جمعبندی زیست کنکور 98 حرف اخر – پروژه 6040 کنکور 98

یکی از مجموعه های بسیار عالی جمعبندی کنکور 98 حرف اخر، جمعبندی زیست کنکور 98 حرف اخر است. اهمیت درس زیست شناسی برای همه دانش آموزان و داوطلبان رشته تجربی محرز است. کسب درصد بالا در زیست شناسی قبولی در رشته های برتر را تضمین میکند و نومید برتر شدن را به داوطلبان گروه آزمایشی تجربی میدهد. موسسه کنکوری حرف اخر برای داوطلبان کنکور 98 جمعبندی زیست حرف اخر را با روش های منحصربفرد، فوق العاده و ویژه تدریس کرده است که داوطلبان کنکور 98 به راحتی میتوانند آموزش، مرور و جمعبندی در زیست شناسی خود را یکبار برای همیشه به صورت یکجا انجام داد و به هدفشان که کسب درصد بالا در این درس است برسند.

 

 

جمعبندی زیست کنکور 98 حرف اخر

زیست شناسی از حیث مطالب درسی و نکات مهم، نسبت به سایر دروس دارای حجم زیادی است و نکات آن بسیار فرار و زود به فراموشی سپرده میشود. از طرف دیگر برخلاف سایر درس های دیگر، سوالات زیست شناسی به صورت ترکیبی طرح میشود. در فاصله زمانی بسیار کم تا روز کنکور امکان مطالعه همه مباحث زیست شناسی بسیار بعید به نظر میرسد. موسسه حرف اخر برحسب اهمیت زیست شناسی در کنکور سراسری، و رفع نگرانی داوطلبان برای مرور این درس، جمعبندی زیست حرف اخر برای کنکور 98 را تدریس و تهیه کرده است. تا کنکوری های عزیز بتوانند با خیال راحت درصد بالای در زیست شناسی کسب کنند.

 

جمعبندی زیست کنکور 98 حرف اخر چه ویژگی های دارد؟؟

  1. همانگونه که اشاره شد زیست شناسی دارای نکات ریز، مهم و فراری است که مدام نیاز به مرور دارند. جمعندی زیست حرف اخر روی نکات مهم و کنکوری تاکید ویژه دارد تا تکرار مکررات و نکات مهم باعث تثبیت مطالب شود و نگرانی کنکوری های عزیز برای همیشه رفع شود.
  2. پکیج جمعبندی زیست کنکور 98 حرف اخر با روش پویا نمایی و بهره گیری از تصاویر سه بعدی تدریس شده است. تا با آموزش مفهومی و شهودی نکات مهم کنکوری تثبیت شود.
  3. دارای زمان تدریس بسیار کم و مناسب با زمان فاصله ای کنکور است. با توجه به حجم کم تدریس میتوانید چندین بار نکات مهم زیست شناسی را مرور کنید و با اعتماد به نفس بالا سرجلسه کنکور سراسری حاضر شوید.
  4. تست های کنکوری و تالیفی با روش های هفت الگوی زیست شناسی تجزیه و تحلیل شده اند.

 

تهیه جمعبندی زیست کنکور 98 حرف اخر

دانش آموزان و  داوطلبان کنکور 98، میتوانند برای تهیه جمعبندی زیست کنکور 98 حرف اخر از دفتر مرکزی حرف آخر واقع در تهران با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • تهیه پکیج های جمعبندی حرف اخر
  • ارتباط  با مشاورین ارشد حرف اخر
  • مشاوره برای دوران جمعبندی
  • تهیه مجموعه 6040 حرف اخر ویژه کنکور 98

جمعبندی زیست کنکور 98 حرف اخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *