بهترین منبع زیست برای کنکور 99

زیست شناسی یکی از مهمترین دروس تاثیر گذار در کسب رتبه رشته تجربی میباشد. به همین دلیل قصد داریم بهترین منبع زیست برای کنکور 99 را معرفی کنیم. به دلیل ماهیت حفظیاتی زیست شناسی ، یکی از مشکلات رایج داوطلبان کنکوری برای این درس نحوه مطالعه آن است. خط به خط زیست شناسی داری سوالات ریز و فرار است و از سوی قسمتی از سوالات به صورت ترکیبی طرح میشود. علیرغم اینکه خیلی از داوطلبان با جدیت زیست را مطالعه میکنند و به صورت روزانه در برنامه ریزی خود قرار میدهند اما فقط درصد کمی از آنها موفق به کسب درصد بالا در آزمون سراسری میشوند. علت این امر هم، شیوه مطالعه اشتباه و استفاده از منابعی میباشد که روش آموزش ضعیفی دارند. اما امروز میخواهیم شما را با بهترین منبع زیست برای کنکور 99 آشنا کنیم که به راحتی میتوانید درصد بالای 80  در آزمون سراسری کسب کنید.

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

بهترین منبع زیست برای کنکور 99

اشاره کردیم که زیست شناسی ماهیت حفظیاتی دارد و به همین دلیل زود فراموش میشود. به دلیل حجم زیاد مطالب آموزشی برای کنکور و وقت محدود، امکان مرورهای مجدد وجود ندارد. از سوی حفظ کردن مطالب به دلیل تاثیر گذاری روی حافظه کوتاه مدت در نیمکره سمت چپ مغز، خیلی زود فراموش میشود. به همین دلیل باعث استرس و اضطراب در داوطلب کنکوری میشود. حرف آخر برای رفع این مشکلات از روش های نوین آموزشی از قبیل پویانمایی استفاده کرده است. در این روش کلیه مباحث زیست به صورت تصویری تدریس شده است. دانش آموز یا داوطلب تجربی میتواند کل مباحث را از نزدیک دنبال کند و نیازی به حفظ کردن مطالب نداشته باشد. در واقع نوعی آزمایشگاه مجازی ایجاد شده است که داوطلب به صورت مفهومی زیست شناسی را یاد خواهد گرفت.

ک

پکیج های زیست حرف آخر

در پکیج زیست دهم حرف آخر در 55 ساعت کلیه مباحث خط به خط به صورت ترکیبی تدریس شده است که در کنار پکیج ها، کتاب کار و جزوه های عالی وجود دارد. کتاب الگو تا رتبه زیست دهم کمک میکند تا نیاز به نوشتن و خلاصه برداری رفع شود. زیست یازدهم حرف آخر در 45 ساعت کلیه مباحث انسانی و جانوری را شامل میشود. پکیج ژنتیک حرف آخر نیز به صورت ترکیب 5 فصل ژنتیک زیست نظام جدید را به صورت کامل پوشش میدهد که دارای کتاب کار و جزوه الگو تا رتبه ژنتیک نیز میباشد. زیست گیاهی نظام جدید نیز کلیه مباحث گیاهی را به صورت جامع در برمیگیرد و دارای کتاب کار و جزوه نیز میباشد. زیست دوازدهم حرف آخر نیز مباحث انسانی و جانوری زیست دوازدهم را پوشش میدهد.

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09100584851

ویژگی پکیج های زیست حرف آخر

به دلایلی که خدمت شما کنکوری های مطرح میشود زیست حرف آخر بهترین منبع زیست برای کنکور 99 است. چون خوشبختانه با کنکور سراسری 98 تطابق بالای داشته است.

  • آموزش مفهومی و شهودی به دلیل تدریس تصویری
  • حجم کم تدریس
  • دارای کتاب کار و جزوه برای صرفه جویی در زمان و وقت طلایی کنکور
  • تدریس کامل درسنامه
  • ارائه نکات مهم کنکوری
  • آموزش راهکارهای تست زنی
  • جمعبندی مطالب مهم
  • حل تست های تالیفی و کنکوری

ارتباط با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و همچنین بهره مندی از سایر خدمات دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 091000584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • تهیه پکیج های کنکوری حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • برنامه ریزی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *