بهترین منبع فیزیک برای کنکور 99

اکثریت داوطلبان کنکور ارتباط خوبی با درس فیزیک ندارند به همین جهت بهترین منبع فیزیک برای کنکور 99 را میخواهیم معرفی کنیم. عدم ارتباط قوی با درس فیزیک، باعث میشود که داوطلب علیرغم تلاش شبانه روزی نتواند رتبه و رشته مد نظر خود را کسب کند. چون کسب رتبه برتر ملزوم میانگین قوی برای همه دروس میباشد. ضعف آموزشی در درس فیزیک عامل اصلی ارتباط خوب داوطلبان با این درس محسوب میشود. متاسفانه آموزش بر مبنای روش سنتی و حفظ کردن فرمولها مانع درک مفهومی درس فیزیک و پاسخگویی به سوالات آزمون سراسری میشود. بهترین منبع فیزیک برای کنکور 99 به شما دانش آموزان و داوطلبان کمک خواهد کرد که در بازه زمانی کم بتوانید به بالاترین سطح و درصد در درس فیزیک برسید.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

بهترین منبع فیزیک برای کنکور 99

موسسه حرف آخر مبدع روش های نوین آموزشی در کنکور، از راهکارهای ساده برای تدریس درس فیزیک استفاده کرده است. این راهکارهای ساده تحت عنوان ” الگو” کمک میکنند که برخلاف روش های سنتی  و منسوخ شده در آموزش، داوطلب یا دانش آموز به صورت مفهومی مباحث فیزیک را یاد بگیرید و به حفظ کردن فرمولهای متعدد و زیاد، ورود پیدا نکند. تدریس با روش های الگو محور، کمک میکند مباحث محاسباتی به صورت مفهومی تدریس شود. این شیوه از آموزش زمان یادگیری را بسیار کم و سرعت تست زنی را افزایش میدهد.

 

پکیج های فیزیک حرف آخر

مدرس فیزیک حرف آخر، مهندس کامیار برای تدریس مفهومی و راحت تر فیزیک از الگوهای مفهومی برای هر مبحثی در فیزیک استفاده کرده است. تدریس و تحلیل مباحث درس فیزیک با الگوهای ساده و کوتاه، باعث کاهش زمان تدریس و حجم کم مطالب شده است. به طور مثال سخترین مبحث فیزیک، سینماتیک با الگوی V-T در 10 ساعت آموزش تدریس شده است. کلیه درسنامه در همه مباحث ارائه میشود و همزمان با ارائه راهکارهای کنکوری تست های تالیفی و کنکوری جهت آشنای بیشتر با شیوه های تست زنی تجزیه و تحلیل میشود.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

پک بندی –  بهترین منبع فیزیک برای کنکور 99

فیزیک کنکوری دهم حرف آخر به صورت کامل در 6 حلقه دی وی دی و 23 ساعت تدریس ارائه شده است

فیزیک کنکوری یازدهم حرف آخر 5 حلقه دی وی دی و 24 ساعت تدریس

فیزیک کنکوری دوازدهم حرف آخر 8 حلقه دی وی دی و 35 ساعت تدریس

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش پکیج های فیزیک حرف آخر با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • سفارش محصولات
  • ارتباط با مشاورین ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *