دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر

دپارتمان رتبه برتر حرف آخر قصد دارد دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر را برای داوطلبان کنکوری فراهم کند تا گام اساسی برای آشنایی دوستان کنکوری با حرف آخر موثر بیفتد و این دسته از کنکوریها  ازبین منابع متعدد و زیاد کنکور بهرتین را انتخاب کنند. موسسه حرف آخر نزدیک به یک دهه است در زمینه تولید محصولات آموزشی و کنکوری به صورت بسیار حرفه ای فعالیت میکند. دلایلی مختلفی باعث شده است که حرف آخر در صدر بهترین موسسات کنکوری و آموزشی در سطح کشور قرار گیرد. که قصد داریم به صورت مختصر دلایل این برتری را توضیح بدهیم.

ویژگی های برتر حرف آخر

روش تدریس

مهمترین نقطه قوت حرف آخر در شیوه و روش تدریس است که منحصربفرد و نوین است و در مقابل روش های سنتی و قدیمی آموزش و یادگیری قرار گرفته است. حرف آخر برای تدریس و یاددهی سریع مباحث به صورت مفهومی و شهودی از روش پویانمایی و تصاویر سه بعدی استفاده کرده است. امروزه در همه کشورها، مربیان، معلمان و دبیران براین شیوه تدریس تاکید ویژه دارند. چون باعث توقیت حافظه بلند مدت و تصویری میشود و زمینه درک مفهومی و شهودی را فراهم میکند. حرف آخر تمام دروس را با این شیوه به صورت جامع تدریس کرده است.

 

دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر

دانلود رایگان فیلم های حرف اخر

ارائه راهکارهای سریع تست زنی

حرف آخر بر خلاف سایر موسسات و انتشارات کنکوری دیگر، فقط بر آموزش تاکید و تکیه نکرده است.بلکه به صورت حرفه ای و علمی روی روش های تست زنی  و راهکارهای کوتاه برای در وس محاسباتی و حفظیاتی کار کرده است. این راهکارهای کوتاه، تحت عنوان الگو کمک میکند که دانش آموزان و داوطلبان کنکوری دیگر فرمولها را حفظ نکنند بلکه با چند راهکار ساده تمام مباحث را مفهومی و شهودی در زمان کوتاه یاد بگیرند و از سوی دیگر با این راهکارهای ساده در کمتر از 40 ثانیه تست های کنکوری حل کنند.

 

دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر

دانلود رایگان فیلم های حرف اخر

زمان تدریس کوتاه، مفید و مختصر

یکی از مهمترین پارامترهای قبولی در کنکور و کسب رتبه برتر استفاده از زمان و رسیدن به سطح آمادگی لازم برای برتر شدن است. چون کنکور مقوله ای است که تاریخ انقضاء دارد و داوطلبان باید در یک تاریخ مقرر سرجلسه حاضر شوند. بنابراین استفاده از ازمان به صورت بهینه بسیار حائز اهمیت است. پکیج های کنکوری و آموزشی حرف آخر برخلاف سایر منابع کنکوری دارای حجم کم، زمان مناسب و بسیار مفید است. بطوری که دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند با اختصاص زمان کم به سطح بالای از آمادگی برای برتر شدن برسند.

سایر ویژگی های پکیج های حرف آخر

  • ارائه نقشه راه
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • جمعبندی مطالب مهم
  • الگوهای سریع تست زدن
  • آموزش مفهومی و شهودی

دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر

بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری شاید به دلایل متعددی هنوز با حرف آخر آشنا نشده باشند و از پکیج های کنکوری حرف آخر استفاده نکرده باشند به همین دلیل دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر را برای شما عزیزان کنکوری قرار داده ایم تا بتوانید بیشتر و بیشتر با حرف آخر آشنا شوید. دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر این امکان را برای شما فراهم میکند تا بهترین منبع کنکوری را برای رسیدن به هدفتان انتخاب کنید و گام اساسی برای کسب رتبه برتر برداشته باشید. دپارتمان رتبه برتر حرف آخر در نظر دارد به صورت روزانه دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر را در اختیار دوستان کنکوری قرار بدهد تا آشنای کامل برای این دسته از دوستان فراهم شود.

 

https://www.aparat.com/v/3Ds48

دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر

مشاوره و دریافت محصولات کنکوری حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت محصولات کنکوری حرف آخر می توانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر

 

5 نظر در “دانلود رایگان فیلم های آموزشی حرف آخر

  1. اشکان گفت:

    فیلم ریاضی استاد منتظری عالی بود از درسا دیگه هم بزارید لطفا

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      حتما در روزهای آتی فیلم های آموزشی سایر دروس را میزاریم

  2. سعید فرامرزی گفت:

    ممنون از زحمات شما

  3. مرتضی بهرامی گفت:

    فیلم ریاضی خوب بود، دستتون درد نکنه

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سپاس دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *