دسترسی به آموزش عالی – پکیج های کنکوری حرف آخر

راهکار حرف آخر برای کنکور

دسترسی به آموزش عالی و مناسب دغدغه خیلی از خانواده ها و داوطلبان کنکوری است. متاسفانه همه دانش آموزان به طور یکسان به آموزش عالی دسترسی ندارند. تفاوت اساسی و عمیق در تدریس و آموزش در بین مدارس و استانهای کشور است. موسسه حرف آخر با رسالت دسترسی به آموزش عالی و مناسب به جمع موسسات و انتشارات کنکوری پیوست. طی چند سال اخیر کیفیت تدریس پکیج های حرف آخر باعث جلب رضایت دانش آموزان و داوطلبان زیادی در کشور شد به طوریکه هر ماه به جامعه آماری دانش آموزان حرف آخری افزوده میشود. حرف آخر از چه روشی برای تدریس استفاده کرده که باعث پیشرفت برق آسا در بین موسسات کنکوری شده است؟ که قصد داریم به صورت خلاصه به تشریح روش تدریس اساتید حرف آخر بپردازیم.

 

دسترسی به آموزش عالی

کسب رتبه برتر و موفقیت در آزمون سراسری، نیازمند مثلث موفقیت است. این مثلث شامل تلاش، منبع کنکوری و برنامه ریزی است. این سه ضلع به هم بستگی دارند و کمبود یا نبود یکی موفقیت را با مشکل مواجه میکند. موسسه حرف آخر با تلاش شبانه روزی دو ضلع این مثلث را تشکیل داده است. منبع کنکوری و برنامه ریزی دو هدیه حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان است. کنکوری ها با داشتن اداره و پشتکار میتوانند به هدیه ها حرف آخر کل مسیر زندگی خود را تغییر دهید.

 

شاهکار اساتید حرف آخر

بهترین دبیران و اساتید کشور در مجموعه حرف آخر گردهم جمع شده اند و با بهره گیری از روش های نوین آموزشی، فصل جدیدی از تدریس را ارائه کرده اند. استفاده از روش های نوین زمینه درک مفهومی و شهودی دروس را فراهم آورده است. این درحالیست که هنوز در بخش بزرگی از آموزش کشور هنوز روش های سنتی حاکم است. ناکار آمدی روش های سنتی در برابر کنکور مفهومی برای همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور محرز شده است اما متاسفانه موسسات کنکوری هیچ گونه نو آوری در تدریس و آموزش را ارائه نکرده اند.

 

روش های جدید

روش های جدید تدریس حرف آخر زمینه دسترسی به آموزش عالی در کشور را برای همه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری فراهم کرده است. داوطلبان در دورترین و محروم ترین مناطق کشور میتوانند با این پکیج ها بهترین ها را برای خود رقم بزنند. به طور مثال کل مجموعه زیست شناسی با روش پویا نمایی و انیمیشن های زیستی تدریس شده است. این روش امکان درک مفهومی و شهودی زیست شناسی را فراهم کرده است. کلیه مطالب در یک آزمایشگاه مجازی زیست شناسی در اختیار داوطلبان قرار میگیرد که نیاز به حفظ کردن مطالب درسی دیگر وجود ندارد. یا کلیه دوری محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی با راهکارهای کوتاه و کنکوری بدون نیاز به حفظ کردن  فرمول آموزش داده میشود.

 

دسترسی به آموزش عالی

دسترسی به آموزش عالی

ارتباط با ما

برای کسب مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره های 09120085450 و 09106620394 با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر تماس حاصل فرماید.

مشاوره کنکوری

سفارش محصولات حرف آخر

ارتباط با مشاورین رتبه برتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *