بهترین پکیج دین و زندگی کنکور – دینی کنکور – دینی نظام جدید – دینی یوسفیانپور

بهترین پکیج دین و زندگی کنکور

در معرفی بهترین های کنکور قصد داریم بهترین پکیج دین و زندگی کنکور را معرفی کنیم. پکیجی که در کمترین زمان و به طور تضمینی شما را به درصد بالای 85 در درس دین و زندگی در آمزون سراسری میرساند بدون اینکه نیاز به تکرار مکررات و زمان زیاد باشد. بهترین پکیج دین و زندگی کنکور را بهترین استاد و با عالی ترین روش های آموزشی تدریس شده است. در این مقاله شما را با بهترین دین و زندگی کنکوری آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین پکیج دین و زندگی کنکور

درس دین و زندگی بر خلاف ظاهر ساده و قابل فهم، بسیار فریبنده است و بر این اساس داوطلب سرجلسه آزمون سراسری زمینگیر میشود و نمیتواند درصد بالای را کسب کند این در حالیست که این درس دارای ضریب 3 و تاثیر بزرگی در کسب رتبه دارد. خیلی از داوطلبان هم به رغم مطالعه زیاد و وقت گذاشتن برای دین و زندگی درصد بسیار پایینی در این درس کسب میکنند. راهبرد موفقیت در کنکور، استفاده از مفهومی و کم حجم در بازه زمانی کم است. براساس این تاکتیک استاد یوسفیانپور دبیر دین و زندگی موسسه حرف آخر در 35 ساعت کل مباحث دین و زندگی را به صورت مفهومی و شهودی تدریس کرده است.

 

ویژگی های پکیج دین و زندگی حرف آخر

همانگونه که اشاره شد حرف آخر برای افزایش راندمان و کسب درصد بالا در دین و زندگی آزمون سراسری با 14 الگوی طلایی کلیه مباحث دین و زندگی را تدریس کرده است. حسن الگوهای طلایی ایجاد زمینه درک مفهومی و شهودی مباحث است. با وجود این الگوها، داوطلب نیازی به حفظ کردن مفاهیم آیات، روایات و بخش های مهم  دین و زندگی ندارد و یکبار برای همیشه همه مطالب را یاد خواهد گرفت. تدریس بی نظیر و منحصربفرد استاد یوسفیانپور باعث شده داوطلب بتواند در کمتر از 35 ساعت درصد بالای 85 کسب کند. از سوی این امر باعث صرفه جویی در زمان و وقت داوطلبان و جلوگیری از تکرار مکررات نیز میشود. حسن عالی تدریس استاد یوسفیانپور و موفقیت داوطلبان و دانش آموزان حرف آخر در درس دین و زندگی باعث شده که کسب درصد بالای 85 برای شما کنکوری ها تضمین شود.

سفارش بهترین پکیج دین و زندگی کنکور

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای سفارش پکیج فوق از دفتر مرکزی انتشارات حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • سفارش پکیج های حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *