دین و زندگی استاد یوسفیان پور

کمتر دانش آموز و داوطلب کنکوری هست که با دین و زندگی استاد یوسفیان پور آشنایی نداشته باشد. داوطلبان کنکوری که پکیج های دین و زندگی استاد یوسفیانپور را تهیه کرده اند حداقل درصدی که در کنکور کسب کرده اند 70 بوده است. امروز قصد داریم بیشتر شما را با پکیج های بی نظیر استاد یوسفیانپور آشنا کنیم. خبر خوبی که برای شما دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکوری داریم این است که دین و زندگی سه سال تحصیلی نظام قدیم و نظام جدید توسط استاد یوسفیانپور تدریس شده است.

 

دین و زندگی استاد یوسفیان پور

دین و زندگی در کنکور سراسری دارای ضریب 3 و درس تاثیر گذاری در کسب رتبه میباشد. اما ظاهر بسیار فریبنده دارد. خیلی از داوطلبان احساس میکنند که دین و زندگی درس ساده و راحتی است و سوالات کنکور سراسری این درس را به راحتی پاسخ میدهند اما وقتی با سوالات مفهومی آن مواجه میشوند به کلی شوکه میشوند و نمتوانند درصد بالای در این درس کسب کنند.

 

 شیوه تدریس استاد یوسفیان پور چگونه این مشکل را حل کرده است؟

موسسه حرف آخر برای تدریس بهتر و مفهومی تر کلیه دروس از روش پویانمایی استفاده کرده است، روشی که امروز مورد تایید همه اساتید، مدرسان و مربیان آموزشی است. بالطبع استاد یوسفیانپور نیز با همین متد روش جدیدی برای تدریس درس دین و زندگی ایجاد کرده که به دانش آموزان کمک میکند به سمت حفظ کردن مطالب درسی نروند و به صورت شهودی و مفهومی مطالب را یاد بگیرند.

 

 

 این روش چه تاثیری در آموزش و یادگیری دارد؟

در روش سنتی دانش آموزان مطالب را حفظ میکنند که این روش اشتباه و منسوخ شده، چون خیلی سریع هم فراموش میشود. اما روش پویانمایی و استفاده از الگوهای مفهومی در درس دین و زندگی استاد یوسفیاپور، یادگیری را به صورت مفهومی تسریع میکند، فراموشی را به شدت کاهش و از اتلاف وقت به دلیل مرور هر کتاب جلوگیری میکند. داوطلب کنکوری با اختصاص حداقل زمان ممکن میتواند درصد بالای در کنکور سراسری کسب کند.

 

 

ویژگی های کلی دین و زندگی استاد یوسفیانپور

  • روش تدریس مفهومی
  • تدریس درسنامه
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • زمان تدریس کم و متناسب با وقت دانش آموز

 

پکیج های نظام قدیم دین و زندگی استاد یوسفیان پور

برای داوطلبان قدیم دین و زندگی دوم حرف آخر، دین و زندگی سوم حرف آخر و دین و زندگی سال حرف آخر به صورت کامل تدریس شده است.

 

پکیج های نظام دین و زندگی

برای داوطلبان و دانش آموزان نظام جدید نیز دینی سال دهم حرف آخر، دین و زندگی سال یازدهم حرف آخر و دینی دوازدهم حرف آخر به صورت کامل و جامع تدریس شده است.

 

از چه طریقی میتوانند پکیج های دین و زندگی حرف آخر را سفارش داد؟

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای تهیه پکیج های دین و زندگی با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند و از انتشارات مرکزی حرف آخر نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • تهیه محصولات حرف آخر
  • ارتباط با مشاورین ارشد

دین و زندگی استاد یوسفیانپور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *