بهترین منبع ریاضی کنکور 98

امروز میخواهیم بهترین منبع ریاضی کنکور 98 را خدمت شما معرفی کنیم. در مقاله گذشته ما به اهمیت منبع مناسب کنکوری و ویژگی های آن اشاره کردیم اکنون میخواهیم با توجه به آن ویژگی ها و مشخصات بهترین منبع ریاضی کنکور 98 را بیشتر توضیح بدهیم. تمرکز ما در معرفی منابع کنکوری روی موارد ذیل می باشد.

  • ویژگی تدریس
  • راهکارهای تدریس
  • نتیجه استفاده از منبع

اهمیت ریاضی در کنکور

درس ریاضی یکی از دروس مهم و تاثیر گذار در کسب رشته برتر در دو رشته تجربی و ریاضی است. بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور رشته تجربی بنا بر اهمیت زیست شناسی و شیمی در تعداد سوال و ضریب توان و انرژیشان را روی این دو درس میگذارند در حالی که داوطلبانی که برای بار دوم و یا سوم کنکور را تجربه میکنند بر اهمیت درس ریاضی واقف هستند. براساس آمار سازمان سنجش کشور از سال 90 تا 95 از مجموع 2942000نفر فقط 2300 نفر توانسته اند ریاضی  رشته تجربی را بالای 50 درصد بزنند. بنابراین دوستان کنکوری برای کسب موفقیت در کنکور و کسب رتبه خوب باید توجه ویژه به درس ریاضی داشته باشند. در رشته ریاضی نیز درس ریاضی حرف اول را میزند و از هر حیث اهمیت آن برای داوطلبان و دانش آموزان رشته ریاضی روشن و آشکار است.

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

منبع ریاضی که میخواهیم خدمت شما معرفی کنیم به صورت الگو محور تدریس شده است. شاید خیلی از شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور بپرسید که الگو چیست و چه کاربردی دارد؟

منظور از الگو، راهکارهای ساده و کوتاه برای حل مسائل ریاضی است. با این الگوها دیگر نیازبه حفظ کردن فرمول نیست. برای هر بخش از ریاضی یک الگو یا راهکار ساده ارائه شده است. مبدع این الگوها استاد عبدالرضا منتظری دبیری ریاضی دبیرستانهای تهران است. استاد منتظری که در کارنامه تدریس خود سابقه 30 سال تدریس ریاضی را دارد برای همه مباحث ریاضی یک الگو ارائه داده است. جالب اینجاست که همه این راهکارهای ساده به صورت کاملا تصویری و مفهومی تدریس میشود.

هر بحث در ریاضی دارای فرمولها و تکنیک های متعددی است که گاها خیلی از کمک کنکورها آن را توسعه و افزایش میدهند و بجای کاهش بارآموزش سبب سنگینی مباحث میشوند. اما در بهترین منبع ریاضی کنکور 99 با چند الگوی انگشت شمار می توانید در کمترین زمان تمام ریاضی را یکبار برای یاد بگیرید.

 

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

مزایایی بهترین منبع ریاضی کنکور 98

شیوه تدریس الگو محور

با این شیوه تدریس نیازی به حفظ کردن فرمولها و تکنیک های سنتی و پیچیده ریاضی نیست. میتوانید به صورت مفهومی آموزش ریاضی را تجربه کنید و درصد بسیار بالا در ریاضی کنکور کسب کنید.

تطابق ویژه با سوالات کنکور سراسری

خوشبختانه آموزش الگو محور ریاضی استاد منتظری باعث تطابق شدید مباحث آموزشی و سوالات تالیفی با سوالات کنکورهای سراسری شده است که نمونه آن کنکور 97 است. تطابق سوالات سراسری 97 با آموزش استاد منتظری در شبکه یک سیما، باعث تعجب و شگفتی همه دانش آموزان و  داوطلبانی شد که از این پکیج استفاده کرده بودند.

آموزش مفهومی و شهودی

شاید برای خیلی از شما کنکوریها جای سوال باشد که چگونه میتوان مباحث محاسباتی را به صورت مفهومی یاد گرفت و آیا اینکه آیا در مباحث محاسباتی و ریاضی آموزش مفهومی و شهودی کاربرد دارد؟

بله امکان پذیراست. استاد منتظری با تدریس مفهومی با الگوهای که ارائه میدهد این امکان کرده که بتوانید به صورت مفهومی ریاضی را یاد بگیرید.

زمان تدریس مناسب

یکی از ویژگیهای بارز بهترین منبع ریاضی کنکور 98 که خدمت شما داریم معرفی میکنیم زمان تدریس مناسب است. در کمتر از 80 ساعت میتوانید آموزش تمام مباحث ریاضی را ببیند و یاد بگیرید. البته این 80 ساعت تدریس شامل حل تست و سوالات کنکوری نیز می باشد.

حل سوالات و تست

استاد منتظری در پکیج بهترین منبع ریاضی کنکور 98 بعد از تدریس کامل درسنامه هر مبحث برای تمرین و تکرار بیشتر سوالات کنکور سراسری داخل و خارج کشور را حل و تحلیل کرده اند.

الگوهای کاربردی در بهترین منبع ریاضی کنکور 98

همانگونه که قبلا اشاره کردیم در بهترین منبع ریاضی کنکور 98  یا تدریس آقای منتظری مباحث الگو محور تدریس شده است. که به معرفی و توضیح این الگوها خواهیم پرداخت.

  • الگو عقربه N سردر مثلثات

با استفاده از الگوی عقربه n سر در مثلثات دیگر نیاز نیست روابط معادلاتی حفظ شود، میتوانید زوایایی دایره در ناحیه­های مختلف را بسادگی بدست بیارید.این الگو در مبحث نوسان و موج درس فیزیک نیز، برای تغییرات زاویه بسیار کاربردی است و در این زمینه نیز می تواند به شما کمک کند.

  • الگوی ماشین در مبحث توابعfog

 در این الگو شما می توانید یک ورودی به ماشین الگو بدهید که یک خروج به دست میدهد، براساس تابع ماشین، میتوانید توابع fog و gof  را بدست بیاورید. یا به عبارت دیگردر این الگو X وارد ماشین می شود که این الگوچه تابع fباشد چه تابع gبه سادگی توابع fog وgof  را به دست آورید.

  • الگوی حل سوالات کاربرد مشتق بدون روابط مشتق با استفاده از نمودار

در این الگو شما می توانید با رسم نمودار(نمودار هر تابع) به سوالات کاربرد مشتق بدون مشتق گیری پاسخ دهید.

  • الگوی انیمیشن شکلی برای مبحث معادلات و نامعادلات

با کمک قانون جاذبه و دافعه بین عبارت درجه 2 و علامت نامعادله، شما میتوانید در کمتر از 20 ثانیه به سوالات مربوط به این بخش پاسخ دهید.

  • الگوی جامع برای حل سوالات دایره، بیضی، هذلولی

  • سهمی در مقاطع مخروطی

  • الگوی بادبادک برای هندسه

  • سه قانون جامع انتگرال

 در ادامه بهترین منابع کنکور 98 میخواهیم بهترین منابع زیر را خدمت شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور معرفی کنیم. بنابراین حتما پست های ما را دنبال کنید.

تطبیق 100 درصدی ریاضی حرف آخر با کنکور 97

 

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

 

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

 

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

منابع کنکوری موسسه حرف آخر برای دانش آموزان نظام جدید

موسسه حرف آخر برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم  اقدام به تدریس دروس تخصصی و عمومی کرده است. که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و کوشش اساتید مجموعه حرف آخر این پکیج آماده شده است. ویژگی بارز این پکیج ها آموزش کنکوری آنها با روش پویا نمایی و تصاویر سه بعدی است.

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

بهترین منبع ریاضی کنکور 98

مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید و نظام قدیم می توانند برای مشاوره و برنامه ریزی با مشاورین رتبه برتر ما در تماس باشند

مزایایی ارتباط با مشاورین رتبه برتر حرف آخر

  • برنامه ریزی کنکوری
  • برنامه ریزی درسی
  • مشاوره تخصصی
  • مشاوره انگیزشی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *