افزایش تراز – چگونه تراز خود را افزایش دهیم؟

تراز چیست

افزایش تراز همیشه برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور دغدغه و مشکل بوده است. گوشه ذهن خانواده ها همواره روی این موضوع بوده است که چرا به رغم تلاش دانش آموزشان؛ تراز آنها در آزمون های آزمایشی پایین است. افت تراز یا صعود بسیار کند آن یکی از عوامل اصلی کاهش انگیزه و انرژی خیلی از داوطلبان بوده است در این مقاله میخواهیم در مورد افزایش تراز و راهکارهای آن صحبت کنیم.

 

افزایش تراز

شرکت در آزمونهای آزمایشی همواره یکی از مسیر های حرکت داوطلبان برای موفقیت در آزمون سراسری بوده است. اما این امر برای همه آنها به یک اندازه مثمر ثمر نبوده است. یکی از دلایل بزرگ عدم موفقیت داوطلبان کنکوری از طریق آزمون های آزمایشی عدم درک درست از ماهیت این قبیل آزمون ها است. ماهیت آزمون های آزمایشی محک زدن توانایی آموزشی و یادگیری بعد از اتمام دوره آموزش است. گروه بزرگی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بدون عدم آمادگی لازم در یادگیری دروس اقدام به شرکت در آزمون های آزمایشی میکنند. این امر باعث اتلاف انرژی، زمان و هزینه آنها خواهد شد.

 

راهکار افزایش تراز

محک زدن دانستنی ها و اطلاعات آموزشی شما، مستلزم یادگیری و تسلط روی منابع درسی است. سعی کنید قبل از شرکت در آزمون های آزمایشی منابع درسی را خوب یادگرفته باشید و از آزمون های آزمایشی بعنوان گزینه ای جهت مرور و رفع اشکال استفاده کنید. شرکت در آزمون ها بدون پشتوانه آموزشی اتلاف انرژی، انگیزه و زمان محسوب میشود. برای اینکه افزایش تراز چشم گیری داشته باشید و به راحتی بتوانید از سد کنکور عبور کنید آموزش خود را به دوران مرور آزمون ها موکول نکنید.

 

اشتباه بزرگ داوطلبان کنکوری

اصولا برای هر آزمون فرجه 2 هفته ای قرار داده میشود. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری از این 2 هفته بعنوان زمان یادگیری استفاده میکنند این درحالیست که باید از این فرصت باید برای جمعبندی و مرور استفاده کنید. عدم موفقیت در افزایش تراز بالا باعث میشود داوطلب ضعف ها و کاستی های آزمون قبلی را فراموش کند و برای موفقیت در آزمون بعدی خود را آماده کند. تکرار این سیکل به مرور باعث سوختن فرصت طلایی کنکور و نزدیک شدن به خط پایانی شکست می شود.

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره کنکوری و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره کنکوری

سفارش محصولات حرف آخر

ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *