70 درصد فیزیک کنکور – چگونه فیزیک را بالای 70 درصد در کنکور بزنیم؟

فیزیک 6040 حرف اخر

خیلی از  داوطلبان می پرسند در فرصت باقی مانده تا کنکور چگونه 70 درصد فیزیک کنکور بزنیم؟ خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور دو دوره نظام قدیم و نظام جدید در درس فیزیک مشکل اساسی دارند و هرچقدر به ماه های منتهی به کنکور نزدیک میشوند استرس بیشتری میگیرند. چون علیرغم تلاش زیاد در سایر دروس هنوز نتوانسته اند فیزیک را به خوبی پیش ببرند و این امر باعث شده که ترس در ازکسب درصد پایین در فیزیک رتبه و آرزوهای آنها را تحت شعاع قرار بدهد. کسب رتبه بالا و رتبه برتر در آزمون سراسری مرهون کسب درصد بالا در همه دروس یا به طور کلی میانگین بالا است.

 

چگونه 70 درصد فیزیک کنکور بزنیم؟

درس فیزیک برای هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی دارای اهمیت است و این اهمیت باعث شده که تاثیر بزرگی در کسب رتبه برتر داشته باشد. متاسفانه دانش آموزان رشته تجربی به دلیل ضریب بالای زیست شناسی و شیمی از درس فیزیک غافل میشوند و این غفلت نتیجه یکسال تلاش آنها را ناکام میگذارد. در حاضر کمتر از 6 ماه تا کنکور 98 باقی مانده است و خیلی از داوطلبان به دلایل متعدد نتوانسته اند درس فیزیک را مانند سایر دروس پیش ببرند. به همین جهت قصد داریم منبع مناسبی برای فیزیک آنها معرفی کنیم که در زمان کم و با آسودگی خاطر بتوانند 70 درصد فیزیک کنکور 98 بزنند.

 

فیزیک 6040 حرف آخر

فیزیک 6040 حرف آخر ویژه کنکور 98  توسط مهندس کامیار در کمتر از 40 ساعت تدریس شده است. 70 درصد مباحث فیزیک را پوشش میدهد که شامل درسنامه و حل تست مباحث ساده و متوسط فیزیک است. تلاش استاد کامیار بر این بوده است که از تدریس مباحث سخت و سنگین فیزیک در این پک 70 درصدی پرهیز کنند و روی مباحثی که قابل خواندن و درک ساده تر است کار کنند. در حالی حاضر دو پکیج فیزیک 70 درصد برای دو گروه نظام قدیم و نظام جدید تدریس شده است که داوطلبان میتوانند در کمتر از 40 ساعت به درصد بالای 70 در فیزیک کنکور 98 برسند.

 

مشاوره و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان عزیز میتوانند جهت دریافت مشاوره رایگان و تهیه پکیج های کنکوری موسسه حرف آخر از دفترمرکزی این انتشارات با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *