ثبت شکایت از موسسه حرف آخر

شکایت از موسسه حرف آخر برای افزایش رضایت مندی دانش آموزان و داوطلبانی است که از پکیج های کنکوری حرف آخر استفاده میکنند. با توجه به افزایش چشم گیر جامعه آماری دانش آموزان حرف آخر به دلیل کیفیت بالای پکیج های آموزشی و کنکوری دپارتمان رتبه برتر حرف آخر از سوی مدیریت موسسه بعنوان مسئول رسیدگی به ثبت و رفع شکایات انتخاب شده است. تا در اسرع وقت به شکایات و انتقادات داوطلبان کنکوری و دانش آموزان حرف آخری رسیدگی شود.

برای اخذ نتیجه بهتر خواهشمندیم که محتوای پست را مطالعه فرماید. برای بیشتر مشکلات راه حلهای که موسسه اتخاذ کرده است را اعلام میکنیم تا بتوانید در اسرع وقت، به نتیجه مناسب برسید.

برای دریافت مشاوره رایگان، نکات کنکوری و ارتباط با رتبه های برتر حرف آخر میتوانید روی گروه تلگرامی حرف آخر کلیک کنید و به جمع رتبه برترها اضاف

کسب انتقادات از حرف اخر

هر موسسه، سازمان یا شرکتی( خصوصی یا دولتی) مبرا از مشکل یا انتقاد نیست. حرف آخر نیز بعنوان موسسه تولید محتوای آموزشی و کنکوری با توجه به گستردگی کار و تعداد پرسنل زیاد، از هر گونه مشکل و ایرادی مبرا نیست. اما با توجه به رسالت کار موسسه، وظیفه ما این است که بتوانیم در قدم نخست بهترین خدمات را خدمت شما دانش آموزان ارائه دهیم.

در قدم بعدی چنانچه دانش آموزان و داوطلبان در استفاده از محصولات دچار مشکل شدند، بتوانیم در کمترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشیم. همانگونه که اشاره شد، خواهشا جهت دریافت نتیجه انتقاد و شکایت خود در زمان مناسب، محتوای پست فوق را مطالعه و با توجه با ماهیت انتقاد و شکایت خود، از طریق راحلهای پیشنهادی اقدام فرماید.

ثبت شکایات از حرف آخر

خوشبختانه با تلاش اساتید مجموعه حرف آخر دروس متوسطه اول، متوسطه دوم گروه تجربی، ریاضی و انسانی تدریس و ضبط شده است. شیوه تدریس نوین و استفاده از روش های آموزشی جدید همراه با کیفیت عالی تدریس باعث شده که دایره جامعه آماری دانش آموزان حرف آخر به طور چشم گیری افزایش پیدا کند. تکریم به مشتری و افزایش رضایت مندی دانش آموزان یکی از مفاد و جزء اساسنامه اخلاقی حرف آخر است.

چون دانش آموزان عزیزی که در قبال پرداخت هزینه محصولات حرف اخر را تهیه کرده اند. بالطبع انتظار دارند جدا از کیفیت عالی تدریس، سایر خدمات آموزشی مانند مشاوره، ثبت گارانتی، مشکلات نصب و اجرای محصولات، برنامه ریزی و غیره نیز به شیوه مطلوب ارائه شود. به همین جهت زمینه ثبت شکایات و انتقادات از حرف آخر زیر نظر دپارتمان رتبه ایجاد شده است.

راه حلهای پیگیری ثبت شکایت از حرف آخر با توجه به ماهیت مشکلات شما

دریافت ناقص پکیج ها: در چه صورتی امکان دارد شما محصولاتی را سفارش داده اید ناقص دریافت کنید؟

در حالت اول: چنانچه سفارش شما در انبار موسسه موجود نباشد، محصول با تاخیر میرسد. اگر بخشی از محصولات را دریافت و الباقی را دریافت نکردید. پکیجی که دریافت نشده بعد از چند روز با هزینه رایگان به آدرس شما ارسال خواهد شد. به دلیل نقص موجودی محصول در انبار هزینه پست با موسسه است. اما چنانچه هزینه ای از شما دریافت شد از سوی اداره پست، به مشاور خود اطلاع، تا موسسه هزینه پست را عودت بدهد. ( گاها مشاور هزینه شما را عودت و موسسه با مشاور تسویه حساب خواهدکرد).

حالت دوم: هزینه پکیج ها مصوب موسسه است. به جزء ایام و زمانهای تخفیف این هزینه ها کاهش پیدا نمیکند. پیشنهاد ارسال پکیج ها به صورت هارد، پکیج های غیر اورجینال موسسه و کمتر از قیمت مصوب موسسه، ناشی از سواستفاده افراد سود جو میباشد. در این موارد قبل از خرید با شماره 02166094258 تماس حاصل فرماید. خرید به اشکال یاد شده و کمتر از قیمت موسسه بر عهده خریدار میباشد و موسسه هیچگونه تعهدی برای رفع این مشکل و شکایت ندارد.

حالت سوم: چنانچه از قبل با مشاور برای دریافت پکیج های به توافق رسیده اید، اما پکیج ها را ناقص دریافت کرده اید؛ به استثنای حالت اول، برای ثبت شکایت از عملکرد مشاور به دلیل نقص ارسال پکیج ها میتوانید از طریق شماره 02164035 داخلی 1 ثبت شکایت و پیگیری فرماید.

ارتباط با بخش پشتیبانی و رفع مشکلات فنی

گاها برخی از دی وی دی ها روی سیستم دانش آموزان اجرا نمیشود. مواجه با همچین مشکلی از دو حالت خارج نمیباشد. در حالت اول سیستم شما برخی از نرم افزارهای اجرای دی وی دی را ندارد. در این صورت با رفع مشکل پکیج قابل اجراست. در حالت دوم  چنانچه دی وی دی خراب باشد، شامل یکبار گارانتی رایگان میباشد. در هر صورت برای رفع مشکلات نصب، اجرای محتوای دی وی دی ها، استفاده از گارانتی و ارتباط با بخش فنی موسسه میتوانید با شماره 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرماید.  

در صورت تماس ممکن است خط پشتیبانی مشغول باشد. با کمی صبر و تحمل ارتباط مقدور و مشکل شما پیگیری خواهد شد. در صورت ارسال عکس و فیلم از مشکل پکیج ها حداقل چند ساعت منتظر جواب بمانید. تا به ترتیب پیام ها بررسی و جواب داده شود. توجه فرماید که برای دریافت پاسخ در اولین زمان، بیش از یکبار پیام ارسال نکنید. اما پیام و مکاتبه شما کامل باشد( عکس یا فیلم+ توضیحات کافی).

تعویض ویندوز

در صورت تعویض ویندوز، پکیج شما مجددا باید نصب شود. خوشبختانه بدون نیاز به کد دوم و فقط با کد و شناسه های قبلی قابل نصب و اجرای مجدد میباشد. در صورت عدم رفع مشکل با شماره بخش پشتبانی 02164035 داخلی 3 اقدام به پیگیری فرماید.

دریافت کد دوم

دریافت کد دوم دو حالت دارد. در صورتی که سیستم شما دچار مشکل سخت افزاری شده است. فورا مشکل را به مشاور خود یا بخش پشتیبانی فنی اطلاع دهید مشخصات اسمی خود، نام پکیج و سریال پشت پگیج(سریال نامبر)  همراه با توضیحات کافی را برای مشاور تان ارسال کنید تا ایشان از طریق بخش پشتیبانی برای رفع مشکل شما اقدام کنند.

 حالت دوم: در این حالت برای دریافت کد دوم برای استفاده اشتراکی از پکیج های حرف آخر  میتوانید با شماره 02164035 داخلی 3 تماس حاصل فرماید.

ثبت شکایت از مشاورین

برای ثبت شکایت از مشاور یا مشاورین در صورت عدم پاسخگویی یا هرگونه مشکل دیگر میتوانید با شماره 02164035 داخلی 1 تماس حاصل فرماید.

پیگیری کد مرسوله

برای پیگیری کد مرسوله خود میتوانید با شماره 02164035 داخلی 4 تماس حاصل فرماید. البته دریافت کد مرسوله نیز از طریق مشاور خود نیز قابل دریافت و پیگیری نیز میباشد.

ارتباط با ما

برای دریافت نتیجه  شکایت و انتقادات یا پیگیری با شماره 02164035 دخلی 1 تماس حاصل فرماید. رسالت حرف آخر ارائه محتوای با کیفیت و خدمات ارزنده برای شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میباشد.

  • مشاوره کنکوری
  • خرید محصولات کنکوری

 

67 نظر در “ثبت شکایت از موسسه حرف آخر

  1. امیرمهدی فروغی اصل گفت:

    آقا یعنی چی اخه
    من بسته ریاضی حرف آخر رو خریدم بعد از نصب نسخه ی پیش نیاز دی وی دی ۶ کار نمی کنه
    هیچکس هم پاسخگو نیست
    اگر هم جوابتون اینه که به واحد پشتیبانی خبر بدیم واحد پشتیبانی اصلا گوشی برنمیداره
    یا میگه ۱۰ نفر بعد از شما منتظر هستند بعد که میرسی به نفر اول تلفن اشغال میشه
    من واقعا نمیدونم چیکار کنم
    فقط حواستون باشه اگه تا روزای آینده به وظعیت بسته ی من رسیدگی نشه شما در ازای مشکل من مسئولید و باید پاسخگو باشید.
    به امید اینکه بتونیم با واحد پشتیبانی تون تماس بگیریم.
    تمام.

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید که کارتون پیگیری شود

      1. امیر حسین گفت:

        اقا یکی جواب بده یکی تز من پول گرفت ریاضی بهم بدون اطلاع من فرستاده الان جواب نمیدا من نمی این ریاضی را به موسسه هم زنگ می زنم جواب نمیدن که

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          چنانچه به حساب موسسه پولی واریز شده و مشاور موسسه بدون هماهنگی برای شما محصولی ارسال کرده میتوانید با واحد شکایت تماس حاصل فرماید
          02164035 داخلی 1

          1. کریمیان گفت:

            من چند ماه پیش بسته فیزیک سفارش دادم ولی قبل از ارسال کنسل کردم خرید رو . اما با این وجود بسته ارسال شد و من دست نخورده مرجوعش کردم . بعد از گذشت چند ماه هنوز نه هزینه برگشته و نه کسی پاسخگو هست .

          2. دپارتمان رتبه برتر گفت:

            سلام
            با شماره 02164035 داخلی 1 تماس حاصل فرماید و شکایتتون راثبت کنید

      2. هومن گفت:

        سلام
        ببخشید من پک‌ کامل سال دهم و یازدهم رو خریداری کردم و قرار بود که با هارد برام ارسال شه اما الا با سی دی فرستادن مشاور ها که اقای سبحانی بودن اصلا پاسخ گو نیستن لطفا یکی جواب بده که من باید چیکار کنم
        یا برام با هارد بفرستن با ادرس بدید که عودت بدم

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          چنانچه خرید پکیج های شما مجموعش از 10 میلیون تومان بالاتر یا بیشتر باشد با هارد ارسال میشود. کمتر از این مبلغ با DVD ارسال میشود.
          برای پیگیری مشکلاتان نیز میتوانید با شماره 02164035 داخلی 1 از ساعت 9 الی 16 تماس حاصل فرماید.

          1. هومن گفت:

            سلام ببخشید خود مشاورتون اقای سبحانی به من گفت با این شماره هم تماس گرفتم و ثبت شکایت کردن اما هنوز یه هفته هست که جوابمو ندادن

      3. احمدرضا گفت:

        ای چه وضعشه من ۶۰۴۰ رو کاملا خرید کردم میزنم تو کامپیوتر میگه منقضی شده مشاور جوابب نمیده زنگ میزنم داخلی ۳ میگه ۱ زنگ میزنم داخلی ۱ میگه ۳ یعنی خدا از حقش میگذره ولی از حق الناس نه!

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام

          این مشکل قابل حل است و در بارها موسسه این مشکل را حل کرده نمیدانم شما چطوری تماس گرفتی و توضیح دادی که متوجه مشکل شما نشدن

  2. saleh ghorbani گفت:

    این پشتیبانی ب چ درد میخوره ک اونجا گذاشتین من فاکتور خرابی کامپیوترمو و اسم و فامیل مشاورو همه چیز براش فرستادم چرا یه جواب درست و حسابی ب آدم نمیدین ب قرآن قسم اگ کنکور ک بیاد رد بشه و جوابو بهم ندین بعدا شما درقبال مشکل من مسئولید و باید جواب بدین
    والسلام

  3. saleh ghorbani گفت:

    این پشتیبانی ب چ درد میخوره ک اونجا گذاشتین من فاکتور خرابی کامپیوترمو و اسم و فامیل مشاورو همه چیز براش فرستادم شمارع سریال جدید میخوام نمیدن ب من چرا یه جواب درست و حسابی ب آدم نمیدین ب قرآن قسم اگ کنکور ک بیاد رد بشه و جوابو بهم ندین بعدا شما درقبال مشکل من مسئولید و باید جواب بدین
    والسلام

  4. فواد شهسواری گفت:

    سلام
    داوطلب عزیز؛ مورد شما قابل پیگیری است و برای ثبت شکایت و عودت وجه میتوانید با شماره 02164035 داخلی 1 تماس حاصل فرماید .

  5. مشتری حرف اخر گفت:

    یک ماه پیش موسسه حرف اخر ۴۰هزار پول بابت دو بسته رایگان ۲۰درصدی از من گرفت قرار بود ۴روزه بسته به دست من برسه یک ماه نرسید وقتی تماس گرفتم انقدر پاس کاری کردن که فکر میکنم مجور شدم با۱۰ شماره متفاوت تماس بگیرم نتیجه این شد که به من گفت شماره حساب بفرست پولتو برگردونم ولی پولو برنگردوند هیچ دیگه هیچ کدوم جواب گوشی منو نمیدن واقعا ۴۰ تومن ارزش اینو نداره که اعتبار موسسه پیش مشتری از بین بره هر چند برا شما مهم نیست حالا من پولمو از کی بگیرم هر چند که پول واریزی من کمه ولی کسی حق ندارد که مسخره کنه وبگه به خاطر ۴۰ گریه میکنی

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام و احترام
      حتی اگر 1 هزار تومان هم باشد حق شماست و بی شک قابل پیگیری است. شما لطف کنید با شماره 02164035 داخلی یک تماس حاصل فرماید.
      یا اینکه با مشاورتون صحبت کنید که پکیج را واسه شما ارسال و یا پیگیر عودت وجه تان باشد.

      1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

        سلام
        برای کتاب الگو تا رتبه هزینه واریزی کردی؟ چون همراه پک زیست کتاب کار ارسال میشود اما برای الگو تا رتبه باید هزینه پرداخت شود

  6. فواد شهسواری گفت:

    سلام
    درخواست شما قابل پیگیری است.
    لطفا با شماره 02164035 داخلی 1 تماس حاصل فرماید و ثبت شکایت کنید. ساعت پاسخگویی 9 الی 16
    چنانچه نتیجه ای حاصل نشد لطفا با شماره 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  7. عطیه اسعدی گفت:

    این کجاش تلفن گویاست دو ساعت پشت تلفن انتظار کشیدم اخرشم نوبتم که شد هیچکی جواب نداد خدا میدونه چقدر پول تلفن برام میاد

    1. فواد شهسواری گفت:

      سلام
      میتوانید از طریق مشاروتون مشکلتون را پیگیری کنید

  8. Maryam گفت:

    سلام من یک ماه هس که تمام هزینه محصولات حرف آخر رو پرداخت کردم ولی کتابهای الگو تا رتبه زیست برام ارسال نشدن به مشاورم گفتم گفتن پیگیری میکنن ولی یه ماهه خبری نیس با ۰۲۱۶۴۰۳۵داخلی ۱ هم تماس گرفتم دوبار گفتن در دسترس باشم باهام تماس میگیرن ولی بازم خبری نشده و کسی مشکل من رو حل نکرده خواهشا شما یه راه حل بگین من خیلی از درس زیست عقب موندم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      برای کسب راهنمایی در این زمینه با شماره 02166041535 تماس حاصل فرماید.

      1. Abolfazl گفت:

        سلام. الان 10 روزه پکیجو خریدم هم ناقص بدستم رسیده هم مشاور پیگیری نمیکنه… اگه اینطوری پیش بره هم موسسه هم مشاور باید پاسخ گو باشه

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام برخی از محصولات به دلیل آپدیت جدید موجود نبوده تا چند روز اینده موسسه رایگان واستون ارسالش میکند.

  9. مهدی گفت:

    سلام من یک سال ونیم هست که پول رو ریختم‌ ولی ۱۰ازمون جامع و ۲۰ازمون رو نفرستادن ومیگن اون برای سال قبلین برای دریافت باید پول بدین و پشتیبان هم تلفن و بر نمی دارن اگر می شود سریع پیگیری شود

  10. cs گفت:

    با سلام خدمت شما دانش آموز حرف آخری
    قطعا مشکلی بوده که شما نتونستین در تایم مقرر تمام کنید سرفصل های آموزشی رو
    به همین دلیل آموزش شما طی این مدت طولانی فرسایشی شده و انگیزه ادامه رو از دست دادین.
    به والله قسم این پکیج ها یک ابزار هستش خود موفقیت نیست.
    دوست من شما با کمی درایت و حوصله می توانید شروع کنید و به موفقیت برسید.
    بهای هر کاری مشخص هستش.
    دلیل منطقی بیارین بابت صحبت های که انجام دادین ؟
    چون با این کامنت های نامشخص کمکی نمیتونیم به شما بکنیم.
    موفق باشید.

  11. علیرضا گفت:

    سلام، من پک صفر تا صد خریدم ولی مشاورم جوابمو نمیده. فقط روز اول که خواستم ثبت نام کنم مشاور رسیدگی میکرد. میشه راهنماییم کنید که‌ چطور مشکلمو حل کنم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با شماره 02164035 داخلی 1 تماس و ثبت شکایت کنید

  12. خریدار گفت:

    من بسته هزار ساعته رو خریدم ولی فیزیک دهم اصلا بالا نمیاد بقیه دروس بالا میاد انگار DVD فیزیک دهم مشکل داره زنگ هم می زنم جواب نمی دید و همیشه مشغوله به مشاورتون هم می گم هی میگن زنگ بزنید ما چی کار باید بکنیم ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      برای ثبت شکایت با شماره 02164035 داخلی 1 تماس حاصل فرماید

  13. فرید گفت:

    بسته ۵ روز باحرف آخرمن ۱۰ روز هست برام نیومده
    احتمالا به یه شهر دیگه فرستاده شده

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام به مشاورتان تماس حاصل فرماید

  14. ... گفت:

    سلام اخه چرا ارسال اینجوریه ب بار کتاب یا بار dvd حالا پکیج dvd هم اومد نگاه میکنم ن بخش دینامیک هس نه هفت الگو ن کتابش ن ده ازمون هیچکسم بهم جواب نمیده اونم از مشاپرم که فقط وفقط روزای اول برای سفارش ان تایم جواب میداد حالا چهارروز باید بگذره چقدر پ بدم بیاد ی پیس بده اونم الکی بخدا اعصابم خرد شد همش استرس دیگه من می وقت کنم بخونم امسالم مدرسه دارم مگه میشه رسید تروخدا پیگیری کنید خاهش میکنم دیگه من جای حرص خوردن این چیزا ندارم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام داوطلب گرامی
      برای ثبت شکایت لطفا با شماره 02164035 داخلی 1 تماس حاصل فرماید. این نکته را اضافه کنک چنانچه محصولی سفارش دادید و دریافتش نکرده اید شاید به دلیل نقص موجود در انبار بوده باشد
      چنانچه نقص موجود باشه موسسه بعد از موجود شدن رایگان واستون ارسالش میکند. نگران نباشید

  15. ... گفت:

    هوف چقدر اعصابم خرده ک هزارتا غلط املایی دارم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      براعصاب خود مسلط باشید. محصولاتی که نرسیده به دلیل نقص موجودی بوده است. موسسه تا چند روز دیگر رایگان واستون ارسالش میکند

    2. زهرا گفت:

      سلام ،من از حرف آخر زیست،شیمی،ادبیات و زبان و آزمون های دو هفته یکبار رو تهیه کردم ولی آزمون ها به دستم نرسیده به مشاور گفتم گفت سفارش ندادید در حالی که بارها هم خودم و هم مادرم بهشون گفتیم که آزمون رو هم میخوایم پولش رو از من گرفته ولی خودمو بلاک کرده و زنگ میزنمم جواب نمیده ثبت شکایت کردم تا حالا کسی پیگیر قضیه نبوده،تو هر فیلم حداقل سه چهار بار میگن کپی حرامه ولی ما که اورجینال تهیه میکنم و نمیدن چی؟ پول ما حرام نیست؟ لطفا یه راه ارتباطی با آقای منتظری معرفی کنید ،خانوادم میخوان اقدام قضایی بکنن و به صورت قانونی پیگیر باشن.

      1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

        با سلام
        موضوع قابل پیگیری است به شماره 09106620394 از طریق واتساپ پیام دهید

  16. ...... گفت:

    سلام وقتتون بخیر من از طریق مشاور موسسه پک صفر تاصد رو به نام طرح نخبگان تهیه کردم در دو مرحله هم هزینه رو واریز کردم جدا از تمام بدقولی ها و دروغ های مشاورم وقتی بعد از یک ماه بسته بدستم رسید خیلی از کتابا وپکیجا برام ارسال نشده…

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      در ایام کاری هفته با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید تا مشکلاتان را پیگیری کنیم

      1. ستایش ظهیری گفت:

        به شدت از مشاورین گله مندم و میخواهم با استاد منتظری صحبت کنم

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          سلام
          دانش آموز گرامی مشکل شما پیگیری و به اطلاع مدیریت محترم موسسه رسید.برای پیگیری درخواستتون لطفا به واتساپ 09106620394 پیام بدید.

        2. مبینا گفت:

          از مشاورم شکایت دارم

          1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

            برای ثبت شکایت از مشاورتون میتوانید با شماره 02164035 داخلی 1 از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 15 تماس حاصل فرماید.

  17. سوگند سادات حسینی گفت:

    سلام وقتتون بخیر.. من چند ماه پیش از طریق تلفن یکی از مشاورین با حرف آخر آشنا شدم که چون معدلم بالاست من رو انتخاب کردند و گفتند یک بسته واسه من میفرستن برای اینکه یکم باهاشون همراه بشم و آشنا بشم با موسسه. دی وی دی که رسید به دستم آقای مهدیان شروع کردند و مشاور من رو انجام دادند تست میزدم و درس من رو چک میکردند بعد گفتند باید یک آزمون هوش بدم که درصورت قبولی وارد بخش نخبگان میشم، بعد از آزمون گفتند باید با آقای فاطمی هماهنگ کنم. ایشون زنگ زدند با خانواده هم صحبت کردند و شرایط رو گفتند بعد شماره آقای صفایی رو دادند تا ایشون توضیحات بیشتر و بدن. با آقای صفایی همراه خانواده صحبت کردیم گفتند آزمون رو خیلی خوب دادم و قبول شدم و امتیاز خوبی دارم میتونم بسته سه سال رو با تخفیف ویژه به همراه مشاور تغذیه، روانشناس، یک رتبه برتر، مشاور برنامه ریز و یا حتی در بعضی از مواقع کنفرانس هایی برگذار میشه که میتونم شرکت کنم تا لحظه اخر کنکور. بسته رو خریداری کردم اول با آقای فاطمی در ارتباط بودم کمی که گذشت دیگه جوابگوی من نبودند بعد با آقای صفایی شروع کردم باز بعد چند وقت دیگه جواب گو نبودند و پیام منو جواب ندادند و خیلی وقته خبری نیست. و میخوایم با مدیریت جناب دکتر منتظری ارتباط داشته باشیم.

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      جهت ثبت شکایت میتوانید با شماره 02164035 داخلی 1 تماس حاصل فرماید

      1. محمدرضا گفت:

        سلام من با رفیقم با هم ثبت نام کردیم حرف اخر کلی کتاب برای اون اومده برای من ۴ تا اومده بقیشو برام بصورت پی دی اف فرستاده مشاورم در صورتی ک رفیقم کتابشو داره
        اون وقت قبل از اینکه پول واریز کنم دائم مشاورم زنگ میزد حالا ک واریز کردم بستم ک ناقص اومده دیگه مشاورمم جواب نمیده

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          در صورت هر گونه مشکل و عدم پاسخ دهی مشاور میتوانید جهت شکایت و اطلاع به موسسه با شماره 02164035 داخلی 1 در تایم اداری تماس حاصل فرماید

  18. احمد گفت:

    سلام من هزینه محصول ندارم که بخرم الان بعضی جاها دارن با قیمت کمتر محصولشمارا می فروشن احتمالا کپی ولی من که بضاعت خرید ندارم چیکار کنم از اون محصول استفاده کنم مشکل داره خب یکم به فکر دهک سه باشید چون نمی تونیم اینا را بخریم محکوم به هیچی ؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      با سلام
      موسسه برای همچین شرایطی تخفیف و اقساط قرار داده است

      1. نرگس گفت:

        از حرف آخر با من تماس گرفتن گفتن برای مشاوره ۱۰روزه رایگان انتخاب شدی ولی برای ثبت نام باید۸۰تومن واریز کنی منم واریز کردم و قرار شد فیش واریز رو براشون ارسال کنم ولی اونا اصلا سین نکردن.یعنی کلاه برداری داریه ؟؟؟؟؟؟

        1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

          با سلام واسه برنامه ریزی نیست. جهت هدیه و نمونه تدریس حرف آخر است و چنانچه بر حساب حرف آخر مهر بانک ملت واریز کردی درست و جای نگرانی ندارد. 24 ساعت بعد از ثبت سفارشتون هم هدیه فعال میشه و میتونید استفاده کنید. امری بود میتونید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  19. نیما گفت:

    سلام من یه پکیج سفارش دادم ۱۴ روز هست هنوز معلوم نیست کجاست و کی میاد پیام به مشاور که می دم اصلا جواب نمی ده

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با واحد شکایت 02164035 داخلی 1 تماس حاصل فرماید.

  20. حسین گفت:

    با سلام به خدا قسم خیلی خسته ام کردند .من رشته تجربی گرفتم حدود ۱۸عدد دی وی دی خراب بود .ازمن چهارصد هزار تومان گرفتندضمانت ،هارد امانی برام فرستادند .یک روز بعد به پشتیبانی برگشت دادم و تماس گرفتم گفتند رسیده ولی الان حدود سه ماه است که هر چه پیگیر هستم پولم را پس نمیدهند .

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      با شماره 09106620394 تماس بگیرید که پیگیری شود.

  21. محمدرضا گفت:

    سلام‌ گفتن لینک کلاس های آنلاین برام میاد
    میخواستم بدونم‌من ک پک قبلیو دارم و آپدیتشو ندارم
    مثلا درسی مثل شیمی ک استاد شیروانی آموزش میده با درسی مثل زیست
    در پک قبلی معلم هاشون کسای دیگه ای هستن ولی در کلاس آنلاین مثلا درس شیمی شده استاد سلوکی الان من باید با آموزش استاد شیروانی باید در کلاس های رفع اشکال استاد سلوکی شرکت کنم الان به پشتیبانی و اینام زنگ زدم هیچکی جوابم نمیده اینطور مشکلی پیش نمیاد الان واقعا گیج شدم!
    مشاورمم پاسخ گو نیست کلا
    الان مشکلی برام‌پیش بیاد من باید از کجا پیگیری کنم به هر کیم‌پیام میدم جواب نمیده یا زنگ میزنم لطفا کمکم کنید

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      داوطلب گرامی محتوای درسی و آموزشی شما تغییر نکرده فقط استادش تغییر کرده.
      شما میتوانید برای رفع اشکالات نیز از تجربه استاد سلوکی هم استفاده کنید و این دو متناقض هم نیست بلکه مکمل نیز هست و بهت خیلی کمک میکنه

  22. محمدرضا گفت:

    اصلا آیا میشه مشاور عوض کرد؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      برای اطلاعات بیشتر هم میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  23. کوثر گفت:

    سلام دقییییییییقا این اتفاق برا منم افتاده با داخلی یک تماس گرفتم گفتن نه هیچکدوم اینایی که میگین وظیفه اونا نیست برگشتم میگم خب خودشون گفتن که هست خودشون همه ی اینارو گفتن میگه نه اشتباه کردن من دردمو به کی بگم؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      هر بخشی مجزا است شما باید با مشاور خودت هماهنگ کنی. پشتیبانی و سایر بخش های دیگر موسسه نمیتوانند کمک کنند. چنانچه اگر پکیج کامل رو گرفتی به شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید

  24. امید گفت:

    سلام
    من مرداد همین ماه بسته ریاضی ۳ را خریدم قبل خرید به مشاورم گفتم ریاضیات دوازدهم رو میخام بعد واریز اومده میگه ریاضی ۳ برا دوازدهم نیست بعدش هم به من نگفت فقط از طریق کامپیوتر و لپ تاپ میشه فیلم ها را نگاه کرد الانم زنگ میزنم جواب نمیده نزدیک ۴ ماهه هیچ استفاده ای از پک نکردم چکار کنم الان کامپیوتر و لپ تاپ هم ندارم

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      داوطلب گرامی سلام
      میتوانید جهت ثبت شکایت و تسریع در پیگیری با شماره 02164035 داخلی 1 ساعت 9 الی 15 از شنبه تا پنج شنبه تماس بگیرید. در صورت مشغول بودن خط ذکر شده چندین بار تست کنید.

  25. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    در قسمت مساعل شیمی کنکور مبحث سینتیک،تعادل و ترمودینامیک موجود نیست
    کی قرار می دن؟

    1. دپارتمان رتبه برتر گفت:

      سلام
      تدریس و بار گذاری شده

  26. محسن گفت:

    با سلام از موسسه حرف آخر بابت آموزش بسیار آلی تشکر میکنم ببخشید من پک کامل انسانی رو گرفتم خیلی آلی هست دمتون گرم فقط یک مشکل هست جامعه شناسی هر 5 استپ بارگذاری شده ولی جامعه شناسی پایه دهم که در استپ 2 موجود هست درس 14 موجود نیست خواستم بدونم کی بارگذاری میشه یا اگر مشکل هست ممنون میشم پیگیری بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *