دروس پایه ابتدایی حرف آخر- پکیج دروس ابتدایی

دروس پایه ابتدایی حرف آخر

برای همه دانش آموزان مقطع ابتدایی خبر خوبی داریم. دروس پایه ابتدایی حرف آخر  در سال تحصیلی جاری در اختیار دانش آموزان ابتدایی قرار میگیرد. خوشبختانه موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر پس از موفقیت های خوب و استقبال بی نظیر داوطلبان کنکوری و خانواده ها، به تدریس و آموزش دروس مقطع متوسطه و ابتدایی نیز ورود پیدا کرد. به کارگیری روشهای نوین و جدید در موسسه حرف آخر، برای اولین بار در کشور درک مفهومی و شهودی مطالب آموزشی را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری فراهم کرد و همین موضوع باعث استقبال خوب از حرف آخر شد. به یمن این اعتماد و استقبال از چند ماه گذشته تدریس دروس ابتدایی و راهنمایی کلید خورد و اول مهر ماه در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت. 

 

دروس پایه ابتدایی حرف آخر

متاسفانه نظام آموزشی کشور بر پایه سنتی یادگیری و آموزش استوار است. در بدو آموزش، به دلیل جبر آموزشی، دانش آموزان مجبور به حفظ کردن کلیه مطالب درسی میشوند. در نظام آموزشی کشور، خلاء درک مفهومی و شهودی به طور جدی احساس میشود. موسسه حرف آخر برای اولین بار در کشور، با بهره گیری از روش های نوین آموزشی از قبیل تکنیک های پویانمایی، زمینه درک شهودی و مفهومی دروس مختلف را فراهم کرد. مقطع ابتدایی، سنگ بنای دوره یادگیری و آموزش است برحسب این اهمیت بهترین مدرسان کشور در حرف آخر با تکنیک های جذاب و جدید اقدام به تدریس دروس پایه ابتدایی کردند.

 

تدریس جذاب و شیرین حرف آخر برای مقطع ابتدایی

بی شک روش تدریس هر درس و هر مقطع بسیار متفاوت است. موسسه حرف آخر برای مقطع ابتدایی از روش های جذاب، شیرین و ساده، توام با سرگرمی و تنوع استفاده کرده است تا دانش آموزان پایه ابتدایی بتوانند به راحتی و سادگی به آموزش با کیفیت دسترسی داشته باشند. تکنیک های جالبی در تدریس دروس پایه ابتدایی حرف آخر به کار گرفته شده است که تا به امروز در نظام آموزشی کشور برای مقطع ابتدایی صورت نگرفته است.

 

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره  و اطلاعات بیشتر پکیج های حرف آخر میتوانید با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرماید.

مشاوره تحصیلی

ارتباط با مشاورین ارشد

ارتباط با دکتر شهسواری

 

2 نظر در “دروس پایه ابتدایی حرف آخر- پکیج دروس ابتدایی

  1. محمد معظمی گفت:

    خیلییی عالییییییی خدا وکیلی حرف اخر اموزشی

    1. فواد شهسواری گفت:

      با سلام
      تشکر از لطف شما نسبت به حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *