کنکور 99 با برنامه چهار ماهه حرف آخر

دانش آموز و داوطلب عزیز قصد دارید کنکور 99 با برنامه چهار ماهه حرف آخر پیش برید؟؟ پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا بهترین منبع کنکوری را خدمت شما معرفی کنیم. وقت شروع و استارت برای دانش آموزان و داوطلبانی که قصد رتبه برتر شدن در کنکور 99 را دارند شروع شده است. استفاده از زمان و منبع مناسب سکوی پرتاب برای کسب رتبه برتر است. بنابراین با چشم و گوش باز راه موفقیت خود را انتخاب کنید.

 

کنکور 99 با برنامه چهار ماهه حرف آخر

کنکور99 با برنامه چهار ماهه حرف آخر ، برنامه ای منسجم و تدوین شده توسط اساتید مجموعه حرف آخر است. برای تکمیل و اتمام تمامی دروس سه پایه 4 ماه وقت نیاز است تا یک داوطلب بتواند بحث یادگیری و آموزش را به اتمام برساند. اختصاص زمان بیشتر از 4 ماه باعث اتلاف وقت و کاهش دوران مرور و جمعبندی میشود. در ایام کنکور، اگر دوران مرور و جمعبندی زودتر شروع شود باعث کاهش استرس داوطلب و عدم سردرگمی او میشود. برنامه 4 ماهه حرف آخر برای کنکور 99 کمک میکند در طول 4 ماه بحث یادگیری و آموزش را تمام و دوران مرور و جمعبندی را شروع کنید.

 

 منابع حرف آخر در برنامه 4 ماهه

موسسه حرف آخر کلیه دروس اختصاصی و عمومی دوره نظام قدیم و نظام جدید را تدریس کرده است. داوطلبان کنکوری بر حسب نیاز آموزشی میتوانند کل برنامه 4 ماهه و یا بخشی از آن را تهیه کنند.

 

روش تدریس حرف آخر چگونه است؟

موسسه حرف آخر برای آموزش و یادگیری از روش های مفهومی و شهودی استفاده کرده است. به کار گیری روش پویانمایی یا دیجیتال و استفاده از روش راهکارهای ساده و سریع در دروس محاسباتی کمک میکند تا داوطلب به طور مفهومی مباحث را یاد بگیرد. بطور مثال کلیه دروس زیست با تصاویر سه بعدی و روش پویانمایی تدریس میشود تا داوطلب بتواند کلیه پدیده های زیستی را به عینه ببیند(درواقع یک آزمایشگاه مجازی زیست شناسی ایجاد شده تا دانش آموز پدیده های زیستی را نزدیک ببیند). کلیه دروس عمومی نیاز با روش مفهومی و با استفاده از نقشه راه تدریس شده است.

 

اساتید حرف آخر چه کسانی هستند؟

مجموعه حرف آخر از بهترین اساتید کشور تشکیل شده است که هر کدام از این اساتید دارای رزومه بسیار قوی در آموزش و ابداع روش های نوین آموزشی هستند.

  1. استاد عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی
  2. دکتر شیروانی مدرس شیمی
  3. مهندس کامیار مدرس فیزیک
  4. استاد شعبانی و شاکری مدرس زیست جانوری و انسانی
  5. استاد روان مدرس زیست گیاهی
  6. استاد محمد واعظی مدرس عربی
  7. استاد یوسفیانپور مدرس دین و زندگی
  8. استاد محمودی مدرس زبان
  9. استاد محسن منتظری مدرس ادبیات

 

معرفی برخی از پکیج حرف آخر

تعداد پکیج های آموزشی و کنکوری حرف آخر به دلیل تدریس دو دوره نظام قدیم و نظام جدید زیاد است که قصد داریم فقط توضیحات مختصری در مورد چند تا از پکیج ها داشته باشیم. زیست ژنتیک حرف آخر نمونه ای از تدریس دپارتمان زیست شناسی میباشد که به صورت تصویری و با روش های پویانمایی تدریس شده است. ژنیتک از سخترین مباحث زیست شناسی میباشد اما تدریس زیبا اساتید حرف آخر کمک میکند با اختصاص کمترین زمان ممکن داوطلب بتواند به راحتی بخش ژنتیک را یاد بگیرد. مسائل شیمی حرف آخر نمونه بسیار عالی از تدریس دکتر شیروانی در شیمی است که با راهکارهای ساده و کوتاه کلیه مباحث را به صورت جامع تدریس کرده اند. دینی دوازدهم حرف آخر با تدریس استاد یوسفیانپور با الگوهای ساده مفهومی کمک میکند بدون حفظ کردن مفاهیم درسی درصد بالای در این درس کسب کنید.

 

کنکور 99 با برنامه چهار ماهه حرف آخر – ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان دوره نظام قدیم و نظام جدید جهت مشاوره رایگان و کسب الاعات بیشتر کنکوری و همچنین تهیه محصولات کنکوری حرف آخر و میتوانند  با شماره 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • ارتباط با رتبه برترهای حرف آخر
  • تهیه محصولات کنکوری حرف آخر

کنکور99 با برنامه چهار ماهه حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *