درصد 100 در کنکور با 15 دقیقه – چطوری در کنکو 100 بزنیم

درصد 100 در کنکور با 15 دقیقه

کسب درصد 100 در کنکور با 15 دقیقه شاید برای شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری مقداری غیرقابل باور باشد. اما امروز ما قصد داریم به شما تکنیک ساده را آموزش بدهیم که بتوانید در 15 دقیقه در دروسی که ضعیف هستی درصد 100 را کسب کنید. این آموزش مبتنی بر قانون 15 دقیقه ساموئل اسمایلز نویسنده کتاب پرفروش اعتماد به نفس است. مشکل اساسی که در برنامه ریزی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری وجود دارد، ترس از مواجه شدن با ضعف ها و قبول شکست در برابر آنهاست. بسیاری از داوطلبان کنکوری عادت دارند که مدام رفع مشکلات یادگیری و آموزش را به وقت دیگری موکول و با این کار خود فریبی را قبول کنند. اما ما امروز به شما خواهیم گفت که چگونه درصد 100 در کنکور با 15 دقیقه را به آسانی رقم بزنید.

 

درصد 100 در کنکور با 15 دقیقه

ساموئل اسمایلز، روانشناس و نویسنده کتاب پر فروش ” اعتماد به نفس” در کتاب خود از قانون 15 دقیقه صحبت کرده است. به اعتقاد ایشان میتوان به زمان فقط 15 دقیقه در روز خیلی از کارهای بزرگ را انجام داد که در شرایط عادی از مواجه شدن با آن ترس داریم. اسمایلز اعتقاد دارد که تغییرات کوچک و مستمر، قدرت بزرگی را خلق خواهند کرد. همه دانش آموزان و داوطلبان به اندازه کافی وقت دارند که روزانه برای دروسی که ضعیف هستند 15 دقیقه وقت اختصاص بدهند و با اختصاص 15 دقیقه تست به صورت مستمر و روزانه به بالاترین سطح آمادگی در دروس مد نظر برسند.

 

برنامه ریزی براساس قانون 15 دقیقه

قطع یقین داوطلبان و دانش آموزان در همه دروس نقطه قوت یا ضعف مطلق ندارند. سعی کنید با تهیه چک لیست وضعیت همه دروس را با عنوان” قوی و ضعیف” مشخص کنید. برای دروسی که نقطه قوت دارید و یا متوسط هستید برنامه ریزی کنید و بخشی از زمان خود را با تایم های 15 دقیقه ای برای دروسی که ضعیف هستید مشخص کنید. روزانه 15 دقیقه به مباحثی که مشکل دارید اختصاص بدهید. این کار باعث میشود در کوتاه مدت قدم های اساسی برای دروسی که ضعیف هستید بردارید و ترس ذهنی شما نسبت با آن کاهش پیدا میکند.

 

ارتباط با دفتر مرکزی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برا ی دریافت مشاوره رایگان و سفارش محصولات موسسه حرف آخر از دپارتمان رتبه برتر حرف آخر با شماره های 09106620394 و 09100584851 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری و تحصیلی
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • سفارش محصولات حرف آخر

 

 

2 نظر در “درصد 100 در کنکور با 15 دقیقه – چطوری در کنکو 100 بزنیم

  1. ani گفت:

    قبلا من این روشو ب کار بردم در زمینه دیگری واقعا جوابگو و عالیه.کافیه ک چند روز تمرین بشه

    1. تیم رتبه برتر حرف آخر گفت:

      سلام
      روش بسیار کاربردی برای کارهای روزمره و بخصوص مطالعه و کنکور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *