رزرو تخفیفات حرف آخر- تخفیفات ویژه- تخفیف حرف اخر

تخفیف ویژه و استثنایی حرف آخر

رزرو تخفیفات حرف آخر برای آن دسته از داوطلبان و دانش آموزانی که در حال حاضر و با وجود تخفیفات حرف آخر قادر به تهیه پکیج های کنکوری نیستند، کلید خورد. به مناسبت جشن رتبه برترهای کنکور98 حرف آخر برای داوطلبان و دانش آموزان کنکور 99 تخفیفات ویژه در نظر گرفته شد که خوشبختانه با استقبال شدید مواجه شد. با توجه به محدودیت زمانی و نزدیک شدن به تاریخ اتمام تخفیفات، به دستور استاد منتظری رزرو تخفیفات حرف آخر شروع شد.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

رزرو تخفیفات حرف آخر

داوطلبانی که تا 5 شهریور ماه 1398 موفق به استفاده از تخفیفات حرف آخر نشده اند و امکان استفاده از این تخفیفات را به دلیل شرایط مالی ندارند میتوانند از رزرو تخفیفات ویژه استفاده کنند. این امر باعث میشود که دوستان کنکوری و دانش آموزان بتوانند شرایط استفاده را رزرو و در زمان مناسب نسبت به تهیه پکیج ها اقدام کنند.

 

تخفیفات تکرار نشدنی

در طول سال موسسه حرف آخر به مناسبت های مختلف اقدام به اعطای تخفیفات متعددی میکند. اما بزرگترین تخفیفات ارائه شده به مناسبت جشن رتبه برترهای کنکور بزرگترین رقم تخفیف حرف آخر محسوب میشود و این امر تکرار نشدنی است. بنابراین دانش آموزان و کنکوری ها میتوانند با رزرو تخفیفات از این فرصت طلایی استفاده کنند.

 

تماس با دپارتمان رتبه برتر حرف آخر 09106620394 – 09120085450

افتخارات حرف آخر

خوشبختانه هر ساله بر تعداد رتبه برترهای حرف آخر در آزمون سراسری و قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی و غیره افزوده میشود. این موفقیت مرهون تلاش شبانه روزی اساتید برتر کشور در مجموعه حرف آخر است؛ چرا که منبع کنکوری قوی با ایجاد انگیزه و اشتیاق و رفع مشکلات آموزشی زمینه برتر شدن در داوطلبان کنکوری را مهیا میکنند.

 

رزرو تخفیفات حرف آخر

ارتباط با دفتر مرکزی حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای رزرو تخفیفات حرف آخر و ارتباط با مشاورین ارشد در دپارتمان رتبه برتر حرف آخر میتوانند با شماره های 09106620394 و 09120085450 تماس حاصل فرمایند.

  • مشاوره تحصیلی و کنکوری
  • ارتباط با مشاورین رتبه برتر
  • سفارش محصولات حرف آخر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *