جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر برای کنکور 98

به تناسب زمانی کنکور جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر برای کنکور 98 تدریس و آماده شد. بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان به دلایل متعددی تا به امروز نتوانسته اند کنکور را به طور جدی شروع کنند در زمان طلایی باقیمانده تا کنکور هنوز فرصت عالی برای رسیدن به هدف و خواسته ها خودشان را دارند. دسته دومی از داوطلبان که بعضی دروس مشکل اساسی دارند و هنوز با این دروس کنار نیامده اند و درصد پایینی در آزمونها کسب میکنند. برحسب نیاز آموزشی و مشکل درسی میتوانند با مجموعه جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر برای کنکور 98 میتوانند به راحتی در یک بازه زمان کم به درصد مورد نظر خود برسند و بدون استرس سرجلسه کنکور حضور پیدا کنند.

 

جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر برای کنکور 98

پکیج های جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر برای کنکور 98 به تناسب شرایط زمانی باقی مانده تا کنکور سراسری 98 برای داوطلبان دوره نظام قدیم و نظام جدید تدریس و ارائه شده است.دانش آموزان و داوطلبان میتوانند کلیه جمجوعه جمعبندی را تهیه و یا برحسب نیاز آموزشی دروسی را که مشکل آموزشی دارند تهیه کنند. خوشبختانه با تلاش اساتید به نظیر حرف آخر جمعبندی 80 و 50 درصد کلیه دروس عمومی و تخصصی به استتثناء درس عربی و زبان تدریس شده است. درس عربی و زبان دارای حجم بسیار کم تدریس است و داوطلب کنکوری میتوانند با اختصاص 25 ساعت از زمان خود عربی و زبان جامع حرف آخر را مطالعه کند.

 

جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر برای کنکور 98 چه مزایایی دارد؟؟

جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر برای کنکور 98 روی نکات مهم و کنکور تاکید ویژه دارد.. اساتید حرف آخر سعی کرده اند مباحثی را تدریس کنند که بیشتر بودجه بندی در کنکور را دارد و از اهمیت زیادی برخودار است. در مباحث ارائه شده درسنامه کلیه مباحث به صورت کامل تدریس و سپس تست های مرتبط به هر مبحث حل میگردد. از سوی دیگر روشهای عالی تدریس کمک کرده اند که حجم زیادی از مطالب در زمان بسیار کم ارائه شود. بنابراین دانش آموزان و داوطلبانی که به هر دلیلی موفق با رفع مشکل آموزشی خود یا افزایش درصد دروس نشده اند با مجموعه جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر برای کنکور 98 میتوانند به درصد عالی برسند.

 

تهیه و سفارش جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور 98 برای سفارش پکیج جمعبندی حرف آخر از دفتر مرکزی این انتشارات واقع در تهران میتوانند با شماره 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره کنکوری
  • مشاوره انگیزشی
  • ارتباط با مشاورین ارشد
  • تهیه محصولات حرف آخر

 جمعبندی 80 و 50 درصد حرف آخر برای کنکور 98

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *