اخبار کنکوری

تمدید مجدد ترمیم معدل داوطلبان 1403

تمدید مجدد ترمیم معدل داوطلبان 1403

تمدید مجدد ترمیم معدل داوطلبان 1403 که تا 18 اردیبهشت سال جاری مهلت داشت، مجددا تمدید و تا 22 اردیبهشت قابل انجام است. براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش داوطلبان و دانش آموزان میتوانند در دو سایت سازمان سنجش و مای مدیو اقدام به تایید سوابق تحصیلی خود کنند.

طبق اطلاعیه جدید آموزش و پرورش فرصت ترمیم معدل تا 22 اردیبهشت تمدید شده است و بعد از اتمام این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

تمدید مجدد ترمیم معدل داوطلبان 1403

نکات مهم برای ترمیم معدل

  • بعد از تایید و پرداخت، امکان تغییر و ویرایش مجدد تحت هیچ شرایطی وجود نداره! پس سعی کنید اطلاعاتتون رو خودتون با دقت تمام، چک و بررسی کنید و به شخص دیگه‌ای اعتماد نکنید!
  • طی روند ثبت نام، به هیچ وجه سایت رو رفرش نکنید و یا روی بازگشت کلیک نکنید چرا که امکان داره مجدد نتونید وارد سایت بشید‌.اگر هم همچین اتفاقی افتاد، طی روزهای آینده دوباره برای ثبت‌نام اقدام کنید.
  • اگر در حین مراحل ثبت نام، سایت به مشکل خورد و نتونستید برید مرحله بعدی، این موضوع به دلیل مشکل اینترنت شما و یا ترافیک سایت هست.
  • بهتره که چندساعت دیگه اقدام کنید(ترجیحاً تایمی که بقیه خوابن و سایت خلوته)
  • اگر دیپلم نظام قدیم دارید، نیازی نیست دروس سلامت و بهداشت و هویت و زمین شناسی رو ترمیم کنید!
  • این دروس، جزو دروس نهایی شما محسوب نمیشن و کلاً این دروس هم موقع ثبت نام بهتون نمایش داده نمیشه.
  • اگه نمراتی که در زمان تاییدیه سوابق تحصیلی مشاهده کردید، با نمراتتون توی سایت مای مدیو و مای سنجش (که برای ثبت نام ترمیم هستن) فرق میکنه و نمراتتون اشتباه ثبت شده؛ باگ سایت هست و طی روزهای آینده رفع میشه.

پس نگران نباشید و بعداً مجدد امتحان کنید.

 گام به گام با آموزش ثبت نام ترمیم نمره

 گام اول:

وارد سایت سنجش بشید: my.sanjesh.org 

مشخصات خودتون رو وارد کنید و روی ورود کلیک کنید و وارد پنل خودتون بشید.

 گام دوم:

پس از ورود به پنل خودتون، این صفحه رو مشاهده می‌کنید. اینجا روی قسمت “ثبت نام در آزمون” کلیک کنید و سپس گزینه آزمون سراسری رو انتخاب کنید.

گام سوم:

در این قسمت سوابق ثبت‌نام خودتون رو می‌بینید و با کلیک روی یکی از گزینه‌هایی که جلوی اون‌ها نوشته شده “ورود به سایت آموزش و پرورش برای مشاهده سوابق تحصیلی” وارد صفحه بعدی می‌شید. در انتهای همین صفحه هم سوابق ثبت‌نام خودتون در کنکور رو مشاهده میکنید.

گام چهارم:
در این مرحله از سایت سازمان سنجش به سایت آموزش پرورش متصل میشید.اگر این اتصال بصورت کامل اتفاق نیفته به شما اخطار میده که لطفا از سایت سازمان سنجش وارد بشید. دلیل این مشکل میتونه: سرعت اینترنت شما باشه! توصیه میشه چندین بار مرحله ۱ تا ۴ رو تکرار کنید تا بالاخره وارد سایت آموزش پرورش بشید و تصویر بالا رو مشاهده کنید.

گام پنجم:
روی گزینه “مشاهده سوابق تحصیلی” کلیک کنید. تا وارد صفحه بعدی بشید.

گام ششم:
در این قسمت نمرات سال گذشته خودتون رو مشاهده میکنید. اگر تایید سوابق تحصیلی رو انجام داده باشید در انتهای این صفحه، گزینه  “ثبت‌نام و ایجاد ترمیم” رو میبینید. اگر این گزینه رو انتخاب کنید از شما یک تاییدیه می‌گیره و به مرحله هفتم هدایت میشید 

 گام هفتم:
 دراین مرحله، اطلاعات کلی، شامل پایه‌ای که ترمیم می‌کنید، گروه آموزشی و محل آزمون رو وارد می‌کنید. می‌تونید استان محل آزمون و ناحیه خودتون رو هم انتخاب کنید. بعداز تکمیل این مراحل،تایید رو بزنید.

گام هشتم:
دراین قسمت لیست دروس پایه انتخابی قرار داره و شما برای هر درسی که قصد دارید ترمیم کنید، روی گزینه ” ترمیم” کلیک کنید؛ تا رنگش از بنفش به قرمز تغییر کنه. هزینه ترمیم برای هر درس ۵۰ هزارتومان درنظر گرفته شده.

گام نهم:
 دراین صفحه اطلاعات شما، لیست دروس انتخابیتون و حوزه امتحانی رو مشاهده می‌کنید. اگر اطلاعات نادرست هست گزینه بازگشت رو بزنید و اطلاعات رو اصلاح کنید.  اگر اطلاعات درست بود، گزینه تایید و پرداخت رو بزنید. در ادامه به درگاه پرداخت متصل می‌شید که پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و پرداخت نهایی، دوباره به سایت سنجش بر می‌گرید.

راههای ارتباطی با معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان

داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال یا مواجه با مشکل در هر یک از مراحل میتوانند از طریق  شماره تماس 02154914 داخلی 110 – 112 – 113 – 114- 137 و 140 مسائل خود را پیگیری کنند.

ارتباط با حرف آخر

حرف آخر با درج اخبار کنکوری و آموزشی سریعتر ازهر تریبون دیگری اخبار مهم کنکوری و آموزشی را به اطلاع شما میرساند. 

 

 

3 نظر در “تمدید مجدد ترمیم معدل داوطلبان 1403

  1. بنده خدا گفت:

    سلام امکان ویرایش دروس انتخابی ترمیم معدل هست ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام تا 22 اردیبهشت فرصت بود اما احتمال داره مجددا در خرداد فرصت ویرایش مجدد فراهم شود

  2. قاسمی گفت:

    امکان ویرایش چرا نیستا
    اگه در ترمیم رشته را اشتباه وارد کنیم چطوری ویرایش کنین؟
    لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *