تاثیر درس عربی در کنکور – اهمیت درس عربی در کسب رتبه

تاثیر درس عربی در کنکور

خیلی از داوطلبان و دانش آموزان از تاثیر درس عربی در کنکور می پرسند. کسب رتبه برتر و موفقیت در آزمون سراسری مرهون کسب درصد بالا در تمامی دروس است. اشتباه بزرگ داوطلبان وقت گذاشتن روی برخی دروس و عدم توجه با سایرین است. از آنجا که کنکور مقوله ای غیر قابل پیش بینی است، این امر ریسک بزرگی محسوب میشود و نمیتوان با اتکا روی درصد بالا در چند درس انتظار رتبه برتر را داشت. یکی از دروس رتبه آور و تاثیر گذار در کسب رتبه درس عربی است. اما چرا میگویم رتبه آور؟

 

تاثیر درس عربی در کنکور

بیشتر داوطلبان کنکوری در بین دروس عمومی در درس عربی و زبان مشکل آموزشی و تستی دارند به همین دلیل بیشتر وقت و زمان خود را صرف درس ادبیات و دین و زندگی میکنند. آن دسته از داوطلبان که از ضعف سایر استفاده میکنند و برای درس عربی نیز وقت کافی میگذارند شانس بیشتری برای کسب رتبه برتر دارند. درس عربی 25 تست با ضریب 2 در آزمون سراسری را به خود اختصاص میدهد. تسلط کافی روی این 25 تست میتواند کمک شایانی به موفقیت شما بکند.

 

مشکل اساسی در تست زنی عربی

عدم دسترسی به آموزش کافی و یادگیری صحیح در درس عربی باعث شده که داوطلبان از سر جبر کنکوری وقت بسیار زیادی را صرف آموزش و یادگیری کنند و یا اینکه به کلی قید تست های عربی را بزنند. برای قبولی در رشته های برتر لازم است که میانگین دروس عمومی بالای 75 درصد باشد بنابراین چشم پوشی از مطالعه عربی میتواند شما را از رسیدن به هدفتان ناکام بگذارد. دسترسی به منبع مناسب کنکوری برای درس عربی میتواند این مشکل را به راحتی و در کمترین زمان حل کند.

 

بهترین پکیج عربی کشور

استاد محمد واعظی دبیر عالیقدر عربی کشور در موسسه حرف آخر با روش های نوین و منحصربفرد و با نقشه راه عربی دوره نظام جدید و قدیم را در کمتر از 25 ساعت به طور مفهومی و شهودی تدریس کرده است که با اختصاص این زمان میتواند به درصد بالا 80 در عربی برسد. کسب درصد 80 در درس عربی در کنار سایر دروس سکوی پرتاب شما به سمت هدف و کسب رتبه برتر است.

پکیج عربی حرف آخر

ارتباط با ما

جهت دریافت پکیج عربی حرف آخر و دریافت مشاوره رایگان میتوانند با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره تخصصی و کنکوری
  • برنامه ریزی
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *