دانلود ریاضی حرف آخر رایگان

دانلود ریاضی حرف آخر رایگان یا ریاضی استاد منتظری دبیر عالیقدر ریاضی کشور میتواند شما را با منبع بسیار مناسب برای یادگیری و آموزش ریاضی آشنا کند. در همه رشته ها تحصیلی و در مقاطع مختلف درس ریاضی برای دانش آموزان یکی از دروس چالش برانگیز و سخت محسوب میشود. حتی سرنوشت تحصیلی و آینده کاری بسیاری از دانش آموزان دستخوش درس ریاضی میشود و عدم ارتباط خوب با درس ریاضی باعث میشود که دانش آموزان در انتخاب رشته و قبولی در دانشگاه مسیر متفاوت از رویا و خواسته خودشان را دنبال کنند. اما این مشکل میتواند با تدریس خوب و آموزش عالی به کلی از پایه حل شود و دانش آموز و داوطلب به آسانی خواسته های خودشان را دنبال کنند.

 

دانلود ریاضی حرف آخر رایگان

همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور احساس میکنند که دروس حفظیاتی مانند زیست و دروس عمومی را باید فقط به صورت مفهومی مطالعه کنند و برای یادگیری دروس محاسباتی باید متوسل به حفظ کردن فرمول و تکنیک های متعدد شوند. امروزه خوشبختانه ورود آموزش های نوین و بهره گیری از روش های جدید محاسباتی کمک کرده که دروس محاسباتی هم به صورت مفهومی تدریس شود و دیگر نیازی به حفظ کردن فرمول های متعدد و مختلف نباشد. استاد منتظری دبیر بی نظیر ریاضی کشور این روش را به بهترین وجه ممکن به منصه ظهور گذاشته است. برای اولین بار در کشور آموزش ریاضی با استفاده از راهکارهای ساده محاسباتی به نام ” الگو” توسط استاد منتظری در موسسه حرف آخر به صورت مفهومی و شهودی تدریس شده است.

 

معجزه ریاضی حرف آخر

اشاره شد که ریاضی حرف آخر مفهومی تدریس میشود. استاد منتظری برای هر مبحث از ریاضی یک الگو یا روش کاربردی ارائه میدهد که درسنامه براساس روش و متد مورد نظر تدریس میشود و  سپس تست های کنکوری( تست های سراسری و تالیفی) مربوط به هر قسمت تحلیل میشود. روش تدریس استاد منتظری کمک میکند که دانش آموز با درس ریاضی آشتی و عاشق درس ریاضی شود و نهایتا در کنکور سراسری درصد بالای در این درس کسب کند. برهمین اساس دانلود رایگان ریاضی حرف آخر را برای شما دوستان دانش آموز و داوطلب کنکوری قرار داده ایم که با معجزه ریاضی حرف آخر آشنا شوید.

 

دانلود رایگان ریاضی حرف آخر

 

لینک دانلود ریاضی حرف آخر رایگان

https://www.aparat.com/v/3Ds48

 

ارتباط با دپراتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلب کنکوری برای مشاوره و دریافت محصولات کنکوری حرف آخر از دفتر مرکزی حرف آخر میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • مشاوره تخصصی از طریق رتبه برترهای حرف آخر

دانلود رایگان ریاضی حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *