چگونه رتبه برتر شویم؟ راهکارهای رتبه برتر شدن در کنکور

چگونه رتبه برتر شویم؟

بی شک خیلی از از داوطلبان کنکوری از خود میپرسند چگونه رتبه برتر شویم؟ و کسب رتبه برتر را جزء آرزوهای بزرگ خود میدانند که با شک و تردید به آن می نگرند چون یاس و نا امیدی و حسی از شکست را در دل خود احساس میکنند که نمیتوانند به آرزو و خواسته خود برسند. یا احساس میکنند با افرادی که موفق به کسب رتبه های برتر میشوند توان رقابت ندارند. اما این امر یعنی کسب رتبه برتر بسیار ساده و آسان است فقط لازمه داوطلبان نکاتی را رعایت و انجام بدهند تا بتوانند به راحتی به آرزوی خود برسند.

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

چگونه رتبه برتر شویم؟

همه آرزوهای بشری اکتسابی و قابل دست یافتن است. رتبه برتر شدن هم برای داوطلبان کنکوری دست یافتنی است که برای رسیدن به این مهم باید کارهای را انجام بدهیم و مقدمات رسیدن به آن را فراهیم کنیم در این پست به مواردی که میتواند شما را به رتبه برتر شدن برساند میخواهیم صحبت کنیم. چگونه رتبه برتر شویم؟ نیازمند پیش نیازهای است که باید انجام شود تا به خواسته خود برسیم.

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

گام اول: تعیین هدف

انسان بدون هدف سر در گم و بی برنامه است. تا وقتی هدفی برای زندگی طراحی نشود برنامه ریزی نمیتوان داشته باشیم. داوطلب کنکوری باید هدفش را تعیین کند. هدفی که جزئیات آن کاملا مشخص باشد. اگر بخواهد به صورت سوری کنکور را شروع کند و خود را در چارچوب خانه اسیر کند هرگز به هدفش نمیرسد. داشتن هدف مانند موتور محرک باعث ایجاد انگیزه، انرژی و تلاش میشود. پس در گام اول هدفتان را مشخص کنید.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

 گام دوم: داشتن پشتکار مستمر

تفاوت زیاد و چشم گیری بین داوطلبان کنکوری از حیث هوش و توانای های ذهنی وجود ندارد. 98 درصد داوطلبان در یک سطح میباشند اما آنچه باعث موفقیت و عدم موفقیت بین دو داطلب کنکوری میشود داشتن پشتکار مستمر است. اراده و پشتکار باعث تداوم تلاش میشود که متاسفانه خیلی از داوطلبان این ویژگی را ندارند و انتظار کسب رتبه برتر را نیز دارند. آفت بزرگی که داوطلبان با آن مواجه هستند عدم داشتن پشتکار است. مطالعه به صورت یکماهه و کنار گذاشتن همه اهداف و برنامه ها به مدت نا مشخص بی شک شما را به رتبه برتر نمیرساند. تلاش مداوم باعث غلبه برمشکلات درسی و آموزشی میشود که راه را برای برتر شدن هموار میکند.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

گام سوم: انتخاب منبع مناسب کنکوری

بازار کنکور پر از منابع مختلف کنکوری است. اما استفاده از هر منبعی به دلایلی که ذکر میشود توصیه نمیشود. کنکورهر ساله مفهومی طرح میشود اما هر منبع کنکوری به صورت مفهومی و شهودی تدریس و ارائه نشده است. بسیاری از این منابع هنوز برای آموزش از روش های منسوخ و قدیم تدریس استفاده میکنند. استفاده و انتخاب منبع مناسب کنکوری باعث غلبه بر مشکلات درسی و آموزشی میشود و کمک میکند داوطلب در بازه زمانی کم بتواند روی دروس به تسلط کامل برسد و بیشتر زمان طلایی را صرف مرور و تست زدن کند.

 

گام چهارم: برنامه ریزی

داشتن برنامه ریزی مدون مبتنی بر هدف و منابع و بکار بستن اراده و پشتکار باعث روشن شدن راه داوطلبان میشود. شکست گروه عظیمی از داوطلبان به دلیل عدم وجود برنامه ریزی مدون است. برنامه ریزی باعث جهت دادن به انرژی و انگیزه داوطلب میشود و همچنین باعث تسریع در فرآیند  آموزش نیز میشود. این چهار گام اساسی را بکار بگیرید و به چگونه رتبه برتر شویم؟ میرسید.

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • ارتباط با مشاورین ارشد 
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • برنامه ریزی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *