بهترین پکیج عربی کنکور – عربی استاد واعظی

عربی جامع حرف آخر

بی شک خیلی از داوطلبان دنبال بهترین پکیج عربی کنکور هستند به همین منظور قصد داریم با بهترین پکیج عربی شما را آشنا کنیم تا بتوانید درصد بالای در کنکور را کسب کنید. استاد بهترین پکیج عربی کشور، کسی نیست جزء استاد محمد واعظی دبیر عالیقدر عربی کشور که خیلی از داوطلبان در سالهای گذشته توانسته اند با پکیج ایشان درصد بالای در عربی آزمون سراسری کسب کنند. معجزه و جادوی استاد واعظی چیست که به داوطلبان میتواند با اختصاص زمان بسیار کم  درصد بالای را کسب کنند. با ما همراه باشید.

 

بهترین پکیج عربی کنکور

داوطلبان و دانش آموزان ارتباط و رابطه خوبی با درس عربی در کنکور ندارند به همین جهت وقت و زمان خود را روی ادبیات و دین و زندگی صرف میکنند. که این اشتباه بزرگی محسوب میشود. برای رتبه برتر شدن باید درصدهای کلیه دروس نزدیک بهم و میانگین کل بالای 70 باشد. از سوی دیگر داوطلبی که برخلاف سایر رقیبان بتواند درصد خوبی درعربی کسب کند میتواند رتبه خوبی را نیز کسب کند. سرمایه گذاری روی ضعف رقیبان به نفع شماست. سخن و توصیه رتبه برترها رو نیز از یاد نبریم که میگویند عربی آسانسور کنکور است.

 

عربی استاد واعظی

اما استاد واعظی چطوری تدریس را ارائه داده که به اینصورت معجزه آسا داوطلبان درصد خوبی را در عربی آزمون سراسری کسب میکنند. حتی داوطلبانی که از پایه ضعیف و رابطه خوبی با عربی نداشته اند میتوانند با این پکیج افتخار آفرینی کنند. شیوه تدریس استاد واعظی منحصربفرد است و با روش ترکیبی به صورت صورت جامع با نقشه راه کلیه عربی را تدریس کرده است. استفاده از ریتم زیبای صرف قواعد باعث جذابیت و رسای تدریس شده است. رعایت اصول تدریس و تاکید روی نکات کلیدی از ویژگی های این پکیج بی نظیر است. برای عدم فراموشی مطالب و درک بهتر کلیه مباحث به صورت پیوسته و تصویری در قالب نقشه راه ارائه شده است که تاثیر بزرگی رو حافظه بلندت مدت و درک مفهومی دارد.

 

عربی را 100 بزنید

کلیه مباحث عربی نظام جدید و نظام قدیم در دو پکیج جداگانه تدریس شده است. داوطلبان با اختصاص 23 ساعت از زمان خود یکبار برای همیشه میتوانند عربی را کنار بگذارند و درصد 100 را در کارنامه خود ثبت کنند. ارزیابی مثبت و رضایت فوق العاده داوطلبان سالهای قبل و دانش آموزان حرف آخر باعث شده است که با افتخار عربی استاد واعظی بهترین پکیج عربی کنکور کشور لقب گیرد.

 

 

پکیج های موجود

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری نظام جدید و نظام قدیم میتوانند از لینک های زیر پکیج عربی خود را از دفتر مرکزی حرف آخر سفارش  بدهند.

پکیج عربی حرف اخر

ارتباط با ما

برای مشاوره رایگان کنکوری و تحصیلی و همچنین سفارش محصولات موسسه حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات میتوانید با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

2 نظر در “بهترین پکیج عربی کنکور – عربی استاد واعظی

  1. گنابادی گفت:

    بنده فقط از طریق واتس آپ میتونم ارتباط برقرار کنم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      به واتساپ 09106620394 پیام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *