دانلود رایگان 6040 حرف آخر- 20 درصد حرف آخر

دانلود رایگان 6040 حرف آخر برای آن دسته از دوستانی است که به دلایلی حرف آخر را نمیشناسند و قصد دارند با یک نمونه تدریس عالی بیشتر با این مجموعه بی نظیر آشنا شوند و در بین این همه منبع مختلف در بازار کنکور بهترین منبع را انتخاب کنند و فصلی جدیدی پر از موفقیت در کنکور سراسری را برای خود رقم بزنند.

 

دانلود رایگان 6040 حرف آخر

خوشبختانه هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان حرف آخری روی صندلی کلاس های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی دانشگاه برتر قرار میگیرند. علت اصلی این موفقیت بزرگ، ایجاد مثلث موفقیت است(تلاش، منبع کنکوری و برنامه ریزی). موسسه حرف آخر دو ضلع از مثلث موفقیت( منبع کنکوری و برنامه ریزی) را در اختیار شما دوستان کنکوری قرار میدهد در زمینه مشاوره انگیزشی نیز مشاوران رتبه برتر ما کنارتان هستند. برای برتر شدن شما، همه زمینه آماده است کافیه خودتان بخواهید و شروع کنید. برای آشنای بیشتر با منابع بی نظیر حرف آخر قسمتی را بعنوان دانلود رایگان 6040 حرف آخر قرار داده ایم تا شما عزیزان کنکوری بتوانید بیشتر با حرف آخر آشنا شوید و به جرگه دانش آموزان حرف آخری بپیوندید.

 

6040 حرف آخر چیست؟؟

شاید سوال خیلی از شما دوستان این باشد که اصلا 6040 حرف آخر چیست؟؟ قسمت 60 این پروژه برنامه ای 2 ماهه برای دوستان کنکوری است. کلیه دروس عمومی و تخصصی در یک برنامه 2 ماهه طراحی شده است و حدود 300 ساعت زمان نیاز است تا شما کنکوری عزیز با کیفیت عالی بتوانید کلیه دروس عمومی و تخصصی را یاد بگیرید و کنار بگذارید. قسمت 40 به 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور اشاره دارد. سوالات در 20 دفترچه کاغذی طراحی شده و پاسخنامه به صورت تصویری در پکیج های DVD طراحی شده است. نکته قابل توجه و مهم در این پاسخنامه ها، مرور و درسنامه مجدد تک تک سوالات است. اساتید حرف آخر با این 20 آزمون سه هدف اساسی را نشانه گرفتند؛ تست های حرفه ای، مرور و جمعبندی. دوستان کنکوری میتوانند با این مجموعه در 100 روز آموزش، تست و مرور در کنار هم داشته باشند.

 

نحوه دانلود رایگان 6040 حرف آخر

به دلیل حجم بالای پکیج رایگان 6040 حرف آخر، واحد ارسال و تولید فیلم موسسه حرف آخر تصمیم به تهیه این مجموعه رایگان به صورت DVD و ارسال برای همه دانش آموزان گرفته است. دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکور میتوانند با تماس با شماره 09106620394 پکیج رایگان  6040 حرف آخر را سفارش یا از لینکی زیر استفاده کنند.

 

پکیج های رایگان موسسه  حرف آخر

 

مشاوره و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای مشاوره رایگان و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *