آزمون حرف آخر – 20 آزمون حرفه ای و جامع حرف آخر

20 آزمون جامع

آزمون حرف آخر،20 آزمون جامع برای دروس تخصصی و عمومی دو دوره نظام قدیم و نظام جدید است که با تلاش اساتید بی نظیر حرف آخر برای داوطلبان کنکور طراحی شده است. تجربه موفق این آزمون در کنکور 97 باعث شد که مجموعه جدید از مهمترین سوالات دروس تخصصی و عمومی رشته تجربی برای داوطلبان کنکور 98 و 99 طراحی و آماده شود. ویژگی های آزمون حرف آخر منحصربفرد است که به طور کامل به تشریح آن خواهیم پرداخت.

 

آزمون حرف آخر

نکته اساسی در ارتباط با آزمون های آزمایشی

صرفا شرکت و اقدام برای آزمون های آزمایشی؛ تضمین کننده موفقیت شما در کنکور سراسری نیست. بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور به دلایل نامعلوم قبل از اتمام مباحث آموزشی اقدام به شرکت در آزمون های آزمایشی میکنند. از آنجا که مباحث آموزشی را تمام به اتمام نرسانده اند حل تست و کنکور آزمایشی فاقد هر گونه تاثیر مثبت برای داوطلب یا دانش آموز کنکوری است. به همین جهت توصیه میشود قبل از شرکت و شروع دوران تست زنی، حتما 70 الی 80 درصد از دوران آموزش و یادگیری را به اتمام برسانید بعدا برای آزمون های آزمایشی شرکت کنید.

 

ویژگی های منحصربفرد آزمون حرف آخر

آزمون حرف آخر که در قالب 20 آزمون برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید به صورت جداگانه و براساس منابع درسی آنها طراحی شده است، براساس حساسیت کاری و آموزشی اساتید بی نظیر حرف آخر، سوالات احتمالی کنکور را تشکیل میدهد. بنابراین در قدم اول شما با تست های دست و پنجه نرم میکنید که سوالات احتمالی کنکور را تشکیل میدهد. برخلاف سایر آمونهای آزمایشی دیگر، 20آزمون حرف آخر در اختیار داوطلب قرار میگیرید تا بدون استرس و در یک جو آرام و بدون اضطراب به حل مهمترین تست های دروس تخصصی و عمومی بپردازد. این شرایط باعث میشود که داوطلب کنکوری برای هر تست با خیال راحت همه راهکارهای موجود در ذهنش را بررسی کند.

ویژگی بسیار بارز 20 آزمون حرف آخر

20 آزمون حرف آخر دارای پاسخنامه تصویری و توضیح شفاهی است. کلیه سوالات در 20 دفترچه کاغذی شبیه سازی شده با سوالات کنکور طراحی شده است ولی پاسخ نامه تک تک سوالات به صورت تصویری در DVD تصویری میباشد. اساتید حرف آخر تنها به حل پاسخ هر تست اکتفا نکرده اند بلکه درسنامه هر سوال را به تفصیل تشریح  و تدریس کرده اند که هر آزمون دارای 15 ساعت در سنامه و حل تست است و مجموعا 20 آزمون حرف آخر 300 ساعت درسنامه و حل تست است. داوطلبان عزیز میتوانند با آزمون حرف آخر سه هدف حل تست، مرور و جمعبندی را به صورت یکجا داشته باشند. 20آزمون حرف آخر سکوی پرتاب شما برای کسب رتبه برتر در کنکور 98 و 99 است.

مشاوره و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور 98 و 99 برای مشاوره رایگان و تهیه 20 آزمون حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  1. مشاوره کنکوری
  2. مشاوره انگیزشی
  3. ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر
  4. تهیه محصولات حرف آخر

 آزمون حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *