصت محدود دوران طلایی، استفاده حداکثر از زمان، پیش شرط موفقیت محسوب میشود.

 

چطور کنکور 1400 را شروع کنیم

چند فاکتور اساسی و اولیه موفقیت در کنکور را تضمین میکند که در این مقاله قصد داریم به صورت کلی به مهم ترین آنها اشاره کنیم. اگر از بعضی ویژگی ها و شرایط منحصربفرد هر داوطلب بگذریم، فاکتور های اصلی و اساسی که میخواهیم به آن بپردازیم میتواند موفقیت داوطلبان را به آسانی رقم بزند.

 

فاکتور اول

بخواهید و تلاش کنید

تا زمانی که شما داوطلب عزیز، نخواهید نمیتوانید به سمت موفقیت پیش بروید. بخواهید و تلاش کنید. پشتکار شما باید پایدار باشد. ضعف گروه بزرگی از داوطلبان عدم پایداری در مطالعه است. تلاش و پشتکار پایدار شما رکن اول موفقیت است.

 

فاکتور دوم

برنامه ریزی

برای انجام هر عملی، برنامه ریزی نیاز اولیه محسوب میشود. از آنجا که آزمون سراسری، فرآیندی رقابتی با وجود منابع زیاد است و محدودیت زمانی وجود دارد، برای استفاده بهینه از زمان، برنامه ریزی به شدت احساس میشود. برنامه ریزی برای کنکور مقوله ای بسیار مهم و گسترده است که در پست های بعدی به آن خواهیم پرداخت و بهترین روش های برنامه ریزی را توضیح خواهیم داد. با وجود برنامه ریزی میتوانید انرژی و انگیزه خود را جهت رفع مشکلات آموزشی و ارتقاء آمادگی بیشتر هدایت کرد.

 

فاکتور سوم

منبع کنکوری

به برکت عدم اشتغال در خیلی از رشته های دانشگاهی، و تلاش داوطلبان برای کسب رتبه قبولی در برخی از رشته ها، موسسات و انتشارات متعددی در کشور ایجاد شده است. همانگونه که اشاره شد، زمان طلایی کنکور بسیار محدود است و استفاده از هر منبع کنکوری میتواند باعث اتلاف زمان و انرژی شما شود. انتخاب آگاهانه در منابع کنکوری مانند سکوی پرتاب برای شما عمل میکند و موفقیت شما را رقم میزند.

 

فاکتور چهارم

مشاوره کنکوری

داوطلب کنکوری برای رفع مشکلات آموزشی از قبیل برنامه ریزی، تهیه منابع، نحوه مطالعه صحیح، شیوه جمعبندی مطالب، راهکارهای تست زنی و … به راهنما با مشاور نیازمند است. البته در این زمینه مشاورین تخصصی و کار بلد میتوانند خیلی کمک کنند و راهگشا باشد.

 

خلاصه

هر داوطلب و دانش آموز کنکوری، دارای ویژگی های منحصربفردی است و میتواند از این ویژگی ها برای موفقیت در کنکور استفاده کند. اما تلاش مستمر، برنامه ریزی، منابع کنکوری مناسب و انتخاب مشاور کنکور خوب، چهار فاکتور اولیه حرکت به سمت برتر شدن است که باید به طوری موازی پیش برد. بدون این چهار فاکتور شاید سایر توانایی های شما تنزل پیدا کند و نتوانید برای کنکور 1400 خود را آماده کنید.

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره رایگان از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر، میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

سفارش محصولات حرف آخر

ارتباط با مشاورین رتبه برتر

برنامه ریزی

مشاوره تحصیلی

 

2 نظر در “چطور کنکور 1400 را شروع کنیم – موفقیت در کنکور 1400

  1. mona گفت:

    سلام خسته نباشید واقعن حرف آخر عالیه ولی من امسال به یه دلایلی تلاش نکردم که بخونم حالا من باید چی کار کنم فقط یک سال اعتبار داره دی وی دی ها

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      یکسال اعتبار اشاره به گارانتی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *