آپدیت دینی یازدهم و دوازدهم حرف آخر – دین و زندگی یوسفیانپور

آپدیت دینی یازدهم و دوازدهم حرف آخر

استاد یوسفیانپور دبیر دین و زندگی موسسه حرف آخر آپدیت دینی یازدهم و دوازدهم حرف آخر را برای آن دسته از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که قبل از آبان 98 پکیج دینی یازدهم و دوازدهم را تهیه کرده اند ارائه کرده است. این پکیج مکمل مباحث و قسمت های از کتاب دینی یازدهم و دوازدهم را که برای مهر98 تغییر کرده است را پوشش میدهد. بنابراین دانش آموزان و داوطلبانی که این دو پکیج را تهیه کرده اند میتوان با پکیج آپدیت دینی یازدهم و دوازدهم حرف آخر بخش های که جدیدا اضافه و آپدیت شده را تهیه کنند.

 

 دین و زندگی حرف آخر

به جرات میتوان گفت که پکیج های دین و زندگی حرف آخر با تدریس استاد یوسفیانپور قوی ترین و عالی ترین منبع کنکوری برای درس دین و زندگی میباشد. استفاده از الگوهای مفهومی و نقشه راه باعث شده که کلیه مباحث به صورت مفهومی تدریس شود و دانش آموزان و داوطلبان کنکوری نیازی به حفظ کردن مفاهیم و آیات نداشته باشند. مباحث کتاب دین و زندگی برای کنکور بسیار فریبنده است و ظاهر ساده آن باعث میشود که داوطلبان به طور جدی این درس را مطالعه نکنند. سوالات مفهومی دین و زندگی در آزمون سراسری باعث میشود که بیشتر داوطلبان نتوانند درصد بالای در این درس کسب کنند. اما استاد یوسفیانپور با تدریس عالی خود با راهکارهای مفهومی زمینه کسب درصد بالا در این درس را فراهم آورده است.

 

پکیج های دین و زندگی حرف آخر

برای دوره نظام جدید سه پکیج مجزای دین و زندگی دهم حرف آخر، دین و زندگی یازدهم حرف آخر و سال دوازدهم هر کدام در 12 ساعت تدریس شده است. برای داوطلبان نظام قدیم نیز سه پکیج دین و زندگی سال دوم، سال سوم و سال چهارم نیز ارائه شده است. بررسی سوالات کنکور سراسری چند سال اخیر کنکور نشان میدهد که پکیج های دین و زندگی حرف آخر بیشترین تطبیق با آزمون سراسری را داشته است.

 

ارتباط با انتشارات مرکزی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش آپدیت دینی یازدهم و دوازدهم حرف آخر میتوانند با شماره های 09120085450 و 09106620394 با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *