دروغ های کنکوری – دروغ های موسسات کنکوری – شایعات کنکوری

دروغ های کنکوری

دروغ های کنکوری این روزها موضوع ثابت بازار کنکور است. پزشکی تضمینی.. فروش سوالات تضمینی کنکور، رتبه برتر تضمینی و خیلی از این جمله ها این روزها به کررات شنیده میشود. متاسفانه بسیاری از دانش آموزان، داوطلبان کنکوری و خانواده ها به سادگی فریب این تبلیغات را میخورند و سوا از صرف هزینه های مادی زیاد، انگیزه، انرژی و هدفشان را قربانی این تبلیغات میکنند. کسب رتبه برتر و قبولی در رشته های برتر مستلزم چند آیتم است که وجود این چند آیتم قبولی و موفقیت شما را رقم میزند و به جز این چند آیتم منتظر معجزه نباشید.

 

دروغ های کنکوری

موفقیت در آزمون سراسری هم مانند هر فعالیت دیگر بشری مستلزم فاکتورهای پیش نیاز جهت رسیدن به هدف است. تلاش و پشتکار، منابع مناسب و برنامه ریزی مدون سه فاکتور مهم و اصلی موفقیت در آزمون سراسری است که قصد داریم در این مقاله به تشریح کامل این سه آیتم بپردازیم.

 

پشتکار و تلاش

رکن اول موفقیت در کنکور پشتکار و تلاش مداوم و مستمر است. گروه بزرگی از داوطلبان متاسفانه فاقد این آیتم هستند. عدم پشتکار مداوم آفت بزرگی در موفقیت آزمون سراسری محسوب میشود. گاها داوطلبان بصورت ناپیوسته و مقطعی مطالعه را شروع میکنند. و در روزهای پایانی کنکور تحت تاثیر محدودیت زمانی تایم مطالعه را افزایش میدهند. بار روانی این امر مانع کسب آموزش مفهومی دروس میشود و نتیجه آن عدم موفقیت است. اگر تایم مطالعه پایین دارید فقط با آیتم پشتکار و نظم کاری مداوم میتوانید کیفیت مطالعه را افزایش دهید.

 

 

دروغ های کنکوری

منبع مناسب کنکوری

ارتقا آموزش و یادگیری شما مستلزم استفاده از منبع مناسب کنکوری است. به دلیل افزایش حساسیت کنکور و قبولی در رشته برتر انتشارات و موسسات زیادی در کشور ایجاد شده است. اما شما باید از منابعی استفاده کنید که بتوانید به آسانی با آن پیشرفت چشمگیری داشته باشید و در زمان مقرر سطح آمادگی شما را افزایش دهد. از ویژگی های منبع کنکوری میتوان به موارد زیر اشاره کرد

دارای حجم کم و متناسب با زمان مطالعه شما باشد

آموزش مفهومی و شهودی

راهکارهای تست زنی را آموزش دهد

نکات مهم کنکوری را ارائه دهد

دارای جمعبندی باشد

 

برنامه ریزی

برنامه ریزی مدون مسیر حرکت شما را مشخص میکند و تعیین میکند در روز چقد مطالعه داشته باشید و چه مباحثی مطالعه شود. عدم وجود برنامه ریزی باعث سردرگمی و نا امیدی شما میشود. نکته بسیار جالب اینجاست که خیلی از داوطلبان میتوانند به راحتی برای خود برنامه ریزی کنند اما این امر را به سایرین موکول میکنند. تلاش و پشتکار شما همراه با منبع مناسب مسیر برنامه ریزی شما را مشخص میکند. وقتی که منبعی را که انتخاب میکنید به خوبی بشناسید میتوانید به راحتی برنامه ریزی کنید. خود شما بهتر از هر کسی توانایی خود را میشناسید بنابراین برنامه ریزی خودتان را به دیگران موکول نکنید.

 

دروغ های کنکوری

سخن آخر

برای کسب رتبه برتر منتظر معجزه و نسخه دیگران نباشید. با این سه آیتم میتوانید به راحتی میتوانید موفقیت خود را رقم بزنید. تلاش مسمتر و پایدار داشته باشید، منبع کنکوری را آگاهانه انتخاب کنید( هر منبعی را انتخاب و مطالعه نکنید)، خودتان برنامه ریزی را انجام دهید.

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با محصولات کنکوری حرف آخر میتوانید با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

مشاوره کنکوری

سفارش پکیج های کنکوری

ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *