کنکوری های عجول – تعجیل در موفقیت

کنکوری های عجول

کنکوری های عجول. بررسی عملکرد سالانه بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری نشان میدهد که به رغم تلاش زیاد اما نتیجه مناسب را دریافت نمیکنند. به همین منظور در این مقاله که نتیجه صحبت کردن با خیلی از دانش آموزان و رتبه برترهاست قصد داریم به این مبحث بپردازیم که چه عواملی سد راه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میشود که به رغم تلاش زیاد موفق به کسب رتبه نمیشوند.

 

کنکوری های عجول

آزمون سراسری و کسب رتبه برتر نیز مانند هر امر و فعالیت دیگری داری آیتم های است که اگر رعایت و اجرا شود داوطلب به هدف خودش خواهد رسید. کسب آموزش مهمترین رکن برای کسب رتبه برتر است که دریافت آموزش نیز نیازمند تلاش، پشتکار پایدار، منابع کنکوری عالی و برنامه ریزی است. اما اشتباه بزرگی که بیشتر دانش آموزان و داوطلبان مرتکب میشوند و این امر بر نتیجه و حتی تلاش آنها تاثیر می گذارد، عدم دریافت آموزش و تعجیل برای شرکت در آزمون های آزمایشی است. عدم توجه به این امر سوا از هزینه های مادی زیاد باعث کاهش اعتماد و انگیزه داوطلب و نهایتا شکست او میشود.

 

اول آموزش بعد آزمون

متاسفانه گروهی کثیری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور به زعم خود و صرفا با شرکت در آزمون های آزمایشی انتظار کسب رتبه برتر دارند. کسب رتبه برتر نیازمند آموزش و رفع اشکالات درسی میباشد که این امر در آزمون های آزمایشی موجود نیست و این آزمون ها فقط برای محک زدن و آشنایی با نحوه تست زدن است. حضور بدون آمادگی لازم و رفع اشکلات درسی باعث اتلاف زمان و نا امیدی بسیاری از شرکت کنندگان میشود. دوره دو هفته ای قبل از آزمون ها کفاف رفع مشکلات درسی را نمیکند و داوطلبان باید از این امر جهت مرور استفاده کنند. بنابراین داوطلبان کنکوری باید قبل از هرگونه اقدام برای آزمون های آزمایشی باید از حیث آموزش و یادگیری در سطح عالی قرار گرفته باشند و مشکلات آموزشی حداقل را داشته باشند.

 

کنکوری های عجول

کنکوری های عجول

توصیه رتبه برتر ها

بیشتر رتبه برترها توصیه میکنند که قبل از شرکت در آزمون ها منابع درسی به صورت کلی مطالعه و مرور شده باشد و از آزمون ها فقط برای مرور و تست زدن و آشنایی با جو کنکور استفاده کنند. محک زدن سطح توانایی تست زنی بدون کسب آمادگی لازم نه تنها مثمر ثمر نیست بلکه باعث اتلاف وقت و به دلیل کسب تراز پایین باعث نا امیدی و کاهش انگیزه میشود. در حالت کلی برای کسب رتبه برتر در قدم اول روی آموزش کار شود و در مرحله بعد و نهایتا روی تست زدن در آزمون های آزمایشی

 

ارتباط با ما

جهت کسب مشاوره رایگان و ارتباط با مشاورین ارشد میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.
مشاوره کنکوری
سفارش محصولات حرف آخر
ارتباط با مشاورین ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *