برنامه جمع بندی حرف آخر قبل از کنکور

زمانبندی مناسب برای درس خواندن

برنامه جمع بندی حرف آخر قبل از کنکور برای داوطلبان کنکور 98 آماده شد. هر فصل از کنکور براساس شرایط زمانی برنامه و راهبرد لازم به خودش را می طلبد که برای ماه های منتهی به کنکور موسسه حرف آخر 20 آزمون شبیه ساز به کنکور را طراحی کرده است. این 20 آزمون به صورت بسیار حرفه ای و با توجه به شرایط زمانی داوطلب طراحی شده است که تاثیر زیادی روی پیشرفت درسی و کنکوری داوطلبان دارد.

 

برنامه جمع بندی حرف آخر قبل از کنکور

برنامه جمعبندی و مرور حرف آخر قبل از کنکور برای دوره نظام جدید شامل 20 آزمون جامع دوره نظام جدید است که همین برنامه برای داوطلبان نظام قدیم شامل 20 آزمون جامع عمومی و تخصصی است. این آزمون ها به صورت حرفه ای از سطح پایین و مقدماتی به سوی سطح پیشرفته طراحی شده است. در حالی که سایر آزمون های آزمایشی فاقد روال ثابت هستند(گاها خیلی ساده و گاها خیلی سخت). نکته قوت این برنامه برای دوران مرور و جمعبندی داشتن درسنامه تصویری برای هر سوال است. اساتید بی نظیر حرف آخر سوا از حل و تشریح کامل سوال، درسنامه آن را نیز تدریس کرده اند. هر آزمون دارای 15 ساعت درسنامه تصویری است. بنابراین داوطلبان کنکوری میتوانند به راحتی همه دروس را مرور و جمعبندی کنند.

 

تعداد سوالات هر درس

در برنامه جمعبندی و مرور حرف آخر قبل از کنکور برای درس زیست شناسی 1000 تست، برای شیمی 70 تست، ریاضی 600 تست، فیزیک 600 تست و هر کدام از دورس عمومی 500 تست طراحی شده است. تعداد سوالات زیاد از هر درس باعث پوشش کامل دروس برای جمعبندی و مطالعه شده است. به طور مثل برای درس دین و زندگی 500 تست با پاسخنامه تصویری ارائه شده است که کل کتاب را به صورت کامل پوشش میدهد و سوا از جنبه مرور و جمعبندی، جنبه آموزشی و یادگیری دارد و داوطلبان میتوانند به راحتی خیلی از اشکالات درسی خود را رفع کنند.

 

برنامه حرف آخر برای امتحان نهایی سال دوازدهم

موسسه حرف آخر برای دانش آموزان سال دوازدهم دوره نظام جدید پکیج های امتحان نهایی حرف آخر را ارائه کرده است. این پکیج ها برای آموزش و یادگیری و کسب نمره بالا در دروس امتحان نهایی تدریس شده است. فیزیک امتحان نهایی حرف آخر، پکیج زیست امتحان نهایی حرف آخر، پکیج امتحان نهایی ریاضی حرف آخر نمونه های از پکیج های امتحان نهایی حرف آخر است.

 

ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای مشاوره رایگان و تهیه پکیج های کنکوری حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات واقع در تهران می توانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • ارتباط با رتبه برتر های حرف آخر

برنامه جمعبندی و مرور حرف آخر قبل از کنکور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *