با حرف آخر کنکور آسان است

 با حرف آخر کنکور آسان است ؟؟ بله درست است با حرف آخر کنکور آسان است، آسان تر از آن چیزی که شما فکرش را بکنید. دلایلی زیادی برای این ادعا داریم که قصد داریم به بررسی تک تک این دلایل بپردازیم تا شما کنکوری های عزیز بدون استرس و با خیال راحت بهترین منبع کنکوری خود را انتخاب کنید و یکبار برای همیشه با موفقیت از سد کنکور عبور کنید. موفقیت دست یافتنی است به شرطی که راه درست را انتخاب کنید.

 

 با حرف آخر کنکور آسان است

نتیجه و بازخورد دانش آموزان حرف آخر و درصد قبولی خیلی عالی در رشته های پزشکی، دندان پزشکی و دارو سازی دانش آموزان حرف آخر باعث شده که امروز با اعتماد به نفس و جدیت هر چه تمام اعلام کنیم که با حرف آخر کنکور آسان است. در مثلث موفقیت و کسب رتبه برتر(تلاش، منبع و برنامه ریزی)، بخش منبع کنکوری وزن بیشتری را به خود اختصاص داده است. شما دانش آموز عزیز، داوطلب گرامی، با دسترسی به منبع عالی میتوانید میانبر کوتاه به سمت رتبه برتر شدن داشته باشید. که خوشبختانه حرف آخر با شیوه تدریس عالی این راه میانبر را ایجاد کرده است. منبع خوب برای کنکور باعث ایجاد انگیزه، تلاش بیشتر و افزایش امید و اعتماد به نفس در دانش آموز کنکوری میشود چون ترقی و پیشرفت روزانه اش را میبیند.

 

راه های میانبر حرف آخر چیست؟

حرف آخر مبدع روش های جدید آموزشی در کشور است. روش های که در هیچ کدام از منابع کنکوری شما نمیتوانید پیدا کنید. به جرات میتوان گفت که این روش های در شیوه و سبک آموزش کشور انقلاب جدید آموزشی ایجاد کرد و در تقابل با روش های سنتی قرار گرفت.

روش پویا نمایی

برای اولین بار در کشور حرف آخر برای آموزش مفهومی و شهودی کلیه دروس از روش پویانمایی یا تصاویر سه بعدی استفاده کرد. این سبک از آموزش کمک میکند تا دانش آموز پدیده و مباحث پنهانی دروس را از نزدیک رویت و مشاهده کند. به طور مثال کلیه مباحث زیست شناسی با این روش تدریس شده است که یک نوع آزمایشگاه  مجازی ایجاده شده تا داوطلب کنکوری از نزدیک پدیده های زیستی را مشاهده کند و نیازی  به حفظ کردن مطالب نباشد.

 

راهکارهای سریع محاسباتی

در روش های سنتی و منسوخ شده دانش آموزان برای دروس محاسباتی مجبور به حفظ کردن فرمول و تکنیک ها هستند. اما اساتید حرف آخر برای دروس محاسباتی راهکارهای ساده تحت عنوان” الگو” ایجاد کرده اند. این الگوها در واقع راهکارهای ساده محاسباتی به صورت مفهومی برای آموزش و حل تست های دروسی مانند، ریاضی، فیزیک و شیمی است. که کمک بسیاری به درک مطلب و حل تست ها میکند. به زبان ساده، دیگر نیازی به حفظ کردن فرمول ها نیست با چند الگو میتوانید سخت ترین مباحث را مفهومی و شهودی یاد بگیرید. همچین روشی در آموزش کشور تا به امروز وجود نداشته است. به همین دلیل است که بسیاری از مدرسان مقید به روش های سنتی موضع تندی در برابر روش های جدید حرف آخر گرفته اند. جالب اینجاست که این دسته از مدرسین بر تاثیر شگرف این روش و شیوه تدریس کاملا واقف هستند.

نقشه راه دروس عمومی

اساتید دروس عمومی موسسه حرف آخر، با نقشه راه دروس عمومی را چنان در زمان کم تدریس کرده اند که داوطلب کنکوری از یادگیری و کسب درصد بالا در این زمان کم متعجب میشود. منظور از نقشه راه تدریس ترکیبی و مفهومی دروس عمومی با رعایت پیش نیاز مباحث است. قدم به قدم آموزش شما با تصاویر و انیمیشن طراحی شده است که از پایه به صورت اصولی و صحیح نکته به نکته دروس را یاد بگیرید. در 40 ساعت فقط در 40 ساعت دین و زندگی را مفهومی و شهودی یاد خواهید گرفت به طوریکه در کنکور سراسری درصد بالای 80 در این درس بشدت مفهومی در کنکور کسب کنید.

سایر مزایایی آموزشی حرف آخر

  • طراحی سوالات احتمالی کنکور
  • جمعبندی نکات مهم کنکوری
  • راهکارهای سریع تست زنی
  • حل تست های کنکور سراسری سالهای اخیر
  • برنامه ریزی حرفه ای
  • مشاوره تخصصی

کلیه این عوامل باعث شده که همه دانش آموزان حرف آخری بگویند که با حرف آخر کنکور آسان است . داوطلب عزیز کنکوری هنوز زمان دارید میتوانید با مجموعه حرف آخر جزء بهترین های کنکور شوید.

مشاوره و ارتباط با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلب کنکوری برای مشاوره رایگان و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات واقع در تهران میتوانید با شماره 09106620394 تماس حاصل فرماید.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد

 با حرف آخر کنکور آسان است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *