هدیه هفت الگوی طلایی زیست شناسی و محاسبات

پکیج های رایگان حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر، هدیه هفت الگوی طلایی زیست شناسی و محاسبات را برای آشنایی بیشتر داوطلبان کنکور و دانش آموزان با شیوه تدریس و آموزش حرف آخر بر اساس تکنولوژی های جدید آموزشی و یادگیری به سراسر کشور ارسال میکند.

هدیه هفت الگوی طلایی زیست شناسی و محاسبات

موسسه حرف آخر بعنوان موسسه پیشتاز در زمینه تولید محتوای آموزشی و کنکوری با تکنولوژی های آموزشی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان نظام جدید و داوطلبان کنکور 98 پکیج هدیه هفت الگوی طلایی زیست شناسی و محاسبات را به تمام نقاط کشور ارسال میکند.

این پکیج شامل دو بخش الگوهای زیست شناسی و محاسبات سریع است. که به تفصیل به معرفی آن خواهیم پرداخت.

هفت الگوی طلایی زیست شناسی حرف آخر

بخش اول این هدیه 7 الگوی طلایی برای زیست شناسی دوره نظام قدیم و نظام جدید است که توسط اساتید بی نظیر زیست شناسی کشور تدریس و تهیه شده است. در این پکیج درس زیست شناسی به 7 قسمت تقسیم شده و هر قسمت به صورت ترکیبی تدریس و راه حلهای سریع تست زدن آموزش داده میشود.

نقطه قوت این پکیج آموزش تصویری و  فول انیمیشن آن است که باعث میشود دانش آموزان و داوطلبان کنکور به صورت مفهومی و شهودی مباحث زیست شناسی را به صورت بسیار حرفه ای و پایدار یاد بگیرند. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که با وجود این پکیج به راحتی میتوانند مهمترین و ابهام آمیز ترین تست های زیست شناسی در کمتر از 40 ثانیه زد.

هدیه هفت الگوی طلایی زیست شناسی و محاسبات

محاسبات سریع و فوق العاده استاد منتظری

استاد منتظری، مدرس یکه تاز و بی نظیر ریاضی کشور مثل همیشه دست به ابتکار بسیار جالب، علمی و حرفه ای زده است. استاد منتظری به چند ساعت آموزش عالی مشکل همه داوطلبان کنکور در محاسبات ریاضی، فیزیک و مسایل شیمی را با پکیج فوق العاده محاسبات سریع حل کرده است. با وجود پکیج محاسبات سریع استاد منتظری دیگر نگران زمان حل کردن تست های محاسباتی در دروس تخصصی نباشد. بدون ماشین حساب و در کمتر از 40 ثاینه سخت ترین سوالات محاسباتی و اعشاری را می توان حل کرد. آن دسته از داوطلبان که برای بار دوم کنکور را تجربه میکنند بیشتر ارزش زمان سرجلسه کنکور را درک خواهند کرد و بهتر میتوانند درک کنند که زدن یک تست سخت در کمتر از 40 ثانیه چقدر اهمیت دارد. 

ویژگی های بارز هدیه هفت الگوی طلایی زیست شناسی و محاسبات

  1. ارائه راهکاری های سریع تست زدن در زیست
  2. آموزش نحوه درست مطالعه زیست
  3. دسته بندی مباحث مهم زیست
  4. ارائه راهکارهای سریع تست زدن در دروس محاسباتی
  5. آموزش حل سریع تست های اعشاری

تهیه هدیه هفت الگوی طلایی زیست شناسی و محاسبات

دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکوری میتوانید برای تهیه هدیه هفت الگوی طلایی زیست شناسی و محاسبات با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید و بیشتر و بیشتر با پکیج های فوق العاده و بی نظیر حرف آخر آشنا شوید.

  • مشاوره رایگان
  • مشاوره انگیزشی
  • برنامه ریزی
  • جزوات رتبه برترهای حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر
  • پشتیبانی 

حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *