فرصت سوزی زمان طلایی کنکور – استفاده از زمان طلایی کنکور

فرصت سوزی زمان طلایی کنکور

 با شروع ماه مهر، داوطلبان آزمون سراسری به دلیل فرصت سوزی زمان طلایی کنکور وارد وادی افسردگی، سرزنش، کاهش اعتماد به نفس و ریتم های سریع تصمیم گیری آنی میشوند. برای کنکوری ها تابستان بهترین زمان جهت کسب آمادگی آموزش و رفع مشکلات درسی میشود که خیلی از داوطلبان به دلیل متعدد به امید شروع مهر ماه هدف و برنامه خود را به تعویق می اندازند. جالب تر اینکه داوطلبان کنکوری که دیرتر از بقیه رقیبان شروع میکنند انتظار کسب رتبه برتر را نیز دارند. بهترین فرصت برای شروع چه وقتیه؟ کی شروع کنم بهتره؟؟ و خیلی سوالات دیگر از این دست… امروز قصد داریم تلنگر اساسی به دانش آموزان و کنکوری ها بزنیم و برای آن دسته از داوطلبان هم که دیر شروع کردن نیز سورپرایز داریم.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

فرصت سوزی زمان طلایی کنکور

تجربه و مصاحبه با رتبه برترهای آزمون سراسری مشخص میکند که به دست آوردن هدفی به آن بزرگی و رسیدن به تمام آرزوها کار یک ساله نیست بلکه ماهها و سالها زمان و انرژی صرف شده است. متاسفانه اکثریت داوطلبان رسیدن به خواسته و هدفشان که همان رتبه برتر شدن است را به سال آخر موکول میکنند. که این امر باعث ایجاد استرس شدید، کاهش اعتماد به نفس و عدم موفقیت میشود. چون برگزاری کلاس مدارس و امتحانات نهایی مجال و فرصت کافی برای مطالعه کنکور باقی نمی گذارند. روی سخن ما با دانش آموزان  سال دهم و یازدهم است که هنوز فرصت کافی برای کسب رتبه برتر شدن را دارند و میتوانند از فرصت سوزی زمان طلایی کنکور جلوگیری کنند.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

 

استارت موفقیت

کنکور یا آزمون سراسری سرنوشت سازترین آزمون یا مرحله زندگی خیلی از دانش آموزان است به طوری که موفقیت در این زمینه تضمین کننده زندگی آینده است. سه سال تحصیل دانش آموز در مقطع دبیرستان بسیاری از ابعاد و مسیر زندگی داوطلبان را مشخص میکند. برهمین اساس نباید از کنار سرنوشت سازترین سالهای زندگی به راحتی عبور کرد. دانش آموزان سال دهم و یازدهم باید از فرصت طلایی که در اختیار دارند به نحو احسن استفاده کنند. استارت حرفه ای برای کنکور از سال دهم کلید میخورد. دانش آموز سال دهمی باید به صورت حرفه ای کنکور را از سال اول شروع کند و این مسیر را به سال آخر موکول نکند.

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

رتبه برترها

آمارهای هر ساله سازمان سنجش بیانگر این قضیه است که 95 درصد رتبه برترها کسانی هستند که برای اولین بار کنکور را تجربه میکنند. خیلی از داوطلبان به خیال پشت کنکوری یکسال و یا چند سال خود را درگیر مقوله کنکور میکنند و متاسفانه موفق به کسب رتبه نیز نخواهند شد. پس سعی کنید همان سال اول کنکور از سد آن عبور کنید.

 

سال دوازدهمی ها چکار باید بکنند؟؟

سال دوازدهمی ها نصف روز در هفته را به کلاس و مدرسه باید اختصاص بدهند و در صورتی که اگر دانش آموز سال دوازدهمی دروس سالهای قبل را رفع اشکال و مرور نکرده باشد، باید شکست و عدم موفقیت را قبول کند چون زمان کلاسهای درسی و امتحانات نهایی مجلل مطالعه حرفه ای به آنها را نخواهد داد.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

چاره کار کجاست؟ -فرصت سوزی زمان طلایی کنکور

بهترین راه حل برای داوطلبانی که مرور و استارت خوبی را نداشته اند استفاده از منابع مفهومی و شهودی با حجم کم است. به همین منظور موسسه حرف آخر کلیه دروس تخصصی و عمومی نظام جدید را با روش های نوین آموزشی در زمان و حجم کم تدریس کرده است. به طور مثال عربی جامع نظام جدید حرف آخر در 23 ساعت تدریس یا زیست دهم نظام جدید نیز در 55 ساعت با روش های تصویری تدریس شده است. بنابراین اگر تا به امروز به هر دلیلی شروع نکرده اید با حرف آخر میتوانید شروع خوبی را استارت بزنید.

 

ارتباط با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات حرف آخر و مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر تماس حاصل فرماید. 

  • مشاوره تحصیلی و کنکوری
  • سفارش محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشارین رتبه برتر                                                                           

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *