تمرکز حواس – چگونه برای کنکور به تمرکز حواس دست پیدا کنیم

تمرکز حواس

عدم تمرکز حواس یکی از مشکلات اصلی و اساسی داوطلبان کنکور است که مدام از آن شکایت دارند و به مساله ای روحی و روانی برای گروهی از داوطلبان تبدیل شده است. تمرکز حواس پایه و اساس فکری داوطلب برای موفقیت در کنکور است در صورت عدم دست یابی به این مهم دانش آموز یا داوطلب کنکوری دچار نا امیدی، خستگی فکری و بی برنامگی میشود. امروز قصد داریم روش علمی و خیلی ساده برای تمرکز حواس با شما یاد بدهیم تا بتوانید در کوتاه مدت به نتیجه عالی در این زمینه دست یابید.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

تمرکز حواس

عدم تمرکزحواس باعث میشود که مدام داوطلب مکان مطالعه را عوض و دچار تشویش فکری شود و نتواند به برنامه و اهداف خود برسد. ذهن انسان به هر سمت و سوی هدایت شود در مدت کوتاهی راه آن مسیر را در برمیگیرد و عدم تمرکز حواس بیش از آنکه مشکل روانی به نظر برسید یک عادت اشتباه و غلط است که به دلیل تکرار و تکرر به وجود آمده است و تنها راه رسیدن به تمرکز نیز تمرین و تکرار است.

 

استفاده از قانون 15 دقیقه

علمی ترین و بهترین روش برای دستیابی به تمرکز حواس استفاده از روش 15 دقیقه ساموئل اسمایلز روانشناس و نویسنده کتاب پر فروش ” اعتماد به نفس ” است. برای اینکه به تمرکز حواس دست پیدا کنید اهداف تان را به شاخه ها و زیر مجموعه های کوچک تقسیم و دسته بندی کنید. برای هر کدام از اهدافتان به مدت 15 دقیقه وقت بگذارید و تایم را چک کنید و فقط و فقط به مدت 15 دقیقه روی برنامه و هدفتان فکر کنید. این امر باعث میشود که شما در کوتاه مدت روی موضوعات مختلف تمرکز و فکر کنید و در بازه کمتر از یک هفته میتوانید نتیجه مثبت آن را بر زندگی و برنامه هایتان ببینید. تمرین این کار باعث میشود که شما به تمرکز حواس روی دروس کنکوری دست پیدا کنید.

 

تمرکز حواس

ارتباط با ما

برای اشتراک گذاشتن تجربه هایتان از تمرین و کارهای که برای تمرکزحواس داشته اید میتوانید در بخش درج کامنت مقاله زیر، نظرات و تجربیات خود را برای سایر دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به اشتراک بگذارید و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان  از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانید با شماره 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره تخصصی و کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر

2 نظر در “تمرکز حواس – چگونه برای کنکور به تمرکز حواس دست پیدا کنیم

  1. مبینا گفت:

    من وقتی حواسم سر مطالعه پرت میشود ی دفعه ذهنم به سمت اهداف و ارزوهام میره و به این میرسم که باید بخاطر اهدافم حواسم را جم و جور کنم این روش به تمرکز حواسم خیلی کمک کرده

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام دوست عزیز
      تشکر از اشتراک گذاری تجربه تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *