تخفیف ویژه – سایت تخفیفات حرف آخر – بهره مندی از تخفیفات حرف آخر

تخفیف ویژه و استثنایی حرف آخر

به مناسبت روز دانشجو تخفیف ویژه به مدت بسیار محدود آغاز شد. هر ساله بخاطر چند مناسبت خاص به دستور استاد منتظری تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته میشود که خوشبختانه برای کنکوری های 1400 نیز تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است. مدت این تخفیفات بسیار محدود است و بر خلاف سالهای قبل قابل تمدید نمی باشد. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای تهیه پکیج ها با تخفیف ویژه با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر تماس حاصل فرمایند.

 

تخفیف ویژه 

موسسه حرف آخر در راستای عدالت آموزشی و رسالت خود، دسترسی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به منابع عالی و آموزشی برای کنکور 1400 تخفیفات ویژه ای به مدت محدود در نظر گرفته است. خوشبختانه در سالهای اخیر به دلیل آموزش مناسب و کیفیت پکیج های کنکوری، محصولات آموزشی حرف آخر بسیار مورد استقبال دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار گرفته است. حرف آخر برای اولین بار در کشور روش های نوین آموزشی را جایگزین روش های سنتی کرده است. بهره گیری از روش پویانمایی و تکنیک های سریع تست زنی زمینه درک مفهومی و شهودی مباحث را فراهم کرده است. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند با اختصاص زمان کم و هزینه کمتر موفقیت خود در کنکور را با پکیج های حرف آخر تضمین کنند.

 

خبر خوب برای کنکوری های 1400

خوشبختانه برای داوطلبان کنکوری 1400 پروژه 6040 آماده شده است و اوایل دی ماه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. پروژه 6040 شامل دو بخش آموزش و تست است. در بخش آموزش 60 درصد دروس تخصصی تدریس و 40 درصد باقیمانده نیز در قالب تست در بخش پروژه 40 تدریس شده است. پروژه 40 شامل 20 آزمون جامع است است که اساتید جدا از حل کردن صورت سوال، درسنامه سوالات را نیز ارائه میدهند. هر آزمون شامل 15 ساعت درسنامه است و مجموعه خوبی برای آموزش و حل تست است.

 

ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای دریافت تخفیف ویژه  با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *