کسب رتبه برتر و قبولی در رشته پزشکی

کسب رتبه برتر و قبولی در رشته پزشکی

 خیلی از داوطلبان این سوال را مطرح میکنند کسب رتبه برتر و قبولی در رشته پزشکی در زمان باقی مانده امکانپذیر است یا نه؟؟ که زمان اکثر دانش آموزان و داوطلبان کنکور اگر از بعد کنکور 98 تا کنکور 99 درنظر بگیریم، کاری به بچه­های که سال دهم یا یازدهم شروع کردند نداریم، سال کنکور مد نظر ما کنکو 99 است که 165 روز گذشته و حدودا 200 روز باقی مانده و با توجه به این که هر چه قدر به روز­های پایانی نزدیک می­شویم تایم مطالعاتی بالا می­رود می­توان گفت حدود 80% زمان مهم و طلایی باقی مانده و اگر درست از این زمان استفاده کنید با اطمینان می­گویم که اگر قوی و با انگیزه شروع کنید حتما به نتایج عالی دست خواهید یافت. برای مثال  آقای رستگار رحمانی که بعد از پایان سربازی و در بهمن ماه شروع کردند و کوه کنکور را قبل از همه فتح کردند.

 

کسب رتبه برتر و قبولی در رشته پزشکی

خوب بیایید با هم بررسی کنیم که کمترین درصدهای لازم برای قبولی در رشته پزشکی و دندانپزشکی چند درصد باید باشد. در  کنکور سال 98 کمترین درصدها به این صورت بوده که باید مجموع زوج درس دین و زندگی و ادبیات 160%، درس­های عربی و زبان 120%، ریاضی و فیزیک 105% و زیست و شیمی 120% بوده است. این بدین معناست که شما بر فرض مثال اگر در درس فیزیک ضعف دارید میتوانید با قوی تر شدن در درس ریاضی و با زدن درصد بالا تر این ضعف­تان را پوشش دهید.همچنین میتوان از این اعداد فهمید که  حداقل میانگین درصدها 60% هست پس شما با زدن این میزان و بالاتر میتوانیدبه رشته مورد نظرتان برسید.

 

کسب درصد 60 ممکن است؟؟

رسیدن به این درصدها برای همه دروس تخصصی واقعا کار آسانی نیست تنها یک درصد از داوطلبان می­توانند این درصد را برای همه درس ها کسب کنند. خیلی از داوطلبان به رغم زحمت و تلاش زیاد موفق به کسب درصد لازم برای قبولی در رشته پزشکی و دندانپزشکی نمیشوند. در پست های قبلی به مثلث موفقیت (تلاش، منبع کنکوری عالی و برنامه ریزی) اشاره کردیم. موسسه حرف آخر برای رسیدن شما به درصدهای لازم منبع کنکوری و برنامه ریزی را مهیا کرده است ما فقط از شما تلاش و پشتکار میخواهیم. خواستن ما از شما فقط تلاش و مبارزه برای هدفتان است.

 

کسب رتبه برتر و قبولی در رشته پزشکی

 

بیایید سوالات کنکور تجربی (نظام قدیم) را از یک زاویه دیگر نگاه کنیم

خوب ما می­دانیم تعداد کل سوالات 270سوال هست که 100تست عمومی (چهار درس هر کدام 25 تست) و 170سوال تخصصی که25 سوال آن برای زمین هست و چون ما برای رشته پزشکی داریم بررسی می­کنیم ضریب این درس صفر هست. بنابراین این تعداد سوال را کنار می­گذاریم پس جمعا 245 سوال داریم اگر 60% آن را جواب بدهیم (درست جواب بدهیم) می­شود 147 سوال ، اگر ما بخواهیم برای دست یافتن به این مهارت که هر 147سوال را درست بزنیم به ازای یک سوال 100تست آموزشی در منزل بزنیم به علاوه روزی حداقل ده ساعت مطالعه و درکنار این­ها پشتکار، تهیه منابع کنکوری عالی، برنامه ریزی، مرور وخلاصه نویسی  میتوان با این زمان باقیمانده  به نتیجه عالی دست پیدا کرد. تا کنکور 99 هفت ماه فرصت طلایی مانده…   

ارتباط با دفتر مرکزی حرف آخر

برای همه شما کنکوری های 99 خبرهای خوب داریم، مجموعه های جدیدی برای 7 ماه طلایی کنکور 99 در حرف آخر آماده شده است. برای کسب اطاعات بیشتر، مشاوره رایگان، سفارش محصولات حرف آخر و ارتباط با مشاورین رتبه برتر میتوانید با شماره های 09120085452 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

خرید محصولات حرف آخر

مشاوره رایگان

برنامه ریزی

پشتیبانی

 

بهترین موسسه کنکور تجربی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *